Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedemorgen frummers, Heerlijk geslapen, helaas zoals meestal veel te kort, maar ach... Bakje nu even en dan snel aan de slag.
bolletje Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Moghu dames en alle anderen. 1 uur geleden bewerkt door bolletje Kaatjemama reageerde hierop 1
Musashi Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @Kaatjemama Bwah, alles kan beter, dat weet ik wel. Maar hoe, is me niet helemaal helder. Eerst maar weer eens goed voor mezelf zorgen, daar begint alles mee zeker? En van daaruit verder? Of zoiets? Veel plezier voor jou op Kos! 🏖️
Lika Geplaatst 51 minuten geleden Rapport Geplaatst 51 minuten geleden Goedemorgen. Het was gisteren een hele fijne eerste werkdag maar in algemene zin voel ik weer precies wat werken met me doet. Dat is niet alleen maar positief. @Yanaweer goed wakker geworden? Dat hoop ik zo! fijne dag allemaal!!
lady jane Geplaatst 42 minuten geleden Rapport Geplaatst 42 minuten geleden goeiemooiemorgen frummers net uit coma ontwaakt na een heerlijke saunadag aan alle slechte slapers zou ik willen zeggen probeer eens zo'n dag wellness. Het enige nadeel is dat het verslavend werkt, maar het is wel een hele goeie fijne verslaving. Lika reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden