Quinn Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Morgen Smeulen doet het nog, maar de heftige brand met explosie ook gehad. Misschien helpt het. Dagpact: Quinn
bumperjim Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Misschien kan je t ergens voor gebruiken, die energie? Schilderen of zo 😁
Yvonne Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Goedemorgen frummers, goedemorgen @Quinn en @bumperjim. Eindelijk weer eens een redelijke nacht gehad én voor het eerst in weken hoef ik niet alles open te zetten om de boel maar wat te laten afkoelen, luxe Het is hier zwaar bewolkt en dat zou het ook blijven vandaag, en een buitje.... fijn. Mooi, een bakje eerst maar even en dan de douche in. @Quinn, jouw opmerking klinkt heftig en ook beangstigend. Hoop dat er nu wat rust kan komen in jou, bij jullie.
Kaatjemama Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden DAGPACT: Quinn Yvonne kaatje 🌺 mischien even stuk wandelen 🤷🏼♀️@Quinn zo eerst even koffie 😊dan de boel klaar maken voor 25 man verjaardag feest. Man lief is al de stokbroden halen. Soms komt de schaamte wel naar boven ons hele kleine oude huisje wat nog helemaal geverfd moet worden.de tuin die niet af is. Hoop dat ik er goed doorheen kom en dat ik de gedachten aan wijn niet zo vaak heb. spirit reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden DAGPACT: Quinn Yvonne kaatje 🌺 renaldo61🐕
Fonny Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden 25 minuten geleden zei renaldo61: DAGPACT: Quinn Yvonne kaatje 🌺 Fonny🌞 renaldo61🐕
lady jane Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden goeiemooiemorgen frummers soort van spit in mn onderrug en ik kan amper op mijn stuitje zitten. goeie smoes om weer niks te doen, maar best veel pijn. Toch maar veel bewegen vandaag. Kapperafspraak en afspraak met zoon dus genoeg motivatie. oud worden is soms echt niet leuk. 2 uur geleden zei Quinn: Misschien helpt het. Hopelijk heeft het lucht gebracht zonder al te veel nevenschade. bumperjim reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden 1 uur geleden zei Kaatjemama: zo eerst even koffie 😊dan de boel klaar maken voor 25 man verjaardag feest. Man lief is al de stokbroden halen. Soms komt de schaamte wel naar boven ons hele kleine oude huisje wat nog helemaal geverfd moet worden.de tuin die niet af is. Hoop dat ik er goed doorheen kom en dat ik de gedachten aan wijn niet zo vaak heb. Ik vermoed dat niemand behalve jij daar wakker van ligt. Work in progress, als het ze niet bevalt dan komen ze toch lekker niet. Het gaat om het gezelschap Kaatje en volgens mij ben jij best goed gezelschap. spirit reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Dank je @Mariposa dat is eigenlijk ook wel zo🧐 knop om zetten kijken of dat me lukt 👏
renaldo61 Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Verleden dinsdag probeerde ik mij neer te leggen op een grondmat bij de kinesist (fysiotherapeut voor de Nederlanders ) maar ik heb het zo moeten laten wegens rugpijnen, de therapie ging verder op een tafel. Bewegen wordt mij sterk aangeraden.
Lika Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Morning. Niets bijzonders te melden. Maar ik ben er:-) spirit en lady jane reageerden hierop 2
Lika Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Bah @lady jane! Bij spit moet je geloof ik wel bewegen he? Ik hoop dat je toch binnenkort klachtvrij mag zijn. lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Ik zit nu bij de kapper. Eenmaal op uit bed of stoel gaat t wel en fietsen lukt ook gelukkig. Komt goed.... spirit en Lika reageerden hierop 2
spirit Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden DAGPACT: Quinn Yvonne kaatje 🌺 Fonny🌞 renaldo61🐕 Spirit
spirit Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden @Kaatjemama heel veel plezier vandaag. Laat je niet gek maken. Maak je niet druk van "wat anderen vinden". Die vinden altijd wel wat. Volgens mij heb jij een heel knus huisje. Ik wens je ook sterkte. Dit overleef je ook wel weer zonder alcohol. @lady jane, soms valt het idd niet mee om ouder te worden. Wat je allemaal voor niets krijgt bij het ouder worden, is niet altijd leuk. In beweging blijven is zeer belangrijk. Succes bij de kapper. @Quinn, rustig aan maar vandaag. Hier een opruimdag. Mijn vriend is erg gemotiveerd. ik denk dat ik nog even ga zwemmen. Goed opgestaan zonder hoofdpijn. Ik denk dat ik de medicijnen voor hoge bloeddruk beter tegen de avond in kan nemen. Ik word er wat duf van in de ochtend.
lady jane Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden @spirit Bij mij is expliciet gezegd de pil tegen hoge bloeddruk bij het opstaan te nemen en die tegen hoog cholestorol voor het naar bed gaan. ff checken dus voor je gaat experimenteren. Je moet vaak even wennen aan nieuwe meds. Als je lijf er aan gewend is gaan de bijverschijnselen meestal weg. (degeneratie vd mens denk ik dan altijd)
renaldo61 Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Bij mij is het advies, pillen tegen hoge bloeddruk bij het ochtendeten, cholestorol in de nammidag.
Yvonne Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Even snel tussendoor: Het zal gisteren best wel een vreemde dag zijn geweest voor jou @Lika, laatste dag, uitkijken naar jouw nieuwe baan. Mooi. @Kaatjemama, ik hoop dat je gewoon een heel gezellige verjaardag viert vandaag, probeer ervan te genieten hoor. En @lady jane, ja, 'oud worden is mooi, maar oud zijn (dat zijn we tenslotte ) is vaak minder mooi' zei mijn moeder indertijd... ik hoop dat je de pijn eruit kunt bewegen vandaag hoor. Lika reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Oud worden? Zelf vind ik het iets verschrikkelijks. Ik had hier vandaag iets zeer persoonlijks geplaatst in mijn persoonlijke pagina, het leek alsof toen ik 42 werd eindelijk de wereld openging voor mij, maar het was ook toen dat ik besefte dat in nooit meer de Tourmalet of Mont Ventoux zou op fietsen. Zo brokkelt er steeds wat af, vandaag heb ik nog wel behoorlijk gewandeld maar toch had ik last van de warmte. Beseffen dat je met ouder worden beperkingen hebt vind ik erg. Natuurlijk zal mijn alchohol misbruik er ook mee te maken gehad hebben.
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik was 53 vorig jaar toen ik de Ventoux opfietste. Ik denk dat er genoeg zeventigers en vast wel een paar tachtigers zijn die het kunnen. Leve de kracht van het positieve denken. En van de training natuurlijk want met alleen denken kom je niet boven 🤣
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden