Maja Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedemorgen allemaal! Hopelijk heeft iedereen de zware onweersbuien goed doorstaan. Wat een gebliksem en gedonder, wind en water. Wel goed voor de natuur. Vandaag vroeg op voor een duik in zee en een wandeling in de duinen. Daarna luieren met boek in de tuin. Dagpact Maja 🐝 lady jane reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Dagpact Maja 🐝 kaarje 🌺 goedemorgen klinkt heelijk @Maja Hier een koffie drinken. Konijnen eten geven ecthondje uitlaten en klaar maken voor dagje varen. We hebben ook een pub gekocht ben benieuwd 🤨 😂 1 uur geleden bewerkt door Kaatjemama .
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden goeiemooiemorgen frummers hier ook vroeg zwemmen en wandelen als toetje. Alles tegen elkaar open nu, maar het voelt wel vochtig Best goed geslapen al was het te kort.
Yvonne Geplaatst 56 minuten geleden Rapport Geplaatst 56 minuten geleden Goedemorgen frummers. Nou, het was weer bal vannacht dus. Hond wist niet waar ze het zoeken moest. Afijn, alles staat tegen elkaar open en waait lekker door nu. Straks maar snel de boodschappen voor het weekend in huis halen. Eerst een bakje
Kaatjemama Geplaatst 28 minuten geleden Rapport Geplaatst 28 minuten geleden Ach @Yvonnezielig hè is dat vanavond weer dacht ik. ons hondje ging gisteren voor het eerst mee buiten zitten en zat gewoon te kijken heel apart denk dat ze doof wordt.
bolletje Geplaatst 27 minuten geleden Rapport Geplaatst 27 minuten geleden (bewerkt) Goeie morgen allemaal. Yvon. er zijn medicijnen voor angstige honden en verder, niet troosten of aandacht geven heb ik vaak gehoord. Lijkt me erg moeilijk. 25 minuten geleden bewerkt door bolletje
Yvonne Geplaatst 17 minuten geleden Rapport Geplaatst 17 minuten geleden 6 minuten geleden zei Kaatjemama: ons hondje ging gisteren voor het eerst mee buiten zitten en zat gewoon te kijken heel apart denk dat ze doof wordt. Onze hond is inmiddels redelijk doof, maar dit dreunde toch wel heel hard, denk dat ze het ook voelt... Toen we haar net hadden was ze niet bang voor vuurwerk of onweer, heerlijk, voor het eerst een hond waar we makkelijk oudjaar mee konden vieren. Tot op oudejaarsmiddag, etenstijd, rust op straat, Kees haar even snel nog uitliet.... iemand liet vlakbij haar zo'n miljoenklapper afgaan... 6 minuten geleden zei bolletje: Yvon. er zijn medicijnen voor angstige honden en verder, niet troosten of aandacht geven heb ik vaak gehoord. Lijkt me erg moeilijk. Ik weet het Bollewol, maar als de angst er al is... dan helpen ze niet meer. En dat je niet zou mogen troosten of aandacht geven is achterhaald, de 'experts' hebben ontdekt dat dat niet helpt. Gelukkig maar.
Yvonne Geplaatst 17 minuten geleden Rapport Geplaatst 17 minuten geleden Mooi, ik ga aan de slag, hoogste tijd. Maak er iets van vandaag luitjes... maak er iets moois van...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden