bumperjim Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Ja snap ik. Jammer dat er eerst een tumor voor nodig is 😢 rapilos reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden @bumperjimde struggle is mij ook niet vreemd en liep na een tijdje beperkt drinken toch ook weer uit de hand. Zo gaat het dus blijkbaar bij mij als ik het wel weer probeer. En toch deed ik het na bijna 9 jaar en toen weer na 1 jaar.
Quinn Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Nog net morgen, hi. 4 uur geleden zei bumperjim: Gisteren niks gedronken en dat voelt toch wel weer prima Zo, je motivatie voor vandaag, om morgen net zo'n gisteren te hebben als vandaag. Geweldig goed weekend gehad. Het is surrealistisch haast, overweldigend, staat van zijn. Gewoon maar prettig mee zweven in de roes. Wordt vanzelf weer gewoner. Al die stappen, al die blijdschap, shit man, wie ben ik? bumperjim en Reacher reageerden hierop 2
lady jane Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Nog dezelfde man van hiervoor, hetzelfde verleden, dezelfde trauma's en eigenaardigheden. alleen kun je er nu anders naar kijken, er anders mee omgaan, simpelweg omdat je nu gelukkig bent, heerlijk toch! Maar als straks alles weer wat normaliseert heb je wel deze ervaringen extra in je broekzak zitten. Geniet ervan♥️ Quinn reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Ja, of dit is het nieuwe normaal voor Quinn. Leven met blijdschap, waarom niet? lady jane en Quinn reageerden hierop 1 1
bumperjim Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Onwenniiiiiig 🤣 Quinn reageerde hierop 1
Lonster1 Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Dat klinkt heerlijk, zo'n natuurlijke roes Quinn. Hier ook wat op en neer met drankinname. Een nieuwe baan neemt spanning met zich mee. En allerlei andere emoties. Dus daar ging ik weer. Niet al te veel, niet dagelijks, maar toch teveel. En dan slaat de vermoeidheid en de lusteloosheid ook weer toe. Vanmorgen een uurtje gesport, verder is er niet veel uit mijn handen gekomen. Laat ik nog even half uur-uur wat nuttigs doen thuis, en dan koken. Airfryer: aardappels, gemarineerde tempeh, bloemkool, en wat sla met kimchi die op moet. Quinn reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) Oeh @Lonster1, nieuwe baan is een trigger he? Ik ben me al aan het wapenen door nu alvast een sportgewoonte te ontwikkelen en die dan aan te houden. Hoop ik… 3 uur geleden bewerkt door Lika Lonster1 reageerde hierop 1
Jannigje Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 11 uur geleden zei Yana: Niks drinken is verreweg het eenvoudigst. Weinig drinken leidt altijd tot weer een keer teveel en ook tot gedoe in je kop. Zo is het ook voor mij. Gelukkig kan ik dat nu. Geen gedoe, geen onderhandelingen (waarbij ik mijzelf altijd weer voor de gek hield) meer in mijn hoofd. Rust! Omdat het geen optie meer is heb ik ook geen problemen met mensen die wel drinken. Behalve dan dat ik hen vrij snel vervelend vind worden omdat zij veranderen, vaak zonder dat ze dat zelf in de gaten hebben. Mijn reden was niet eens mijn gezondheid, maar het feit dat alcohol de werking van medicatie die ík gebruikte tegenwerkte. Dat vond ik zo suf!!
Jannigje Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 7 uur geleden zei Quinn: wie ben ik? Een gelukkig mens!!! Ik hoop zó voor je dat je dit gevoel mag blijven houden. 🤞🤞🤞 Reacher en Quinn reageerden hierop 1 1
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden @Quinnklinkt goed hoor 😊 Quinn en Reacher reageerden hierop 1 1
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @Lika; Primavera is ook een prachtige film. Mocht je m zien bij een filmhuis: doen!
Quinn Geplaatst 51 minuten geleden Rapport Geplaatst 51 minuten geleden Nachtpact Quinn 🧡 Leuk van de dag met chips, ijs en Reacher op de bank. Reacher reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 49 minuten geleden Rapport Geplaatst 49 minuten geleden Nachtpact Quinn 🧡 Reacher 💜 Leuke van vandaag Cola, ijs en Quinn op de bank. Kaatjemama reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 49 minuten geleden Rapport Geplaatst 49 minuten geleden Nachtpact Quinn 🧡 kaatje 🌺 leuke dingen me zoon eindelijk gezien na een maand Reacher en Quinn reageerden hierop 2
Quinn Geplaatst 47 minuten geleden Rapport Geplaatst 47 minuten geleden Nachtpact Quinn 🧡 Reacher 💜 kaatje 🌺 Ik vind de volgorde van de lijst op de bank ook best geinig Reach. Kaatjemama en Reacher reageerden hierop 2
Reacher Geplaatst 38 minuten geleden Rapport Geplaatst 38 minuten geleden We kennen onze prioriteiten Q😁 Quinn reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 38 minuten geleden Rapport Geplaatst 38 minuten geleden 11 minuten geleden zei Kaatjemama: Nachtpact Quinn 🧡 kaatje 🌺 leuke dingen me zoon eindelijk gezien na een maand Was je zoon met vakantie Kaatje?
Kaatjemama Geplaatst 35 minuten geleden Rapport Geplaatst 35 minuten geleden Nee hij woont bij z’n vader normaal komt hij 1 keer per week nu door z’n werk was dat niet zo.klinkt heel raar mis hem nu extra veel nu ik hem even gezien heb. Man wat mis ik dat mannetje. Reacher reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 34 minuten geleden Rapport Geplaatst 34 minuten geleden Hier ook ijs en radel 0.0
Quinn Geplaatst 32 minuten geleden Rapport Geplaatst 32 minuten geleden Wat voor ijs @Kaatjemama? Fijn dat je zoon er was. De mijne was er toevallig ook gisteren.
Quinn Geplaatst 30 minuten geleden Rapport Geplaatst 30 minuten geleden Ik heb eigenlijk geen ijs. Wel chips. En koffie.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden