spirit Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden Leuke dingen: nasi gemaakt en lekker in de jacuzzi gezeten. Nu beetje bankhangen. Heerlijke wandeling gemaakt met de hond. Een flink eind gelopen en ze heeft zelfs nog gezwommen. Heerlijk dagje. Kaatjemama reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden 6 uur geleden zei Quinn: Ach @Marjolijn dan is het tenminste een gezellige drukke draad. Algemene mededeling ter algeheel vermaak; we gaan vanavond bowlen. En gourmetten ofzo. Hiep hoi, kill me now. Op het gevaar af je definitief te vervreemden: we hebben zojuist ook nog Cluedo gespeeld. De holenbeer speelt iedereen er gigantisch uit. Maar ze was wel zo aardig om achteraf haar taktiek uit te leggen. Dat kan ik mooi gebruiken als we over 10 jaar weer Cluedo spelen 👌🏼 Quinn en Lika reageerden hierop 1 1
hub02 Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden 10 uur geleden zei Bob: En ook zonder pact kun je best nuchter blijven, hoor. Ja, kom je nu mee😃. Maar je hebt natuurlijk helemaal gelijk. Ik was mijn grenzen aan het verleggen. Die 6 dagen/week nuchter was best te doen de eerste maanden. Ik wil daar nu echt weer terug. Ik was toen weer veel aan het lezen (boeken dus). Ik speelde, als je dat spelen kunt noemen tenminste, weer eens wat op de piano. En nu komt van leuke dingen doen gewoon niks meer terecht. Ik probeer de draad maar weer eens op te pakken. Dan ben ik ook niet meer zo lastig hier met mijn idiote teksten.
Yana Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden 10 uur geleden zei Marjolijn: Leuke dingen hier: in de momentjes dat ik op was stukjes gehaakt aan mijn grannydeken. ( ondanks de gebroken vingers lukt dat en wordt het nog mooi ook). Heb je gebroken vingers? Dat hoort toch niet bij je ziekte mag ik hopen? Klinkt afschuwelijk.
Marjolijn Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden (bewerkt) 1 uur geleden zei Yana: Heb je gebroken vingers? Dat hoort toch niet bij je ziekte mag ik hopen? Klinkt afschuwelijk. Op dit moment stelletje gebroken vingers ( gelukkig links 😉) en sleutelbeen. Oude ribbreuken ook nog niet goed geheeld. Gevolg van vele bestralingen en chemo's ( osteoporose daardoor) Door de chronische ziekte ben ik vaak instabiel en struikel ik makkelijk. 6 uur geleden bewerkt door Marjolijn
spirit Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 23 uur geleden zei Senna34: Fijn spirit dat hij toch heeft doorgezet om die riem van de bus te vervangen. Ik zag de geest al kruipen toen ik las dat hij het wilde uitstellen. Veel afleiding helpt echt. Ik dus ook. Voorlopig genoeg afleiding gelukkig. 5 dagen hard werken in de week. Vandaag voorzie ik geen problemen. Een goede stok achter de deur en fijn dat hij terug mocht komen bij zijn baas.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden