Mormel Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Dagpact: Mormel Nieuwe week nieuwe kansen. Goedemorgen allen. 2 uur geleden bewerkt door Mormel
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dagpact: Mormel kaatje🌺 goedenmorgen mormel en iedereen ☺️
Kaatjemama Geplaatst 54 minuten geleden Rapport Geplaatst 54 minuten geleden Echt genieten in kos maar heb heb wel ontzettende trek in van alles.zucht Gister de hele dag een boot tocht gedaan en onverwacht muziek en happy hour enzo. Thuis is alles wel beetje normaal maar hier is het weer even goed me best doen. blijkbaar ben ik nog niet zover als ik dacht.
Yana Geplaatst 40 minuten geleden Rapport Geplaatst 40 minuten geleden Je doet het goed @Kaatjemama, volhouden hoor, je zou je vreselijk voelen als je overstag ging. Dit maakt je sterk en je zult met blijdschap en trots terugkijken op deze vakantie. We staan allemaal achter je ❤️ Kaatjemama reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 36 minuten geleden Rapport Geplaatst 36 minuten geleden Ik wens je een goede eerste werkdag @Lika, wat zullen ze blij met je zijn daar ❤️
Kaatjemama Geplaatst 30 minuten geleden Rapport Geplaatst 30 minuten geleden Lief @Yanadank je wel doet me goed Yana reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst zojuist Rapport Geplaatst zojuist goeiemooiemorgen frummers Kaatje, je hebt een testcase opgezocht en het gaat goed. niet gemakkelijk, maar je gaat wel slagen! Een 10 met een griffel halen!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden