Yvonne Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden Goedemorgen frummers, Heerlijk geslapen, helaas zoals meestal veel te kort, maar ach... Bakje nu even en dan snel aan de slag.
bolletje Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden (bewerkt) Moghu dames en alle anderen. 16 uur geleden bewerkt door bolletje Bob en Kaatjemama reageerden hierop 2
Musashi Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden @Kaatjemama Bwah, alles kan beter, dat weet ik wel. Maar hoe, is me niet helemaal helder. Eerst maar weer eens goed voor mezelf zorgen, daar begint alles mee zeker? En van daaruit verder? Of zoiets? Veel plezier voor jou op Kos! 🏖️
Lika Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Goedemorgen. Het was gisteren een hele fijne eerste werkdag maar in algemene zin voel ik weer precies wat werken met me doet. Dat is niet alleen maar positief. @Yanaweer goed wakker geworden? Dat hoop ik zo! fijne dag allemaal!! Quinn reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden goeiemooiemorgen frummers net uit coma ontwaakt na een heerlijke saunadag aan alle slechte slapers zou ik willen zeggen probeer eens zo'n dag wellness. Het enige nadeel is dat het verslavend werkt, maar het is wel een hele goeie fijne verslaving. Lika reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden 5 uur geleden zei Lika: @Yanaweer goed wakker geworden? Dat hoop ik zo! Het wakker worden is nog erg stroperig maar dat was al nooit mijn meest levendige moment. Het is al wel een stuk beter dan het geweest is en overdag voel ik me goed. Stofzuigen, rusten, stofzuigen, lang rusten, afwas, rusten, keukenvloer dweilen... Dat heb ik toch allemaal mooi voor elkaar gebokst. Alleen wandelen lukt me niet, ik twijfel of ik daar nou te lui of te ziekig voor ben. Hoe dan ook, ik ben heel blij dat ik vooruit ga, de dalen schijnen onderdeel van het helingsproces te zijn. rapilos, Reacher, lady jane en 2 anderen reageerden hierop 5
Yana Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Verder ben ik een amigurumi paardje aan het haken ter ere van de baby die hier in het dorp (van 7 huizen) geboren is. Paps en mams doen aan drafsport, vandaar. Reacher en Kaatjemama reageerden hierop 2
Quinn Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden DAGPACT: Yvonne kaatje🌺 Musashi 🗻 Quinn 🧡 Klinkt goed @Lika, die nieuwe baan. Het zal allemaal nog wel wennen zijn, maar een goede aftrap is heel wat waard. @Yana een stuk beter dan het geweest is 🌷 Hier nu een paar dagen thuis, de op- en afbouw fase. Vanochtend nog een soort plan gemaakt met de psych om de uren niet leeg voor me uit starend door te brengen, maar ook constructief bezig te blijven in het herstelproces. De planning is om morgen een poosje naar m'n eigen huis te gaan. Maar even zien hoe het loopt, no pressure.
Kaatjemama Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden 8 uur geleden zei Musashi: Eerst maar weer eens goed voor mezelf zorgen Zeker weten heel belangrijk
Kaatjemama Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden 51 minuten geleden zei Quinn: De planning is om morgen een poosje naar m'n eigen huis te gaan. Maar even zien hoe het loopt, no pressure. Spannend zeg succes 🍀 Quinn en Senna34 reageerden hierop 1 1
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Nachtpact Reacher 💜 Hoe komt @bolletjeaan die foto van mij? 😳 Leuke dingen kou en regen. mijn lief Quinn reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Nachtpact Reacher 💜 Quinn 🧡 Leuk, dat je de vreemdste dingen kunt delen zonder dat iemand je raar vindt. Reacher reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Fijn dat het echt de goede kant uit gaat @Yana. Het leest wel alsof je alweer erg veel doet op een dag. Voel je je grenzen wel?
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Fijn dat je 1e werkdag goed ging @Lika, maar wat merk je dat werken met je doet? @Kaatjemama nog op vakantie?
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact Reacher 💜 Quinn 🧡 kaatje 🌺 leuke dingen morgen nog dagje strand en dan naar huis ❤️🏖️
lady jane Geplaatst 43 minuten geleden Rapport Geplaatst 43 minuten geleden Nachtpact Reacher 💜 Quinn 🧡 kaatje 🌺 Jane🥨
Jannigje Geplaatst 19 minuten geleden Rapport Geplaatst 19 minuten geleden Nachtpact Reacher 💜 Quinn 🧡 kaatje 🌺 Jane🥨 Jannigje
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden