Maja Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Goedemorgen allemaal! Hopelijk heeft iedereen de zware onweersbuien goed doorstaan. Wat een gebliksem en gedonder, wind en water. Wel goed voor de natuur. Vandaag vroeg op voor een duik in zee en een wandeling in de duinen. Daarna luieren met boek in de tuin. Dagpact Maja 🐝 Fonny, spirit en lady jane reageerden hierop 3
Kaatjemama Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden (bewerkt) Dagpact Maja 🐝 kaarje 🌺 goedemorgen klinkt heelijk @Maja Hier een koffie drinken. Konijnen eten geven ecthondje uitlaten en klaar maken voor dagje varen. We hebben ook een pub gekocht ben benieuwd 🤨 😂 9 uur geleden bewerkt door Kaatjemama . spirit en Fonny reageerden hierop 2
lady jane Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden goeiemooiemorgen frummers hier ook vroeg zwemmen en wandelen als toetje. Alles tegen elkaar open nu, maar het voelt wel vochtig Best goed geslapen al was het te kort. spirit reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Goedemorgen frummers. Nou, het was weer bal vannacht dus. Hond wist niet waar ze het zoeken moest. Afijn, alles staat tegen elkaar open en waait lekker door nu. Straks maar snel de boodschappen voor het weekend in huis halen. Eerst een bakje spirit en Fonny reageerden hierop 2
Kaatjemama Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Ach @Yvonnezielig hè is dat vanavond weer dacht ik. ons hondje ging gisteren voor het eerst mee buiten zitten en zat gewoon te kijken heel apart denk dat ze doof wordt.
bolletje Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden (bewerkt) Goeie morgen allemaal. Yvon. er zijn medicijnen voor angstige honden en verder, niet troosten of aandacht geven heb ik vaak gehoord. Lijkt me erg moeilijk. 8 uur geleden bewerkt door bolletje
Yvonne Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden 6 minuten geleden zei Kaatjemama: ons hondje ging gisteren voor het eerst mee buiten zitten en zat gewoon te kijken heel apart denk dat ze doof wordt. Onze hond is inmiddels redelijk doof, maar dit dreunde toch wel heel hard, denk dat ze het ook voelt... Toen we haar net hadden was ze niet bang voor vuurwerk of onweer, heerlijk, voor het eerst een hond waar we makkelijk oudjaar mee konden vieren. Tot op oudejaarsmiddag, etenstijd, rust op straat, Kees haar even snel nog uitliet.... iemand liet vlakbij haar zo'n miljoenklapper afgaan... 6 minuten geleden zei bolletje: Yvon. er zijn medicijnen voor angstige honden en verder, niet troosten of aandacht geven heb ik vaak gehoord. Lijkt me erg moeilijk. Ik weet het Bollewol, maar als de angst er al is... dan helpen ze niet meer. En dat je niet zou mogen troosten of aandacht geven is achterhaald, de 'experts' hebben ontdekt dat dat niet helpt. Gelukkig maar. bolletje en bumperjim reageerden hierop 1 1
Yvonne Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Mooi, ik ga aan de slag, hoogste tijd. Maak er iets van vandaag luitjes... maak er iets moois van...
Musashi Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Goeie morgen, Hier al hard aan het werk om mijn paniek en angst onder controle te houden. Onze camionette heeft het blijkbaar begeven vanmorgen vroeg en aangezien deze instaat voor onze bron van inkomsten, zwermen er natuurlijk direct allerlei rampscenario’s in mijn hoofd. Op de rand dat alles ineen stuikt en we eindigen onder een brug. Nee, Musashi, zover zijn we nog niet. Adem in en adem uit, hoofd koel houden nu en alles komt goed.
Fonny Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden 2 uur geleden zei Mormel: Dagpact Maja 🐝 kaarje 🌺 Mormel Fonny🌞
rapilos Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Goedemorgen allemaal, ook hier het onweer overleefd. Hondje is gelukkig totaal niet bang, ook niet voor vuurwerk afgelopen jaar. Maar...wat @Yvonne zegt ; weet niet wat er zou gebeuren als er vlakbij haar oor een rotje zou zijn afgegaan ofzo Gelukkig is het dit jaar verboden. Ben benieuwd in hoeverre daar aan gehouden wordt 🙄 Vanmiddag werken Straks met vriend lekker de hond uitlaten in een koel losloop/bosgebied. Verjaardag vanavond afgezegd op gelucht, want natuurlijk voetbal daar, bloedheet in die kamer, en voor de hond ook teveel van het goede Nee, het is goed zo, samen met vriend lekker thuis voetbal kijken Wel zo relaxed
spirit Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Wij hebben een korenfestival. Dat gaat heel warm worden. Zie er niet tegenop, want iedereen heeft het warm. Veel water, een natte doek mee voor m'n nek. Eenmaal thuis afkoelen in ons zwembad. Het is een groot ding. Kan er zelfs in zwemmen. Fijne dag allemaal. Ik doe een gek hoedje op. Ook beschermend voor de zon.
bumperjim Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) Leuks vandaag: mountainbike. Minder leuk: er beginnen nu wel veul braamstruiken over het pad heen te groeien. Volgende keer kniptang mee. Triggerwarning: oud bloot 4 uur geleden bewerkt door bumperjim spirit reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) 4 uur geleden zei bolletje: Goeie morgen allemaal. Yvon. er zijn medicijnen voor angstige honden en verder, niet troosten of aandacht geven heb ik vaak gehoord. Lijkt me erg moeilijk. Niet troosten en geen aandacht geven, dat is "magisch denken", alsof het dan vanzelf overgaat. Het zijn sociale dieren, als je ze negeert op zo'n moment dan denkt de hond OK daar heb ik dus niks aan. Als ze honger hebben helpt het ook niet om geen aandacht te geven 😁 De mijne is ook bang voor onweer, is overigens niet ten onrechte want onweer is ook gewoon gevaarlijk. Wat @Yvonne zegt als ze eenmaal flink bang zijn dan doe je er niet zo veel aan. Beetje naast gaan zitten, gezellig maken, muziekje opzetten, iets te knagen geven, beetje afleiden. Even samen erdoorheen, is best leuk. Onweer duurt meestal geen uren. Vuurwerk ook niet. 4 uur geleden bewerkt door bumperjim Mormel reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Vuurwerk misschien geen uren? Maar wel dagen helaas. Inmiddels vervroegd afgehaakt tijdens de wandeling. Veel te duizelig en een andere vrouw moest afhaken wegens heupklachten dus we zijn samen teruggelopen naar de fietsen. Mijn vriendinnen konden zo samen blijven en die vrouw en ik hadden beiden al een rondleiding gehad op de stadsakkers. Het is echt geen doen zo in de hitte, ik was blij thuis te halen zonder flauw te vallen. Koud gedouched (ja ja niet verstandig, ik weet het), mijn 4e schone jurk aan en voor de ventilator de rest van de dag. Niks moet, alles mag.
bolletje Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ik nam vanochtend tijdens het boodschappen doen, de bocht iets te scherp met m'n scootmonster genomen en ja hoor daar lag ik weer. Knalde met m'n hoofd flink op de grond, en heb nu hoofdpijn. Dacht ff vlug te wezen. Nou proberen vlug op te staan maar nee hoor dat lukt ook niet. Binnen een paar sec. stond het vol met mensen, en daar heb ik nou zo'n hekel aan hé. Kunnen we u helpen? Zal ik 112 bellen ? Enz. Maar m'n boodschappen zijn gedaan.
lady jane Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) ach ja, al die goedbedoelende ramptoeristen he, en jij ligt daar kwetsbaar te wezen. En je te schamen? Ik wel weet ik nog. Maar ja als er niemand hielp, was het ook niet goed he. We zijn eigenlijk liever de mensen die helpen denk ik, i.p.v. geholpen te worden. Als de hoofdpijn niet minder wordt misschien toch even overleggen met de HAP meis, want er is maar een tante Bollewops he en daar moeten we zuinig op zijn 3 uur geleden bewerkt door lady jane
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Doet nou geen gekke dingen met die warmte, mensen. 34 op de teller hier, later vanmiddag 37. Ik ga een siesta doen met bumperhond en de Stier gaat naar een cursus.
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 46 minuten geleden zei lady jane: Vuurwerk misschien geen uren? Maar wel dagen helaas. Oh ja bij jullie wel. Ben blij dat we dat niet hebben zeg
Mormel Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 uur geleden zei bumperjim: Doet nou geen gekke dingen met die warmte, mensen. 34 op de teller hier, later vanmiddag 37. Ik ga een siesta doen met bumperhond en de Stier gaat naar een cursus. Gisteren leuk berichtje gezien op fb. Persoon had een oudere vrouw gezien die naast haar fiets op een bankje zat, toen hij terug passeerde zat ze er nog steeds en toch eens gaan horen of alles in orde was. Vrouw had een appelflauwte door de warmte. Gelukkig woonde persoon vlakbij en is hij drinken gaan halen waarna deze vrouw weer verder kon. Eigenlijk zou iedereen toch moeten beseffen dat wanneer je met dit weer een inspanning levert dat je best drinken mee brengt.
Oskar Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Het leven zit vol met opmerkelijke observaties. Vanochtend hoorde ik op het winkelplein iemand ‘laat me los, laat me los’ roepen. Toen ik poolshoogte ging nemen was een oudere man heel vriendelijk en geduldig bezig een wat morsige man te helpen zijn jas goed aan te doen. Toen het eindelijk was gelukt deed de morsige man een handstand en zei dankjewel. bumperjim reageerde hierop 1
Oskar Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Oeh, een naaktfoto van @bumperjim. Gevaarlijk, die bramen. Maar grappige dat je de naam van je hond op je been hebt getattoëerd.
bumperjim Geplaatst 4 minuten geleden Rapport Geplaatst 4 minuten geleden 1 uur geleden zei Oskar: Oeh, een naaktfoto van @bumperjim. Gevaarlijk, die bramen. Maar grappige dat je de naam van je hond op je been hebt getattoëerd. Chamant hè 😜
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden