Mormel Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) Dagpact: Mormel Nieuwe week nieuwe kansen. Goedemorgen allen. 3 uur geleden bewerkt door Mormel
Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Dagpact: Mormel kaatje🌺 goedenmorgen mormel en iedereen ☺️
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Echt genieten in kos maar heb heb wel ontzettende trek in van alles.zucht Gister de hele dag een boot tocht gedaan en onverwacht muziek en happy hour enzo. Thuis is alles wel beetje normaal maar hier is het weer even goed me best doen. blijkbaar ben ik nog niet zover als ik dacht.
Yana Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Je doet het goed @Kaatjemama, volhouden hoor, je zou je vreselijk voelen als je overstag ging. Dit maakt je sterk en je zult met blijdschap en trots terugkijken op deze vakantie. We staan allemaal achter je ❤️ Kaatjemama reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik wens je een goede eerste werkdag @Lika, wat zullen ze blij met je zijn daar ❤️ Lika reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Lief @Yanadank je wel doet me goed Yana reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 54 minuten geleden Rapport Geplaatst 54 minuten geleden goeiemooiemorgen frummers Kaatje, je hebt een testcase opgezocht en het gaat goed. niet gemakkelijk, maar je gaat wel slagen! Een 10 met een griffel halen! Kaatjemama reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 52 minuten geleden Rapport Geplaatst 52 minuten geleden Lika, toitoitoi en niet vergeten te genieten ook hoor. Lika reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 50 minuten geleden Rapport Geplaatst 50 minuten geleden 3 minuten geleden zei lady jane: testcase opgezocht Dank je @lady janeDat besef ik me nu ook wel ja zwaarder dan gedacht. Maar idd de trots is groot als ik weer thuis ben.
Lika Geplaatst 47 minuten geleden Rapport Geplaatst 47 minuten geleden Enne @Kaatjemama na deze eerste keer zonder (want dat ga je gewoon doen!), wordt ook een vakantie zonder het nieuwe normaal. Een volgende keer zal gemakkelijker zijn. Gun jezelf dat dit gaat lukken💪🏾.
Kaatjemama Geplaatst 39 minuten geleden Rapport Geplaatst 39 minuten geleden Dank je @Lika ben benieuwd hoe je dag gaat zijn.
Yvonne Geplaatst 35 minuten geleden Rapport Geplaatst 35 minuten geleden Goedemorgen frummers, Gisteravond heerlijk buiten kunnen zitten eindelijk. Het regent, maar niet overtuigend en het stopt zo alweer. Maar de hitte is voorbij voorlopig, wat ben ik daar blij om. Vandaag een lekker rommeldagje in en om het huis. Maar eerst een bakje.
Yvonne Geplaatst 31 minuten geleden Rapport Geplaatst 31 minuten geleden @Kaatjemama, lekker genieten van alles wat je wél zonder schuldgevoel kunt drinken, eten en ondernemen.. Denk er maar aan hoe lekker fit je 's morgens wakker wordt nu en hoe anders dat zal zijn als je wél..... Ik wens je een hartstikke leuke eerste werkdag toe @Lika, kennis maken, snuffelen aan de sfeer.... heel veel succes...
Yana Geplaatst 22 minuten geleden Rapport Geplaatst 22 minuten geleden Lastige toestand @Rosee dat je je teveel voelt in je eigen huis, ik kan me er alles bij voorstellen. Hopelijk is de vriendin een leuke meid en is het ook nog gezellig 💋
Kaatjemama Geplaatst 21 minuten geleden Rapport Geplaatst 21 minuten geleden Das zeker waar @Yvonne geniet ook zo zo stom dat het dan nog steeds trekt aan je terwijl je weet dat het er allemaal niet beter van wordt. gister vanaf een boot de zee in gesprongen zou ik normaal nooit gedaan hebben en aan de bar hebben gehangen met een drankje.vandaag een step huren kos door waarschijnlijk ook iets wat ik normaal niet gedaan zou hebben. waasrom nu wel zit beter in me vel 🤔 denk 🤷🏼♀️
Yana Geplaatst 14 minuten geleden Rapport Geplaatst 14 minuten geleden Ja joh, van drinken wordt je hartstikke sloom en saai. Van de boot springen en steppen is veeeeeeel leuker! Het is eigenlijk idioot dat mensen denken dat niet drinken saai is, moet je die drinkers zien hangen aan de bar en moeizaam door de ochtend zien strompelen, brak en stinkend...
Yana Geplaatst 10 minuten geleden Rapport Geplaatst 10 minuten geleden Tsjonge zeg, het regent! En de dakgoot lekt opeens op drie plekken. Gelukkig heb ik een handige vent en ben ik een meisje 😁
Kaatjemama Geplaatst 5 minuten geleden Rapport Geplaatst 5 minuten geleden 7 minuten geleden zei Yana: Het is eigenlijk idioot dat mensen denken dat niet drinken saai is, Is ook zeker zo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden