renaldo61 Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Ik heb vandaag zeer weinig gewandeld en nu gaat het er ook niet meer van komen, ik heb het veel te warm
Lika Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden @Ludovicaik zwem buiten in de plas hoor. Woon in een flat. Niets fancy’s aan:-) Ludovica reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden @Ludovica woon ook in een klein huur huisje met een zwembad van de action neergezet niets fancy aan ook hier.0 ruimte meer over maar kind is blij. Ludovica reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) 149 euro van de bouwmarkt. Niet fancy, wel lekker nat. Met startblok van gestapelde autobanden voor Bumperhond. Gewoon een pierebadje, je kan erin zitten. Hoeft niet zo diep en zo groot. Kost veel minder tijd en geld aan onderhoud. Bedoeling is even afkoelen, geen tachtig baantjes zwemmen. 3 uur geleden bewerkt door bumperjim Ludovica reageerde hierop 1
Ludovica Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Haha voor bumperhond. Maar cool waar woon jij (dit is niet Nederland)
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik wacht nog ff met zwemmen tot de zon een beetje weg is, het is 39, niet echt weer om buiten te zijn...
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden bumperjim en spirit reageerden hierop 2
spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Wij wonen ook maar in een gewoon rijtjeshuis hoor @Ludovica We hebben voor in de tuin een iets groter zwembad gekocht. Die andere viel van ellende uit elkaar. Wij hebben zo'n opblaashottub gekocht waar jets en bubbels uitkomen. Echt heerlijk. De tuin staat dan nu wel vol. Mijn vriend is ZZPer en werkt momenteel als automonteur 4 dagen in de week. Hij werkt hard voor zijn centjes. Omdat wij niet op vakantie gaan hebben we een nieuw zwembad en een hottub aangeschaft van de vakantiecentjes. Ikzelf verdien bij in het amusement/muziekcirqiu wat erg leuk is om te doen.
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Geen zwembad, wel een sauna. Leuke dingen vandaag? Het was een pretty damn good day. Nachtpact: Quinn Reacher, bumperjim, Kaatjemama en 2 anderen reageerden hierop 5
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact: Quinn Jane Leuk; Sinner is bijna de winner van Wimbledon Kaatjemama reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 uur geleden zei bumperjim: 149 euro van de bouwmarkt. Niet fancy, wel lekker nat. Met startblok van gestapelde autobanden voor Bumperhond. Gewoon een pierebadje, je kan erin zitten. Hoeft niet zo diep en zo groot. Kost veel minder tijd en geld aan onderhoud. Bedoeling is even afkoelen, geen tachtig baantjes zwemmen. Zo eentje had ik er ook in de tuin maar ik vond het onderhoud echt tegenvallen hoor. Paar keer een bacterie in gehad, werd het filter roze. Echt gezeik dus. De mijne was 3.66x3.66 dus het water vervang je dan ook niet zomaar. Ik heb m maar weggegeven. Ik heb nu een tuinslang waar koud water uit komt 😅
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 12 uur geleden zei herman0167: 12 July? ADB een engelse site geworden? Log je serieus na maanden weer in om te katten over een spelfout? Nee toch? Hoe gaat het met je @herman0167 Kaatjemama reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Nachtpact: Quinn Jane kaatje 🌺 leuk van vandaag eerder weg gegaan van een verjaardag om te gaan varen en wat denk je 0 schuld gevoel 😱👏👏 nieuw voor mij 1 uur geleden bewerkt door Kaatjemama . spirit, Quinn, Reacher en 1 andere reageerden hierop 4
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact: Quinn Jane kaatje 🌺 Reacher Leuke dingen Ik ben gelukkig Kaatjemama, lady jane en Quinn reageerden hierop 3
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 15 minuten geleden zei Mariposa: Zo eentje had ik er ook in de tuin maar ik vond het onderhoud echt tegenvallen hoor. Paar keer een bacterie in gehad, werd het filter roze. Echt gezeik dus. De mijne was 3.66x3.66 dus het water vervang je dan ook niet zomaar. Ik heb m maar weggegeven. Ik heb nu een tuinslang waar koud water uit komt 😅 Ja je moet er wel ff bijblijven. Een paar dagen geen aandacht kan, daarna moet je ermee aan de gang. Als t eenmaal foute boel is dan ben je wekenlang aan het klooien
spirit Geplaatst 58 minuten geleden Rapport Geplaatst 58 minuten geleden Leuke dingen van vandaag: een heerlijke avondwandeling gemaakt met de hond. Er stond een heerlijk windje en de jongetjes van hier zeggen hoi tegen mij. Moet toch niet gekker worden 🤣. Kaatjemama reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 54 minuten geleden Rapport Geplaatst 54 minuten geleden Nachtpact: Quinn Jane kaatje 🌺 Reacher Yvonne Leuk vandaag: heerlijk rustig buiten kunnen zitten en genieten van de tuin.. Reacher, lady jane en Kaatjemama reageerden hierop 3
lady jane Geplaatst 52 minuten geleden Rapport Geplaatst 52 minuten geleden 54 minuten geleden zei Quinn: Geen zwembad, wel een sauna. hier ook, infrarood Kaatjemama reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 50 minuten geleden Rapport Geplaatst 50 minuten geleden 23 minuten geleden zei Kaatjemama: 0 schuld gevoel 😱👏👏 nieuw voor mij bravo Kaatje, wat ga jij hard! Loon naar werken, dit is echt oogsten meis. Kaatjemama reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 39 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 39 minuten geleden Dankjewel @lady jane en een infrarood heerlijk voor de pijnlijke spieren zeg. lady jane reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 1 minuut geleden Rapport Geplaatst 1 minuut geleden Vreselijk zo’n infrarood ding. Daar voel je je net een gebraden kip in…
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden