Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
1 uur geleden zei Yana:

Vertelde ik jullie niet laatst dat het beter met me ging? Nu ligt ik alweer dagen op bed me vreselijk beroerd te voelen, wat een gelazer 😥

He, bah, wat vervelend nou weer voor je. Het ging zo goed.

Geplaatst

Ik las op de site dat het zwembad toch eerder ging sluiten. Ben maar meteen de deur uitgegaan. Ik had een privézwembad. Vandaar dus dat ze eerder dicht gingen. Ruim 40 banen gezwommen. Ik was de tel kwijt. Ik denk 44 🏊‍♂️

Nu komt de zon door.

Geplaatst
6 uur geleden zei Kohtje:

Handtam inderdaad, maar nergens meer bang voor is jammer genoeg niet waar... als ze heel tam op m'n ene hand gaan zitten, zijn ze toch weer als de dood voor die andere hand die ze dan probeert te vangen of dood te meppen... 🥺

Zoem, zoem, zoem, al drie dagen is er mij een vlieg aan het lastig vallen aan mijn computer. Dan op het scherm, dan op mijn hand of op mijn haar en steeds te laat om te vangen en dood te knijpen. Zo meteen maar opzoeken hoe lang zo'n beest leeft en of er nog geen mini lazerkanonnen bestaan die hem automatisch uit de lucht knallen. 

Geplaatst
40 minuten geleden zei Mormel:

...... en of er nog geen mini lazerkanonnen bestaan die hem automatisch uit de lucht knallen. 

Daar gebruik ik deze voor ingeval er eentje toch binnen weet te komen... 
Heel doeltreffend  :) image.png.237a1c0f84c2049a52098070475527f1.png

Geplaatst
36 minuten geleden zei Yvonne:

Daar gebruik ik deze voor ingeval er eentje toch binnen weet te komen... 
Heel doeltreffend  :) image.png.237a1c0f84c2049a52098070475527f1.png

Bumperhond heeft een vreselijke hekel aan de vliegenmepper. Bumperhond is principieel anti geweld. Als die een vlieg ziet dan slikt ze hem door zonder te kauwen. 

Geplaatst
18 minuten geleden zei bumperjim:

Bumperhond heeft een vreselijke hekel aan de vliegenmepper. Bumperhond is principieel anti geweld. Als die een vlieg ziet dan slikt ze hem door zonder te kauwen. 

Is dat iets voor honden? Als ik de vliegenmepper bovenhaalde bij mijn vorige hond dan werd ze gewoon wild en begon ze mee te jagen op die kleine mormels. 

Geplaatst
30 minuten geleden zei Yana:

Ah, er zit toch een grens aan jouw dierenliefde.

Jazekers.. maar ik geef ze altijd wel eerst de kans om via een raam of deur naar buiten te gaan.
Weigeren ze... tsja dan is het einde oefening. 
In het verleden had ik trouwens zo'n elektrisch ding image.thumb.png.5fcef7bb4d5f343daaed351fb38f104b.png, dacht dat dat beter zou werken, maar neen dus. 
Ik ben weer overgestapt op het oermodel. 
Een opgevouwen krant wil overigens ook wel goed werken. Bemoei u | Verantwoord Tijdverlies

Voor bijen en wespen gebruik ik mijn spinnenvanger zodat de beestjes daarna weer lekker buiten kunnen fladderen.. image.png.59b635eb8a1216e43ede9e15e61123a6.png

Tsja, ik ben geloof ik wel een beetje diervriendelijk. 
Ik til wormen van het asfalt en vanaf dichte tegels weer terug naar aarde of gras zodat ze niet in de zon kunnen verdrogen, 
Huisjesslakken zet ik in de perkjes zodat mensen ze niet vertrappen. Ik praat ook tegen al die domme beesten die niet doorhebben dat ze zich op de verkeerde plek bevinden.  (ik kijk dan meestal wel even om me heen of er zich niet iemand in mijn directe omgeving bevindt ;) )

Geplaatst

Hier hebben veel vliegen vaak hun plekje gevonden onder onze uitbouw en daar circuleren ze constant rond heel fijn 😰not heb het gegoogled  en oplossing Eén ventilator aan het plafon nou dat gaat me weer een beetje ver voor een paar vliegen.🤷🏼‍♀️

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...