renaldo61 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik heb vandaag zeer weinig gewandeld en nu gaat het er ook niet meer van komen, ik heb het veel te warm
Lika Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden @Ludovicaik zwem buiten in de plas hoor. Woon in een flat. Niets fancy’s aan:-) Ludovica reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden @Ludovica woon ook in een klein huur huisje met een zwembad van de action neergezet niets fancy aan ook hier.0 ruimte meer over maar kind is blij. Ludovica reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) 149 euro van de bouwmarkt. Niet fancy, wel lekker nat. Met startblok van gestapelde autobanden voor Bumperhond. Gewoon een pierebadje, je kan erin zitten. Hoeft niet zo diep en zo groot. Kost veel minder tijd en geld aan onderhoud. Bedoeling is even afkoelen, geen tachtig baantjes zwemmen. 49 minuten geleden bewerkt door bumperjim Ludovica reageerde hierop 1
Ludovica Geplaatst 48 minuten geleden Rapport Geplaatst 48 minuten geleden Haha voor bumperhond. Maar cool waar woon jij (dit is niet Nederland)
bumperjim Geplaatst 44 minuten geleden Rapport Geplaatst 44 minuten geleden Ik wacht nog ff met zwemmen tot de zon een beetje weg is, het is 39, niet echt weer om buiten te zijn...
Kaatjemama Geplaatst 5 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 minuten geleden Lekker bad hoor @bumperjim
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden