Mormel Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Dagpact: Mormel Goedemorgen allen. Hoop dat iedereen een fijne nacht gehad heeft en klaar is voor deze week.
hub02 Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Dagpact: Mormel hub Gelukkig meteen een dagpact met kleurtjes. Anders was ik er niet op gegaan. Niet veel soeps gedaan gisteren. Maar niet gedronken, en daar krijg je een half punt voor. rapilos, Mormel, spirit en 1 andere reageerden hierop 3 1
Kaatjemama Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Dagpact: Mormel hub kaatje 🌺 goedenmorgen @hub02 En van mij krijg je een applausje en een hele punt goedenmorgen @Mormelen ook voor de rest die komt lezen vandaag. Las toch dat jij druiven had ? Het wordt een mooie dag ☀️vandaag deze speciale dagen geniet ik altijd extra van De laaste mooie zomer dagen in het seizoen. Dus hondje uitlaten, konijnen voeren boodschappen doen en dan , Storytel een luister boek (dopamine verlangen en verslaving)opzetten ) ben benieuwd en lekker de duinen in uurtje en dan strand op . Beetje geluk koffie bij me zoon op ze werk.🌊🏖️ Smaragdie en spirit reageerden hierop 2
Smaragdie Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Goedemorgen. Vandaag bloed laten prikken(weer) Kijken wat de waardes doen en gaan doen. Gisteren korte avonddienst gehad van 6 uurin totaal was wel keer heel lekker, voelde als luxe aan Vandaag vrij dan plan ik deze zhuis afspraken in. Daarna heel druk deze week(werk, echt mijn redding)Daarna 8 dagen vrij en de chemos en bestralingen. Dus niet echt vrij maar dan kan ik mij eraan overgeven. De klachten daarvan vallen mij mee maar dat komt ook omdat ik niet volledig alles neem. Of het slim is ga ik achteraf bekijken. Kwaliteit van leven en doorgaan is voor mij ook belangrijk. Wens een ieder een fijne dag toe. Raar maar gek maar ben blij dat ik weet wat ik heb. En daar doe ik wat aan maar wel nogmaals op mijn manier. En dat voelt goed dat ik mentaal sterker ben dan ooit. Raar hoe dat werkt maar goed. Ben toch wel gegroeid daarin. En heel positief door Creon en goed verdeeld eten ben ik weer 2 kilo aangekomen en nee geen vocht. Gewoon spiermassa. Tot een volgende keer hoop ik. Nu muziek en douchen. Mariposa, spirit, rapilos en 2 anderen reageerden hierop 5
Smaragdie Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Meest positieve vergeet ik te melden, mijn geheugen is echt een zeef soms na bestudering Ct scan en andere ondezoeken zit het niet in mijn lymfen en botten en dat is echt gunstig. Nu lekker douchen en dan gaan weer met die banaan. lady jane, Mariposa, rapilos en 1 andere reageerden hierop 4
Mormel Geplaatst 9 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 9 uur geleden (bewerkt) @Kaatjemama: inderdaad druiven, heb ze daarnet samen met de appels geoogst. Druiven is beperkt tot een kilo of twee (nog jonge planten en staan niet ideaal), appels een heel stuk meer maar gelukkig heb ik zo'n fruitpers dus een deel wordt appelsap de komende weken. Zo, het huishouden zelf is weer op orde, nu even wachten tot mijn broer thuiskomt zodat ik voor hem kan gaan winkelen. Hoop daarna nog de motivatie te hebben om wat verder te gaan in de tuin, maar probeer de focus te houden op niet drinken en toch vanavond te koken. Heb gehakt uitgehaald maar nog niet besloten wat ik ermee wil maken. @Smaragdie: alvast veel sterkte voor volgende week. 9 uur geleden bewerkt door Mormel
Yvonne Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Goedemorgen frummers, Het belooft inderdaad een heel mooie dag te worden. Fijn je te lezen @Smaragdie, petje af voor jou, wat kun jij vechten. De kracht van het positief denken, maar ook heel veel kracht vanuit jouzelf... Mooi, ik zit een beetje te luieren, zo maar eens aan de slag. De tuin heeft aardig wat achterstallig onderhoud om het maar zo te noemen, door de hitte en het ervan bijkomen daarna kwam er vaak niet veel van om de boel bij te houden. Geeft niet, mezelf even goed onder het petje kijken en er tegenaan voor het echt herfst wordt. Maar eerst natuurlijk een bakje
hub02 Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden 49 minuten geleden zei Smaragdie: Goedemorgen. Vandaag bloed laten prikken(weer) Kijken wat de waardes doen en gaan doen. Gisteren korte avonddienst gehad van 6 uurin totaal was wel keer heel lekker, voelde als luxe aan Vandaag vrij dan plan ik deze zhuis afspraken in. Daarna heel druk deze week(werk, echt mijn redding)Daarna 8 dagen vrij en de chemos en bestralingen. Dus niet echt vrij maar dan kan ik mij eraan overgeven. De klachten daarvan vallen mij mee maar dat komt ook omdat ik niet volledig alles neem. Of het slim is ga ik achteraf bekijken. Kwaliteit van leven en doorgaan is voor mij ook belangrijk. Wens een ieder een fijne dag toe. Raar maar gek maar ben blij dat ik weet wat ik heb. En daar doe ik wat aan maar wel nogmaals op mijn manier. En dat voelt goed dat ik mentaal sterker ben dan ooit. Raar hoe dat werkt maar goed. Ben toch wel gegroeid daarin. En heel positief door Creon en goed verdeeld eten ben ik weer 2 kilo aangekomen en nee geen vocht. Gewoon spiermassa. Tot een volgende keer hoop ik. Nu muziek en douchen. Best kl..., dit soort dingen. Knap van jou om er zo voor te gaan! Sterkte!!
Musashi Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Groetjes van de Belgische kust! Ik was er 2 nachtjes, er even tussen uit. De eerste nacht met mijn zus. Mijn psychologe had aangeraden om met haar te praten. Daarom hadden we dit georganiseerd. Vroeger bleef ik wel regelmatig bij haar slapen, om bij te praten. Sinds mijn dochter er is, hebben we nooit meer tijd alleen gehad. Dus dat was wel goed. Ons familiesysteem is wel verzopen van drank, dus dat was er wel bij de eerste avond/ nacht natuurlijk, alsof dat er automatisch bij hoort. Het hoort er meer bij dan onze ouders want die leven allebei nog, maar die zijn er niet (voor ons). Ik heb nog mijn gezin natuurlijk en heb hen hard gemist. Mijn zus heeft eigenlijk niemand. De tweede nacht (en nu dus) was ik hier ook alleen. Dat was wel heel raar, maar wel nuchter. Dat wil ik. Ik ga nog een laatste keer zwemmen in de zee en dan vertrek ik. Nog even binnenspringen bij mijn uitgeweken nichtje. Die heeft dit jaar haar laatste ouder verloren. Echt dan. Het klinkt cru maar zij heeft er tenminste nog een mooie cent aan overgehouden. Wij vooral de alcohol dus maar dat ligt ook meer en meer achter mij en dat doet me goed. Kaatjemama reageerde hierop 1
Musashi Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Dagpact: Mormel hub kaatje 🌺 Yvonne Musashi 🌊
Kaatjemama Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden 32 minuten geleden zei Mormel: Druiven is beperkt tot een kilo of twee Gaaf zeg !! hoop op volgend jaar heb nu 2 peren en een mini trosje druiven. Volgend jaar is 3 jaar dan hoop ik dat er wat gaat gebeuren . sterkte voor ❤️ @Smaragdie
Mariposa Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Goedemorgen! Hier schiet het ook niet echt op dit jaar. Inderdaad 5 verloren appels, 2 schalen met vijgen, tomaten en komkommers maar daar ook niet heel veel van. Ach, wat we oogsten is wel lekker.
Kaatjemama Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Ach jee @Mariposa schiet is ook niet erg op. Had we kersen met de nadruk op had 🐦⬛
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Hi. Het gaat goed, vandaag een heel uur zwijgend naar de psych gekeken. Goed bezig Q. #sarcasm Dagpact: Mormel hub kaatje 🌺 Yvonne Musashi 🌊 Quinn 🧡
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 uur geleden zei Quinn: zwijgend naar de psych gekeken. Ojee 🧐 want hij had iets verkeerd gedaan ?
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Even wandelen ❤️bijna 2 uurtjes heerlijke dag lekker rustig aan zee
Quinn Geplaatst 50 minuten geleden Rapport Geplaatst 50 minuten geleden @bumperjim en @Kaatjemama nee, ik sloeg dicht. Ben al een week bezig met de opdracht een neutrale dag uit mijn complex traumaperiode te beschrijven (aka jeugd) en mijn meest neutrale dag blijkt helemaal niet zo neutraal. Dus ik ben wat vastgelopen. Morgen herkansing.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden