spirit Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 1 uur geleden zei Yana: Vertelde ik jullie niet laatst dat het beter met me ging? Nu ligt ik alweer dagen op bed me vreselijk beroerd te voelen, wat een gelazer 😥 He, bah, wat vervelend nou weer voor je. Het ging zo goed. Yana reageerde hierop 1
spirit Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Ik las op de site dat het zwembad toch eerder ging sluiten. Ben maar meteen de deur uitgegaan. Ik had een privézwembad. Vandaar dus dat ze eerder dicht gingen. Ruim 40 banen gezwommen. Ik was de tel kwijt. Ik denk 44 🏊♂️ Nu komt de zon door. rapilos reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Lekker goed bezig hoor @spirit hier echt een ongelofelijke … dag. Ben blij als iemand zo de nacht pact inzet
Mormel Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 6 uur geleden zei Kohtje: Handtam inderdaad, maar nergens meer bang voor is jammer genoeg niet waar... als ze heel tam op m'n ene hand gaan zitten, zijn ze toch weer als de dood voor die andere hand die ze dan probeert te vangen of dood te meppen... 🥺 Zoem, zoem, zoem, al drie dagen is er mij een vlieg aan het lastig vallen aan mijn computer. Dan op het scherm, dan op mijn hand of op mijn haar en steeds te laat om te vangen en dood te knijpen. Zo meteen maar opzoeken hoe lang zo'n beest leeft en of er nog geen mini lazerkanonnen bestaan die hem automatisch uit de lucht knallen.
Mormel Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Het beest zit nu gewoon vlak voor mij, bovenop het scherm waar mensen normaal hun webcam zetten, en staart mij aan terwijl het zijn achterpoten over elkaar wrijft. . Yana en Kaatjemama reageerden hierop 2
Yvonne Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden 40 minuten geleden zei Mormel: ...... en of er nog geen mini lazerkanonnen bestaan die hem automatisch uit de lucht knallen. Daar gebruik ik deze voor ingeval er eentje toch binnen weet te komen... Heel doeltreffend
Yvonne Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden Ah, wat vervelend @Kaatjemama... inderdaad dan maar lekker vroeg naar bed straks.. Wat een ellende toch die ziekte @Yana, sterkte en ik hoop dat je snel toch weer een stuk op zult knappen... Yana en Kaatjemama reageerden hierop 1 1
Yana Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Knuffel voor @Kaatjemama 🌼 nachtpact Yana
Yana Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 10 minuten geleden zei Yvonne: Heel doeltreffend Ah, er zit toch een grens aan jouw dierenliefde.
Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden nachtpact Yana kaatje 🌺 dank @Yana
Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 33 minuten geleden zei Yvonne: Ah, wat vervelend @Kaatjemama... inderdaad dan maar lekker vroeg naar bed straks.. Wat een ellende toch die ziekte @Yana, sterkte en ik hoop dat je snel toch weer een stuk op zult knappen... dank ga zeker vroeg naar bed 😓
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 36 minuten geleden zei Yvonne: Daar gebruik ik deze voor ingeval er eentje toch binnen weet te komen... Heel doeltreffend Bumperhond heeft een vreselijke hekel aan de vliegenmepper. Bumperhond is principieel anti geweld. Als die een vlieg ziet dan slikt ze hem door zonder te kauwen. Kaatjemama reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 18 minuten geleden zei bumperjim: Bumperhond heeft een vreselijke hekel aan de vliegenmepper. Bumperhond is principieel anti geweld. Als die een vlieg ziet dan slikt ze hem door zonder te kauwen. Is dat iets voor honden? Als ik de vliegenmepper bovenhaalde bij mijn vorige hond dan werd ze gewoon wild en begon ze mee te jagen op die kleine mormels.
Yvonne Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden 30 minuten geleden zei Yana: Ah, er zit toch een grens aan jouw dierenliefde. Jazekers.. maar ik geef ze altijd wel eerst de kans om via een raam of deur naar buiten te gaan. Weigeren ze... tsja dan is het einde oefening. In het verleden had ik trouwens zo'n elektrisch ding , dacht dat dat beter zou werken, maar neen dus. Ik ben weer overgestapt op het oermodel. Een opgevouwen krant wil overigens ook wel goed werken. Voor bijen en wespen gebruik ik mijn spinnenvanger zodat de beestjes daarna weer lekker buiten kunnen fladderen.. Tsja, ik ben geloof ik wel een beetje diervriendelijk. Ik til wormen van het asfalt en vanaf dichte tegels weer terug naar aarde of gras zodat ze niet in de zon kunnen verdrogen, Huisjesslakken zet ik in de perkjes zodat mensen ze niet vertrappen. Ik praat ook tegen al die domme beesten die niet doorhebben dat ze zich op de verkeerde plek bevinden. (ik kijk dan meestal wel even om me heen of er zich niet iemand in mijn directe omgeving bevindt ) Kaatjemama reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Hier hebben veel vliegen vaak hun plekje gevonden onder onze uitbouw en daar circuleren ze constant rond heel fijn 😰not heb het gegoogled en oplossing Eén ventilator aan het plafon nou dat gaat me weer een beetje ver voor een paar vliegen.🤷🏼♀️
Hadocque Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden De mepper is voor de vliegen, Von, de elekrieke voor de trage steekmuggen. Die pak je niet met de mepper, waaien gewoon weg voor ie neerkomt.
Mariposa Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Vliegen geen last van hier maar wat een muggen. Mijn hemel… ik geloof dat ze hier in huis een feestje houden en ik ben het lekkere hapje 😅
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) 1 uur geleden zei Mormel: Is dat iets voor honden? Als ik de vliegenmepper bovenhaalde bij mijn vorige hond dan werd ze gewoon wild en begon ze mee te jagen op die kleine mormels. Er is iets met vliegenmeppers. De elektrische is nog erger, dan loopt ze naar buiten. Niet in wilde paniek maar alsof ze er geen getuige van wil zijn, van de vreselijke dingen die daarmee gebeuren. Ze hapt wel naar wespen, dan sta ik doodsangsten uit want als ze raak hapt dan zit je de rest van de middag bij de dierenarts. Ik dacht dat honden dat wel wisten op 1 of andere manier, maar nee dus. 2 uur geleden bewerkt door bumperjim
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik waaier braaf met zo'n ouderwets spaans waaiertje van de kringloop, kompleet met een randje kant en danseressen er op. Maar de krant ligt onder handbereik ook voor noodgevallen. Ik mis altijd. Zo'n magnetische deurhor ga ik googlen als ik de fiets er maar langs krijg zonder al te veel gedoe. En een stuk vitrage kan ik wel blijvend in het raamkozijn bevestigen denk ik. Ik ben bang dat ze ergens eitjes leggen en ik met een zwerm opgezadeld ga worden. 1 x meegemaakt, duizenden, vreselijk, dat nooit weer.
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden bedankt voor het meedenken trouwens, en blij dat ik niet de enige ben met vliegen in de kamer.
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 19 minuten geleden zei lady jane: ouderwets spaans waaiertje 🥰gek op mee opgegroeid die waaiers ging ieder jaar op vakantie naar de Canarische eilanden als kind . hordeur goed idee zou wel willen maar met met 3 kids en een hond zie ik dat toch niet zo zitten.🤷🏼♀️
Mormel Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Even een update: na drie dagen is de strijd voorbij. Het beest vloog voor mijn scherm, greep met mijn hand waarbij ik mijn neus raakte, hard knijpen, open hand en zie dat het beest erin zit en nog leeft (hoe in hemelsnaam?), maar het monster heeft toch zijn einde gezien. Lord of the flies 🎉(trouwens ook een enorm goede film). Mis mijn kat van ruim dertig jaar geleden op dit vlak, bij hem maakten vliegen geen kans. Mariposa reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 53 minuten geleden Rapport Geplaatst 53 minuten geleden nachtpact Yana kaatje 🌺 Reacher Quinn Kaatjemama reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden