Kaatjemama Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Heb je er wat van gegeten dan @Quinn
spirit Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Hier een groentemix van broccoli, bloemkool en wortel met daarbij een hamburger en gebakken krieltjes.
Reacher Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Nachtpact Quinn 🧡 Reacher 💜 Leuke dingen Stapje verder op nieuwe voornamen gebied. 😊 Heerlijke dag gehad
Reacher Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 6 uur geleden zei Yana: Wat een geweldige man is dat 🥰 Voor mij zou het geen voordeel zijn als het een hele leuke vrouw was op wie mijn lief straalverliefd werd, ik zou evengoed haar ogen uitkrabben. Vraag maar een lintje voor hem aan, dikverdiend! C is geweldig, absoluut. 🩷 Hij is Quinns rots en eerste grote liefde. Ik ben ook dol op hem. Je zou je man dan toch ook wel de ogen uitkrabben @Yana?
Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) Nachtpact Quinn 🧡 Reacher 💜 kaatje 🌺 3 uur geleden bewerkt door Kaatjemama K
lady jane Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Nachtpact Quinn 🧡 Reacher 💜 kaatje 🌺 Jane😎
Lika Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Leuke dingen : Dat mijn man in zo’n goed humeur is en leuke grappen maakt. Kaatjemama, spirit en lady jane reageerden hierop 3
Jannigje Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 5 uur geleden zei Quinn: Dus, de geuren die hier binnkomen, zijn niet hoopgevend. @Kaatjemama wat eten jullie? En @Jannigje, wat belandt er op jouw bord? Het kostte moeite maar ik heb zelf een tomatensaus gemaakt voor de pasta. Met kruiden uit mijn eigen tuin, dat vind ik wel heel leuk: veel thijm, salie en rozemarijn. Genoeg voor 4 dagen, dus ik kan even vooruit. Kaatjemama reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden het leukste van vandaag kreeg ik net per app beetje off-day dus😉 Lika en spirit reageerden hierop 2
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 9 minuten geleden zei lady jane: het leukste van vandaag kreeg ik net per app beetje off-day dus😉 Balen @lady jane ernstig ? Hier ook een off day en kreeg vandaag ook dit appje 😂 dat was wel grappig lady jane, Lika en spirit reageerden hierop 3
Jannigje Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Nachtpact Quinn 🧡 Reacher 💜 kaatje 🌺 Jane 😎 Jannigje 2 uur geleden bewerkt door Jannigje Kaatjemama en lady jane reageerden hierop 2
Jannigje Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 3 minuten geleden zei Jannigje: Jannigje Hè hè, het is gelukt!!! Na ongeveer 30 pogingen ☺️ Lika en lady jane reageerden hierop 2
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden nee n iks ernstigs Kaatje, we hadden geen opgieter wegens vakantie, maar er werd gelogen dat degene ziek was. Normaal is er dan binnen een paar uur een vervanger. Moeilijk om eerlijk te zeggen dat ze iets fout of vergeten hadden en gewoon sorry te zeggen. Maar de dag draait normaliter om die kadootjesopgietingen dus iedereen liep een beetje rusteloos rond en dat maakte even duidelijk hoe we verwend zijn. Het voelde als kinderen op de camping zonder recreatieteam haha.
Lika Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Wat maakt zo’n opgieting dan zo fijn @lady jane? ( zoals je merkt weet ik er niets van…)
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden dan komt een saunameester m/v ons 15 minuten verwennen met het opgieten van water en essentiele geuren, ijs, en wappers. Sommige rondes bestaan uit 2 x en een enkele zelfs uit 3 rondes. Hapje fruit of waterijsje na afloop en uitrusten tot de volgende opgieting. Door de stoomstoten en wappers ga je dus extra zweten. Niet dat de temp. stijgt maar de luchtvochtigheid wel. En er is muziek bij, er mag verder niet gesproken worden, dus de zintuigen worden geprikkeld ook. Ik kan het je aanraden Lika, in Skandinavie kun je vast wel een authentieke Lóly/aufguss vinden.
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden O das wel balen ja en gek @lady jane vooral als je der erg naar uit keek.
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden ach ja, ik ga vaak genoeg dus kom toch wel aan mn trekken, maar er zijn mensen die zich maar een paar x per jaar zo'n vakantiedagje gunnen en die hebben ook heel lang staan wachten op iemand die niet kwam.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden