Quinn Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Morgen Smeulen doet het nog, maar de heftige brand met explosie ook gehad. Misschien helpt het. Dagpact: Quinn
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Misschien kan je t ergens voor gebruiken, die energie? Schilderen of zo 😁
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedemorgen frummers, goedemorgen @Quinn en @bumperjim. Eindelijk weer eens een redelijke nacht gehad én voor het eerst in weken hoef ik niet alles open te zetten om de boel maar wat te laten afkoelen, luxe Het is hier zwaar bewolkt en dat zou het ook blijven vandaag, en een buitje.... fijn. Mooi, een bakje eerst maar even en dan de douche in. @Quinn, jouw opmerking klinkt heftig en ook beangstigend. Hoop dat er nu wat rust kan komen in jou, bij jullie.
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden DAGPACT: Quinn Yvonne kaatje 🌺 mischien even stuk wandelen 🤷🏼♀️@Quinn zo eerst even koffie 😊dan de boel klaar maken voor 25 man verjaardag feest. Man lief is al de stokbroden halen. Soms komt de schaamte wel naar boven ons hele kleine oude huisje wat nog helemaal geverfd moet worden.de tuin die niet af is. Hoop dat ik er goed doorheen kom en dat ik de gedachten aan wijn niet zo vaak heb.
renaldo61 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden DAGPACT: Quinn Yvonne kaatje 🌺 renaldo61🐕
Fonny Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 25 minuten geleden zei renaldo61: DAGPACT: Quinn Yvonne kaatje 🌺 Fonny🌞 renaldo61🐕
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden goeiemooiemorgen frummers soort van spit in mn onderrug en ik kan amper op mijn stuitje zitten. goeie smoes om weer niks te doen, maar best veel pijn. Toch maar veel bewegen vandaag. Kapperafspraak en afspraak met zoon dus genoeg motivatie. oud worden is soms echt niet leuk. 2 uur geleden zei Quinn: Misschien helpt het. Hopelijk heeft het lucht gebracht zonder al te veel nevenschade.
Mariposa Geplaatst 24 minuten geleden Rapport Geplaatst 24 minuten geleden 1 uur geleden zei Kaatjemama: zo eerst even koffie 😊dan de boel klaar maken voor 25 man verjaardag feest. Man lief is al de stokbroden halen. Soms komt de schaamte wel naar boven ons hele kleine oude huisje wat nog helemaal geverfd moet worden.de tuin die niet af is. Hoop dat ik er goed doorheen kom en dat ik de gedachten aan wijn niet zo vaak heb. Ik vermoed dat niemand behalve jij daar wakker van ligt. Work in progress, als het ze niet bevalt dan komen ze toch lekker niet. Het gaat om het gezelschap Kaatje en volgens mij ben jij best goed gezelschap.
Kaatjemama Geplaatst 15 minuten geleden Rapport Geplaatst 15 minuten geleden Dank je @Mariposa dat is eigenlijk ook wel zo🧐 knop om zetten kijken of dat me lukt 👏
renaldo61 Geplaatst 2 minuten geleden Rapport Geplaatst 2 minuten geleden Verleden dinsdag probeerde ik mij neer te leggen op een grondmat bij de kinesist (fysiotherapeut voor de Nederlanders ) maar ik heb het zo moeten laten wegens rugpijnen, de therapie ging verder op een tafel. Bewegen wordt mij sterk aangeraden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden