Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Yeeeh @Quinn lekker bezig Quinn reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 4 uur geleden zei rapilos: @Yana, heb je een wat betere dag vandaag.? Hoop het wel voor je. Sterker nog, ik heb een fantastische dag, er zijn momenten dat ik vergeet dat ik ziek ben. Het gaat helemaal de goede kant op met me 🌻🌼🍀 rapilos, Kaatjemama, Quinn en 1 andere reageerden hierop 4
Yana Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 4 uur geleden zei Mariposa: Nieuwe mensen leren kennen, heerlijk toch? Ja, vind jij dat heerlijk? Ik ben er meestal niet zo weg van, ik vind nieuwe mensen vaak eng en eerlijk gezegd ook regelmatig niet zo leuk. Alhoewel... soms is het inderdaad heerlijk, deze zomer heb ik een vrouw ontmoet die binnen 2 seconden een beste vriendin was. Maar een nieuwe baan met allemaal nieuwe mensen, brrrrr, daar word ik heel onzeker van.
Musashi Geplaatst 40 minuten geleden Rapport Geplaatst 40 minuten geleden Dagpact: Mormel kaatje🌺 Musashi 🌊
rapilos Geplaatst 30 minuten geleden Rapport Geplaatst 30 minuten geleden Wat heerlijk voor je @Yana Wens dat je dit zo lang mogelijk mag vasthouden.
rapilos Geplaatst 26 minuten geleden Rapport Geplaatst 26 minuten geleden Net 1.5 uur geslapen Half in coma gelegen, kon er bijna niet meer uitkomen Vermoed dat ik slaapapneu heb Vannacht testen met een speciale app en meetapparatuur Zie er tegenop, slaap toch altijd al zo onrustig Bovendien, als ik het echt heb, moet ik dan zo,n masker op .....vreselijk lijkt me dat
Quinn Geplaatst 4 minuten geleden Rapport Geplaatst 4 minuten geleden Maar @rapilos als je dat echt hebt en je krijgt een masker, wat een bak energie heb je daarna.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden