Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Goedenmorgen allemaal

Dagpact

Redelijke nacht gehad gelukkig !straks naar een verjaardag heb mezelf beloofd dat ik niet lang hoef. 

fijne zondag allemaal 😁

kaatje 🌺

bewerkt door Kaatjemama
.
  • Kaatjemama changed the title to Zondag 12 july
Geplaatst (bewerkt)

Goeiemorgen, alweer wakker sinds 3 uur vannacht. Kom ook moeilijk in slaap. Maar goed, dag 3 van helemaal alcohol vrij te zijn. Het gaat goed. Ik ben denk ik nu wel uit de gevarenzone qua enge dingen. Tenminste zo voel ik dat. Klopt dit? Ik ben donderdag ochtend/nacht echt gestopt/heb toen niet meer gedronken. Ik was daarvoor al aan het afbouwen. Maar ik heb ineens constipatie en de gassen in mijn bovenbuik zijn nog lang niet weg ondanks super duper gezond eten en vitamines bij nemen en dergelijke. Maar die buik blijft een stijf staande ballon vol gas. Zo ongemakkelijk en vervelend, kan geen kleding aan, zelf een slip irriteert mijn buik. Ik had dat een paar maanden geleden nooit en ineens was het er. Soms is het even minder en soms blaas ik op waar ik bij sta. Het belemmerd me echt in mijn dagelijkse leven. Ik ben wel in de overgang maar dat ben ik al jaren dus zeg het maar? Verder heel veel spierspanning in de kaak en ook wel in de rest van mijn lijf trouwens. Nog steeds nul komma nul eetlust. Herkent iemand zich in deze klachten? Ik zoek naar lotgenootjes zodat ik me wat zekerder voel. Iedereen een fijne (hete) dag. Ik blijf binnen 🙂

bewerkt door Ludovica

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...