bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ja snap ik. Jammer dat er eerst een tumor voor nodig is 😢
Lika Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @bumperjimde struggle is mij ook niet vreemd en liep na een tijdje beperkt drinken toch ook weer uit de hand. Zo gaat het dus blijkbaar bij mij als ik het wel weer probeer. En toch deed ik het na bijna 9 jaar en toen weer na 1 jaar.
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nog net morgen, hi. 4 uur geleden zei bumperjim: Gisteren niks gedronken en dat voelt toch wel weer prima Zo, je motivatie voor vandaag, om morgen net zo'n gisteren te hebben als vandaag. Geweldig goed weekend gehad. Het is surrealistisch haast, overweldigend, staat van zijn. Gewoon maar prettig mee zweven in de roes. Wordt vanzelf weer gewoner. Al die stappen, al die blijdschap, shit man, wie ben ik?
lady jane Geplaatst 53 minuten geleden Rapport Geplaatst 53 minuten geleden Nog dezelfde man van hiervoor, hetzelfde verleden, dezelfde trauma's en eigenaardigheden. alleen kun je er nu anders naar kijken, er anders mee omgaan, simpelweg omdat je nu gelukkig bent, heerlijk toch! Maar als straks alles weer wat normaliseert heb je wel deze ervaringen extra in je broekzak zitten. Geniet ervan♥️
Yana Geplaatst 23 minuten geleden Rapport Geplaatst 23 minuten geleden Ja, of dit is het nieuwe normaal voor Quinn. Leven met blijdschap, waarom niet?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden