Kaatjemama Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Yeeeh @Quinn lekker bezig Quinn reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 4 uur geleden zei rapilos: @Yana, heb je een wat betere dag vandaag.? Hoop het wel voor je. Sterker nog, ik heb een fantastische dag, er zijn momenten dat ik vergeet dat ik ziek ben. Het gaat helemaal de goede kant op met me 🌻🌼🍀 spirit, Rosee, Quinn en 3 anderen reageerden hierop 5 1
Yana Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 4 uur geleden zei Mariposa: Nieuwe mensen leren kennen, heerlijk toch? Ja, vind jij dat heerlijk? Ik ben er meestal niet zo weg van, ik vind nieuwe mensen vaak eng en eerlijk gezegd ook regelmatig niet zo leuk. Alhoewel... soms is het inderdaad heerlijk, deze zomer heb ik een vrouw ontmoet die binnen 2 seconden een beste vriendin was. Maar een nieuwe baan met allemaal nieuwe mensen, brrrrr, daar word ik heel onzeker van.
rapilos Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Wat heerlijk voor je @Yana Wens dat je dit zo lang mogelijk mag vasthouden.
rapilos Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Net 1.5 uur geslapen Half in coma gelegen, kon er bijna niet meer uitkomen Vermoed dat ik slaapapneu heb Vannacht testen met een speciale app en meetapparatuur Zie er tegenop, slaap toch altijd al zo onrustig Bovendien, als ik het echt heb, moet ik dan zo,n masker op .....vreselijk lijkt me dat
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Maar @rapilos als je dat echt hebt en je krijgt een masker, wat een bak energie heb je daarna.
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Nog meer energie voor @rapilos? Ze doe al zoveel op ‘n dag. 😅 Het is niet altijd een masker hoor. Soms krijg je een bitje, of iets voor je neus. Hangt er maar net vanaf waardoor je slaap apneu hebt.
rapilos Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 35 minuten geleden zei Quinn: Maar @rapilos als je dat echt hebt en je krijgt een masker, wat een bak energie heb je daarna. Ja, zou het ??
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Zojuist zei rapilos: Ja, zou het ?? Nou, ik ken iemand die er enorm baat bij heeft, dat wel.
rapilos Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @Reacher, ben benieuwd wat de uitslag is Heb ook weleens gehoord van een bitje, maar ook dat dat niet altijd helpt En...vandaag niet veel gedaan hoor, behalve 3 liter soep gemaakt en bijna 7000 stappen met de hond De energie is vandaag wel een beetje op spirit reageerde hierop 1
rapilos Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ja, eigenlijk ken ik ook twee mensen die ervan opgeknapt zijn Nou ja, we zien wel Reacher en Quinn reageerden hierop 2
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Komt vast goed @rapilos 😊 En 7000 stappen is best veel hoor.
Mariposa Geplaatst 52 minuten geleden Rapport Geplaatst 52 minuten geleden 3 uur geleden zei Yana: Ja, vind jij dat heerlijk? Ik ben er meestal niet zo weg van, ik vind nieuwe mensen vaak eng en eerlijk gezegd ook regelmatig niet zo leuk. Alhoewel... soms is het inderdaad heerlijk, deze zomer heb ik een vrouw ontmoet die binnen 2 seconden een beste vriendin was. Maar een nieuwe baan met allemaal nieuwe mensen, brrrrr, daar word ik heel onzeker van. Dat bedoel ik. Je weet nooit wie je tegenkomt, het kan ook 100% meevallen. Leuk is het niet altijd, maar mensen die niet leuk zijn kun je gewoon links laten liggen toch? Fijn trouwens dat je je beter voelt. Dat is zoveel waard!
bumperjim Geplaatst 46 minuten geleden Rapport Geplaatst 46 minuten geleden (bewerkt) Ik vind nieuwe mensen meestal prima en niks eng, komt omdat ik 22 jaar in sales werk nu, ik krijg alleen steeds meer kritiek op de mensen die ik al lang ken, er vallen er steeds meer door de mand. Veel mannen. Jammer van mezelf vind ik dat. Misschien verander ik langzaam. Ik ben behoorlijk beinvloed door de feministen thuis. 44 minuten geleden bewerkt door bumperjim
bumperjim Geplaatst 42 minuten geleden Rapport Geplaatst 42 minuten geleden Lekker met bumperhond gelopen net na de regenbui. Heerlijk fris maar toen de zon doorbrak was het meteen weer 30000 graden.
Kaatjemama Geplaatst 35 minuten geleden Rapport Geplaatst 35 minuten geleden 14 minuten geleden zei Mariposa: weet nooit wie je tegenkomt, het kan ook 100% meevallen. Das zeker waar ik ben altijd terug houdend waarom geen idee hier ook allemaal Nederlandse mE man kletst met iedereen ik ontdooi altijd veel later pas. Bang dat ik anders niet meer van ze af kom ofzo 😂
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden