Marjolijn Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Hoi Dagpact: Mormel Musashi 🗻 Yvonne kaatje 🌺 Quinn Marjolijn
Yana Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Ik vind het fantastisch hoe hier dingen gedeeld worden die mensen in het 'echte' leven liever geheim houden. Zoals vanmorgen @Yvonne met het bugle verhaal. Dat geeft zo'n gevoel van verbinding. Dankjewel daarvoor Yvonne en alle anderen die zo gul hun (kwetsbare) leven delen ❤️
Oskar Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden (bewerkt) Ja. dat is een mooi stukje herkenbaarheid voor de matelozen hier @Yvonne. Ik hoorde een keer een verhaal van Paul de Leeuw. Die had koude macaroni als guilty pleasure. De restjes werden daarom na de maaltijd ook in de vuilnisbak gedaan. Maar dat was niet voldoende. Omdat hij zichzelf kende gooide hij er ook altijd nog wat glorix overheen. Ik heb dat vooral altijd met sigaretten gehad. Hoeveel pakjes ik daar wel niet half opgerookt van heb weggegooid. Maar soms was ik ook zo wanhopig dat ik die dan in het donker weer het uit die prullenbak ging vissen. God, wat voelde ik me dan een zwerver. 6 uur geleden bewerkt door Oskar
Oskar Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden (bewerkt) Leuk @bumperjim: trommelen. Muziek is een fijne uitlaatklep. Sinds kort zit mijn oudste zoon ook op drumles. Dat vind ik een prettig idee. Hij torst ook een boel introverte somberte met zich mee. Dan is het mooi dat hij zich ergens kan uitleven. Ik speel ook met de gedachte. Van mijn 11e tot mijn 14e zat ik op pianoles. Dat moest. Heb je al piano gespeeld vandaag, Oskar? Dat doodde elke muzikale vreugde. Nu betreur ik dat. Tot dusver dacht ik dan altijd: wat jammer dat ik dat vroeger niet heb doorgezet. Maar het kan nu natuurlijk ook gewoon. Ik ben nog lang niet dood. Mijn droom is: een glanzend zwarte vleugel in de woonkamer, waarachter ik kan neerploffen om de Mondschein sonate te spelen als ik loom thuis kom van mijn werk. 6 uur geleden bewerkt door Oskar
Oskar Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 1 uur geleden zei Mormel: Gesprek met de psychologe verliep moeilijk, heb het gevoel dat ze van mij af wilt. Ik heb dat ook voortdurend met de mijne. Dat ik dat denk. Hoe meer ik van mijzelf prijsgeef, hoe meer gelijktijdig de overtuiging opkomt dat ze mij raar, of moeilijk of vervelend vindt. Maar mijn inschatting is intussen dat het tussen mijn eigen oren zit. Het is heerlijk om een positief zelfbeeld te hebben.
Mariposa Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden (bewerkt) Een oud vriendinnetje van mij is psychologe, dat mens is knettergek. Volgens mij hebben bijna alle psychologen ook weer psychologen nodig, haha. (Oke, en hiermee bedoel ik dus niet dat iedereen die een psycholoog nodig heeft knettergek is, just saying...) 6 uur geleden bewerkt door Mariposa Kaatjemama reageerde hierop 1
Oskar Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Oh, ik denk wel dat iedereen die een psycholoog nodig heeft knettergek is. Maar het is wel reuze in de mode. Het grapje in mijn studententijd was: als je psychologie studeert heb je moeite met jezelf, als je sociologie studeert moeite met de wereld, en als je filosofie studeert moeite met allebei.
Quinn Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Wat mij betreft spot on @Oskar Vanavond een Indiase curry. Wat zouden ze daar precies mee bedoelen?
Kaatjemama Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 8 uur geleden zei bumperjim: Ach ik zal het wel ff posten hier. Dit is wat ik weer ga doen. Ik kom niet voor in t filmpje maar het is wel "mijn" groep. Dit was een straatconcert op het afgelopen fête de la musique. https://youtu.be/2ghiJEXvKR0?is=bnNOoi73dzKX5qSF Heerlijk om de massa gek te krijgen. (Op een positieve manier, moet je er tegenwoordig weer aan toevoegen voor de duidelijkheid) Wat onwijs leuk zeg 👏👏
bumperjim Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) 6 minuten geleden zei Kaatjemama: Wat onwijs leuk zeg 👏👏 Ja echt debiel leuk. Ik weet nog goed dat we op dezelfde manier in de straat speelden op het fête de la musique een jaar of 10 geleden. Toen moest het feest om 1 uur 's nachts afgelopen zijn. Wij liepen om kwart over 1 nog steeds een grafherrie te maken. Toen kwamen we de gemeentepolitie tegen die grote gebaren maakten dat we moesten ophouden (praten was onmogelijk) maar iedereen denderde gewoon door. Toen gaf de bandleider het stopsignaal en stopte iedereen precies tegelijk. "Ze luisteren alleen naar mij" zei hij toen met een stalen gezicht 😁 Echt onmetelijk stoer was dat 👌🏼 4 uur geleden bewerkt door bumperjim
Kaatjemama Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 1 minuut geleden zei bumperjim: Ja echt debiel leuk. Ik weet nog goed dat we op dezelfde manier in de straat speelden op het fête de la musique een jaar of 10 geleden. Toen moest het feest om 1 uur 's nachts afgelopen zijn. Wij liepen om kwart over 1 nog steeds een grafherrie te maken. Toen kwamen we de gemeentepolitie tegen die grote gebaren maakten dat we moesten ophouden (praten was onmogelijk) maar iedereen denderde gewoon door. Toen gaf de bandleider het stopsignaal en stopte iedereen precies tegelijk. "Ze luisteren alleen naar mij" zei hij toen met een stalen gezicht 😁 Echt onmetelijk stoer was dat 👌🏼 😂😂heerlijk verhaal lijkt me echt super gezellig en vooral leuk om te doen. bumperjim reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact Reacher 💜 Leuke dingen Harde werken van Q op therapie 🥰 Mijn allerliefste poezebeestje teruggevonden. Ze zit hier nu elders in huis verbolgen te poetsen de schat. Marjolijn reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact Reacher 💜 Quinn 🧡 Leuk dat Reachers roedel weer compleet is. Reacher reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Het is een kluster of een kolonie katten. Heb ik net opgezocht. 🤓 Het gaafst zou zijn als het een moord katten zou zijn. Zoals een cluster kraaien genoemd worden.
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ja.. ik snap er ook niets van. Ik dacht dat ik kalm zou zijn nu. Nu ze thuis is.
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dat is de opluchting. Morgen gebak. En een slot op de kattenkamer. Reacher reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dat is een goed plan. 😍 Quinn reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact Reacher 💜 Quinn 🧡 marjolijn. Leuke dingen: fijn te lezen dat het katje van reacher weer thuis is. Hier gelukkig niks meer gehoord van de vorige eigenaresse van mijn katje. Ik voelde me uitermate bedreigd. Nooit verwacht na eerder goed contact wat zij juist zelf wilde. Na een vraag van mij over soms plots gedrag werd ik bedreigd dat ze ineens het katje terug wilden halen. Rotdagen gehad, maar ik voel me nu een stuk rustiger. En gelukkig droog gehouden. Reacher reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact Reacher 💜 Quinn 🧡 marjolijn. kaatje 🌺 diepe maar ook vooral mooie gesprekken gehad met wandelen op de Veluwe met me zus en nicht Marjolijn en Reacher reageerden hierop 2
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 30 minuten geleden zei Reacher: Mijn allerliefste poezebeestje teruggevonden. Fijn @Reacher Marjolijn en Reacher reageerden hierop 1 1
Marjolijn Geplaatst 55 minuten geleden Rapport Geplaatst 55 minuten geleden 6 minuten geleden zei Kaatjemama: diepe maar ook vooral mooie gesprekken gehad met wandelen op de Veluwe met me zus en nicht Wat fijn @Kaatjemama Kaatjemama reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 46 minuten geleden Rapport Geplaatst 46 minuten geleden Denk voor het eerst serieus over het probleem alchohol gepraat. Me nichtje bekende ook aanleg te hebben en ik heb me verhaal iets beter uit gelegd. Aan me zus erg fijn of je het echt verstandig was dat is les voor later voelde nu heel oké om dit te doen nu. Bob reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 11 minuten geleden Rapport Geplaatst 11 minuten geleden Nachtpact Reacher 💜 Quinn 🧡 marjolijn. kaatje 🌺 Jane
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden