renaldo61 Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61🐕
renaldo61 Geplaatst 11 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 11 uur geleden Blijkbaar slaapt nog iedereen. Straks eerst een afspraak met de huisarts en een nieuwe psychologe Kaatjemama reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Dagpact: renaldo61🐕 kaatje 🌺 goedenmorgen allemaal sterkte bij de huis arts zo @spirit spirit reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden goeiemooiemorgen frummers net mn bed pas uit, foei! Kaatjemama reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Ja, foei @lady jane! ik ga even douchen. Het heeft hier flink geregend, maar het was ook benauwd vannacht. Nu komt er een windje.
Marij Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Goedemiddag al! Fijne werk-ochtend gehad, nu weer thuis en zo rond 13u vanuit hier aan de slag. Eerst even lekker pauze met boek in de tuin
Mormel Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Wat bizar weinig reactie op het dagdraadje. Sommigen bezweken door de warmte? Hoop dat iedereen het goed maakt, net zoals ik hoop op enkele weken van regen voor de tuinen en de boeren.
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) Komkommertijd hè Ik kan wel wat plaatsen. Ik kreeg vanochtend een bekeuring uit Nederland, in perfect Frans. Complimenten 🫡 Ik wou natuurlijk snel naar @lady jane 🫠 3 uur geleden bewerkt door bumperjim spirit en lady jane reageerden hierop 1 1
Moeps Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ja leuk, die had ik laatst ook! Had niet eens direct door dat het om een NLe bekeuring ging! 🤪 Was natuurlijk maar heel eventjes leuk, want je moet evengoed wel gewoon betalen 🫤
spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Meegeweest naar de huisarts. Een begrijpende vrouwelijke arts. Hij heeft nu wel de goede medicatie meegekregen. Een trekremmer Naltrexon en traxene om de ergste ontwenningsverschijnselen te onderdrukken. Vandaag dag 2 en hij voelt zich iets minder ziek dan gisteren. Ben blij dat ik weer een normaal gesprek met hem kan voeren. Zelf ben ik niet het zwembad geweest met m'n zoon, schoondochter en jonge kleinkind. Mijn zoon had een beetje vakantiestress. Met een bewegelijk kind 18 uur in een bus is wel een uitdaging. Er is ook geen wifi aan boord, dus hij moet zorgen voor een goede bundel. Ben zelf vroeger ook met vakantie geweest met mijn ouders. Ook busreizen. Dan Nam ik de Tina mee en wat boekjes van de vijf. Of kruiswoordraadsels. Ik vermaakte me wel en werd vanzelf moe en dan sliep ik. Tegenwoordig is dat niet meer zo eenvoudig. Er moeten spelletjes gespeeld worden. Robots ofzo. Raar spel. Vroeger was alles toch veel eenvoudiger toen dat internet nog niet bestond. Voor straks lekker gezond eten. Ik kook weer zeg. Duitse biefstuk, meditaraine salade en krieltjes. 1 uur geleden bewerkt door spirit
Yana Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Je had vroeger wel overal spullen voor nodig: fototoestel, boeken, landkaarten, tijdschriften, radio, walkman, cassettebandjes, notitieblok, puzzelboekje, wat en hoe Spaans, geld in allerlei valuta, eurocheques... En dan ook nog een loeizware tent en slaapzak, je sjouwde je een ongeluk. Wat een tijd, hè!? En dat dan niemand je kon bereiken... wat een rust (en verveling).
Yana Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Oma haalt herinneringen op hoor, zo bizar om oud te zijn.
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @bumperjim haast om naar huis te komen misschien? 3 dagen na onze lunch zie ik staan😇
Jannigje Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ja, landkaarten! Heerlijk. Eerst naar de ANWB. Met de kaart op schoot naar Frankrijk. Toen wist ik tenminste nog waar ik heen ging. Het was een gedoe maar ik genoot er wel van. Ik heb ze nog. Het zwaarst was de tas met boeken!! Wij lazen allebei graag, ik was toen nog getrouwd, dus er moest een flinke voorraad mee. Tja, dat mis ik nog wel: voor de tent met een glaasje wijn, iedereen al naar bed, heerlijk stil, allebei een lampje en een boek. bumperjim reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 45 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 45 minuten geleden 1 uur geleden zei spirit: Meegeweest naar de huisarts. Een begrijpende vrouwelijke arts. Hij heeft nu wel de goede medicatie meegekregen. Een trekremmer Naltrexon en traxene om de ergste ontwenningsverschijnselen te onderdrukken. Vandaag dag 2 en hij voelt zich iets minder ziek dan gisteren. Ben blij dat ik weer een normaal gesprek met hem kan voeren. Zelf ben ik niet het zwembad geweest met m'n zoon, schoondochter en jonge kleinkind. Mijn zoon had een beetje vakantiestress. Met een bewegelijk kind 18 uur in een bus is wel een uitdaging. Er is ook geen wifi aan boord, dus hij moet zorgen voor een goede bundel. Ben zelf vroeger ook met vakantie geweest met mijn ouders. Ook busreizen. Dan Nam ik de Tina mee en wat boekjes van de vijf. Of kruiswoordraadsels. Ik vermaakte me wel en werd vanzelf moe en dan sliep ik. Tegenwoordig is dat niet meer zo eenvoudig. Er moeten spelletjes gespeeld worden. Robots ofzo. Raar spel. Vroeger was alles toch veel eenvoudiger toen dat internet nog niet bestond. Voor straks lekker gezond eten. Ik kook weer zeg. Duitse biefstuk, meditaraine salade en krieltjes. Tranxene ken ik, dat kreeg ik onder begeleiding tijdens opnames, bij Naltrexon lees ik dat er mogelijke bijwerkingen zijn zoals ik van Selincro er had. Steeds oppassen.
bumperjim Geplaatst 44 minuten geleden Rapport Geplaatst 44 minuten geleden 32 minuten geleden zei lady jane: @bumperjim haast om naar huis te komen misschien? 3 dagen na onze lunch zie ik staan😇 Oh ja het was de terugweg 🤣 Wat dat dan wil zeggen, geen idee 😇
renaldo61 Geplaatst 43 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 43 minuten geleden Bij de huisarts ging het prima voor mij vandaag. Bij de nieuwe psychologe al wat minder. Maar vooral kort daarna ging het weer fout. Moest ik nu nog alchohol drinken dan was er weer geen stoppen meer aan.
bumperjim Geplaatst 40 minuten geleden Rapport Geplaatst 40 minuten geleden 46 minuten geleden zei Yana: Je had vroeger wel overal spullen voor nodig: fototoestel, boeken, landkaarten, tijdschriften, radio, walkman, cassettebandjes, notitieblok, puzzelboekje, wat en hoe Spaans, geld in allerlei valuta, eurocheques... En dan ook nog een loeizware tent en slaapzak, je sjouwde je een ongeluk. Wat een tijd, hè!? En dat dan niemand je kon bereiken... wat een rust (en verveling). nou ja je kon bellen uit een telefooncel. Ik weet nog, vakantie in Portugal, mn vader belde en ik moest zo snel mogelijk escudo's in de automaat frommelen. Als je te traag was werd de verbinding verbroken. daar kreeg je karakter van 💪🏻💪🏻💪🏻 en lamme fikken.
bumperjim Geplaatst 38 minuten geleden Rapport Geplaatst 38 minuten geleden 1 uur geleden zei Moeps: Ja leuk, die had ik laatst ook! Had niet eens direct door dat het om een NLe bekeuring ging! 🤪 Was natuurlijk maar heel eventjes leuk, want je moet evengoed wel gewoon betalen 🫤 Ja dat dan weer wel. Niet echt duur, 45 euro voor +5. En geen punten kwijt.
bumperjim Geplaatst 36 minuten geleden Rapport Geplaatst 36 minuten geleden (bewerkt) 4 minuten geleden zei bumperjim: nou ja je kon bellen uit een telefooncel. Ik weet nog, vakantie in Portugal, mn vader belde en ik moest zo snel mogelijk escudo's in de automaat frommelen. Als je te traag was werd de verbinding verbroken. daar kreeg je karakter van 💪🏻💪🏻💪🏻 en lamme fikken. Tegenwoordig loop je al te balen als je in Zwitserland zit en je moet ineens een stuiver per Mb mobiel internet betalen 💩 gedachtenloos scrollen kost ineens een tientje. Wel een goede oplossing natuurlijk. 35 minuten geleden bewerkt door bumperjim
bumperjim Geplaatst 32 minuten geleden Rapport Geplaatst 32 minuten geleden (bewerkt) 44 minuten geleden zei Jannigje: Ja, landkaarten! Heerlijk. Eerst naar de ANWB. Met de kaart op schoot naar Frankrijk. Toen wist ik tenminste nog waar ik heen ging. Het was een gedoe maar ik genoot er wel van. Ik heb ze nog. Het zwaarst was de tas met boeken!! Wij lazen allebei graag, ik was toen nog getrouwd, dus er moest een flinke voorraad mee. Tja, dat mis ik nog wel: voor de tent met een glaasje wijn, iedereen al naar bed, heerlijk stil, allebei een lampje en een boek. Haha ja zo deed ik Groot Britannie toen ik begon in sales, nog zonder gps. Wegenkaart kopen, lijn trekken van de ene naar de andere klant en dan zo goed mogelijk de lijn volgen. Kaart op de passagiersstoel, niet teveel naar kijken. En vervolgens ter plekke gewoon een rondje rijden tot je het gevonden had, duurde nooit lang 🤣 absurd achteraf 31 minuten geleden bewerkt door bumperjim
Yana Geplaatst 12 minuten geleden Rapport Geplaatst 12 minuten geleden Huh @bumperjim? Ik snap effe niet hoe jouw vader naar een telefooncel in Portugal kon bellen? En dat jij daar dan toevallig ook nog net stond 🥴
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden