Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Echt genieten in kos maar heb heb wel ontzettende trek in van alles.zucht  Gister de hele dag een boot tocht gedaan en onverwacht muziek en happy hour enzo. Thuis is alles wel beetje normaal maar hier is het weer even goed me best doen.

blijkbaar ben ik nog niet zover als ik  dacht.

Geplaatst

Enne @Kaatjemama na deze eerste keer zonder (want dat ga je gewoon doen!), wordt ook een vakantie zonder het nieuwe normaal. Een volgende keer zal gemakkelijker zijn. Gun jezelf dat dit gaat lukken💪🏾.

Geplaatst

Goedemorgen frummers, 
Gisteravond heerlijk buiten kunnen zitten eindelijk. 
Het regent, maar niet overtuigend en het stopt zo alweer. 
Maar de hitte is voorbij voorlopig, wat ben ik daar blij om. 
Vandaag een lekker rommeldagje in en om het huis. 
Maar eerst een bakje. 
image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png

Geplaatst

@Kaatjemama, lekker genieten van alles wat je wél zonder schuldgevoel kunt drinken, eten en ondernemen.. 
Denk er maar aan hoe lekker fit je 's morgens wakker wordt nu en hoe anders dat zal zijn als je wél..... 

Ik wens je een hartstikke leuke eerste werkdag toe @Lika, kennis maken, snuffelen aan de sfeer.... heel veel succes... 

Geplaatst

Das zeker waar @Yvonne

geniet ook zo zo stom 

dat het dan nog steeds trekt aan je terwijl je weet dat het er allemaal niet beter van wordt.

gister vanaf een boot de zee in gesprongen zou ik normaal nooit gedaan hebben en aan de bar hebben gehangen met een drankje.vandaag een step huren kos door waarschijnlijk ook iets wat ik normaal niet gedaan zou hebben.

waasrom nu wel zit beter in me vel 🤔 denk 🤷🏼‍♀️

Geplaatst

Ja joh, van drinken wordt je hartstikke sloom en saai. Van de boot springen en steppen is veeeeeeel leuker!

Het is eigenlijk idioot dat mensen denken dat niet drinken saai is, moet je die drinkers zien hangen aan de bar en moeizaam door de ochtend zien strompelen, brak en stinkend...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...