Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goedemorgen @Kaatjemama, heb net even gekeken op 'weeronline', maar als de verwachting uitkomt zien we hier geen enkel zonnestraaltje vandaag. 
Ach, geeft niet, ik verveel me toch niet denk ik :) .

Geplaatst

Goedemorgen allemaal,

Straks werken in het winkeltje
ontbijt , koffie en ochtendgym al achter de rug

Zaterdagavond een barbeque op de tuin
Voorspellen ze 12 graden in de avond 🫣

Hadden we het expres zo gepland omdat ze vorige week nog heel mooi weer en zeker 20 graden voorspelde.
dus ja, in dubio, uitstellen of niet
En de genodigden zijn allemaal dik gepensioneerd, maar geen tijd he door de week
Alleen op zondag kan iedereen.
Zucht..., die actieve oude bejaarden van tegenwoordig ! 😅

Geplaatst
1 uur geleden zei MaryArt:

DAGPACT:
Yvonne 
Kaatje🌺

MaryArt

Fonny🌞

Goeiemorgen allemaal!

Wat een k.tweer is het mensen. Gelukkig ben ik verslaafd aan schilderen! 🙂

Geplaatst

Tussen de buien door maar vandaag. Wat boodschappen betreft hebben we alles wel in huis. De markt is ook geen must. Ik ga de zolder wat opruimen, zodat er een matras op de grond kan. Mijn kleindochter komt logeren. Er moet nog steeds een 2 persoonsbed in elkaar gezet worden, maar daar hebben we weinig tijd voor gehad. 1 ding tegelijk. We wilden het weekend ook rustig houden. Volgende week hebben we een korenfestival te doen. Ook wel leuk natuurlijk, maar wat is een weekend kort. Voor je het weet is het weer maandag. Veel plezier in de sauna @lady jane. Het is er lekker weer voor. 

Geplaatst

Goeiemorgen

Bumperhond ligt in de lappenmand vandaag. Gisteren heeff ze weer gevochten met een jongere hond en dat duurde erg lang. De andere had haar vast bij het vel van de hals en daar is ze nu een beetje gewond. Ze is vooral mentaal helemaal van de kaart, ze heeft echt het moreel helemaal onderin de sokken vandaag.

11 jaar, het omaatje zou dit niet meer moeten doen, maar ze heeft zo'n vreselijk temperament dat ze zich niet kan inhouden. Meestal loopt het met een sisser af, maar de ander liet zich niet de kaas van dr brood eten deze keer. Ik hoop dat ze er nou wat van leert, maar ik denk dat het sterker is dan zijzelf, als die een rode waas voor de ogen krijgt dan denkt ze niet meer na.

Oude taart 😢

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...