Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

@Kaatjemama Bwah, alles kan beter, dat weet ik wel. Maar hoe, is me niet helemaal helder. Eerst maar weer eens goed voor mezelf zorgen, daar begint alles mee zeker? En van daaruit verder? Of zoiets? 
Veel plezier voor jou op Kos! 🏖️

Geplaatst

Goedemorgen. 
Het was gisteren een hele fijne eerste werkdag maar in algemene zin voel ik weer precies wat werken met me doet. Dat is niet alleen maar positief.

@Yanaweer goed wakker geworden? Dat hoop ik zo!

fijne dag allemaal!!

Geplaatst

goeiemooiemorgen frummers
net uit coma ontwaakt na een heerlijke saunadag
aan alle slechte slapers zou ik willen zeggen
probeer eens zo'n dag wellness. Het enige nadeel is dat het
verslavend werkt, maar het is wel een hele goeie fijne verslaving.

Geplaatst
5 uur geleden zei Lika:

@Yanaweer goed wakker geworden? Dat hoop ik zo!

Het wakker worden is nog erg stroperig maar dat was al nooit mijn meest levendige moment. Het is al wel een stuk beter dan het geweest is en overdag voel ik me goed. Stofzuigen, rusten, stofzuigen, lang rusten, afwas, rusten, keukenvloer dweilen... Dat heb ik toch allemaal mooi voor elkaar gebokst. Alleen wandelen lukt me niet, ik twijfel of ik daar nou te lui of te ziekig voor ben.

Hoe dan ook, ik ben heel blij dat ik vooruit ga, de dalen schijnen onderdeel van het helingsproces te zijn.

Geplaatst

Verder ben ik een amigurumi paardje aan het haken ter ere van de baby die hier in het dorp (van 7 huizen) geboren is. Paps en mams doen aan drafsport, vandaar.

Geplaatst

DAGPACT:
Yvonne 
kaatje🌺
Musashi 🗻
Quinn 🧡 

Klinkt goed @Lika, die nieuwe baan. Het zal allemaal nog wel wennen zijn, maar een goede aftrap is heel wat waard.

@Yana een stuk beter dan het geweest is 🌷

Hier nu een paar dagen thuis, de op- en afbouw fase. Vanochtend nog een soort plan gemaakt met de psych om de uren niet leeg voor me uit starend door te brengen, maar ook constructief bezig te blijven in het herstelproces. De planning is om morgen een poosje naar m'n eigen huis te gaan. Maar even zien hoe het loopt, no pressure.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...