Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
16 uur geleden zei Mai:

Dat precies, die overgang..

Waarom zou Spirit hier niet meer mogen schrijven?

Alles is drama wat ik hier schrijf. Men zit hier niet op drama te wachten. Wel jammer, want ik schreef hier graag. Ook over gewone dingetjes. Mijn leven is even een drama, daar kan ik ook niets aan doen en daar heb ik zeker niet om gevraagd. Ook ik had mezelf een heel ander leven gegund In een andere provincie. Had ook iets heel anders voor ogen. Een gezellig huisje, een fijne vriend. Helaas is het dit niet geworden en zit ik nu in de problemen. Ben hard aan het vechten voor mezelf. Heb ook even weinig tijd om zoveel te schrijven. Heb veel op mijn bordje.

Geplaatst
6 minuten geleden zei spirit:

Alles is drama wat ik hier schrijf. Men zit hier niet op drama te wachten. Wel jammer, want ik schreef hier graag

Je overdrijft. Eén iemand heeft het woord drama gebruikt, verder lees je niets dan medeleven en tips.

Geplaatst

Mon dieu, je zou ze de kost maar moeten geven, al die zielige mensen die hier niet "mogen" schrijven zonder dat iemand dat ooit gezegd heeft, maar dat dan wel blijven doen.

Zelfs als je alleen maar papieren zakdoekjes voor ze zou kopen dan ging je al failliet 🤣

Geplaatst

Persoonlijk lees ik juist graag drama. B)  Dit forum kan een goede uitlaatklep zijn, dus laat je niet weerhouden door een zuurpruim of cynische opmerking. Er zijn inderdaad genoeg mensen die bijval geven én soms een kritische rake opmerking maken waar je wat aan kunt hebben.

Geplaatst
1 uur geleden zei Lonster1:

Persoonlijk lees ik juist graag drama. B)  Dit forum kan een goede uitlaatklep zijn, dus laat je niet weerhouden door een zuurpruim of cynische opmerking. Er zijn inderdaad genoeg mensen die bijval geven én soms een kritische rake opmerking maken waar je wat aan kunt hebben.

Dat klopt, ik laat me ook niet gek maken door personen (de schoene trekke hem aan) die zelf nog volop in gebruik zijn en me hier komen vertellen wat ik wel en niet mag schrijven. Ik hoef geen mening van mensen die zelf nog in gebruik zijn. Dit maak ik hier al genoeg mee. Gelukkig hebben de meesten hier wel het beste met me voor en zijn ook ondersteunend. Ook de tips die ik krijg zijn ook heel bruikbaar. Heb nu op zolder een tijdelijk bedje voor mezelf gemaakt. Lekker schoon en fris. Ik vind het smerig die bierwalm. Eigenlijk leeft hij veel buiten. Valt ook in slaap buiten. Lekker rustig. Wat zal ik eens eten? Diverse opties maar weet het even nog niet. Morgen  naar m'n schoonzus voor een paar dagen. Zin in! Middenin het bruisende Rotterdam!

Geplaatst

@spirit: misschien moet je eens teruglezen wat ik echt schreef. Hoe je daaruit opmaakt dat ik zeg (wat zou ik daarover te zeggen hebben?) dat je hier niet mag schrijven, gaat mijn verstand te boven; wel ga ik er niet in meegaan. 
Jij kent je vriend het beste natuurlijk, maar wanneer je schrijft dat hij zit te vloeken en te roepen (dat heb ik toch goed begrepen?) dan zou ik zelf voorzichtig zijn met welke informatie je hier plaatst want roepen is nog maar een klein stukje verwijderd van agressie. 
En hoe ongelofelijk het voor jou ook mag klinken, ook ik wens het beste voor jou; ik ben alleen niet de persoon die mensen naar de mond praat. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...