Marjolijn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Niet echt. Voor nu belangrijk voor mij: Geen deur zomaar open doen en niet reageren op apps enzo. Ik ga heel goed voor mezelf zorgen. En voor mijn katje . Ik zou "spycisch" ( ja ja 🙈) niet in orde zijn. ....tja.......
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Oké en dat zegt iemand tegen jou zo op de stoep ? Das heel naar zeg
Marjolijn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nou . Niet op de stoep. Ligt iets anders. Maar soi. Liever hier niet verder over... ik probeer mezelf nu te herpakken. Voor hier... nu zelfzorg..... etc. Straks nachtpact doen.
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Oké lekker theetje benieuwd leuks voor je zelf @Marjolijn
Kaatjemama Geplaatst 53 minuten geleden Rapport Geplaatst 53 minuten geleden Nachtpact kaatje 🌺 Leuke dingen 2 uur over het strand geslenterd ❤️en me zoon die hard aan werk was geknuffeld
Marjolijn Geplaatst 43 minuten geleden Rapport Geplaatst 43 minuten geleden Nachtpact kaatje 🌺 marjolijn Zo die staat in elk geval. Nu beetje opruimen en bank en haken. Kaatjemama reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden