Musashi Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Mijn dag is alvast begonnen. Het allerbegin staat bij maandag omdat we toch nog in de schemerzone zitten. DAGPACT Musashi
Mormel Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden DAGPACT Musashi Mormel @Musashi: spijtig om te lezen over de relatie met je ouders ivm je dochter. Wil je wel meegeven dat de relatie met je ouders ook op iets oudere leeftijd nog kan verbeteren. Hier weer te vroeg wakker, maar daar ik pas afspraken heb in de namiddag kan ik er straks nog even inkruipen en toch fris verschijnen. Musashi reageerde hierop 1
Musashi Geplaatst 10 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 10 uur geleden @Mormel thx voor mental support. Probleem is dan wel dat mn ouders dat ook zelf moeten inzien en dat is helaas (nog) niet het geval…😢
Musashi Geplaatst 10 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 10 uur geleden (bewerkt) Speciaal voor @lady jane en voor @Reacher ook wel een beetje maar die was al verwend 😁 10 uur geleden bewerkt door Musashi lady jane en Kaatjemama reageerden hierop 1 1
Mormel Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Zojuist zei Musashi: @Mormel thx voor mental support. Probleem is dan wel dat mn ouders dat ook zelf moeten inzien en dat is helaas (nog) niet het geval…😢 Ik denk dat het in het leeuwendeel van de gevallen bij de ouders ligt om iets te veranderen. Bij mij is het mijn vader die een mentale ommezwaai heeft gemaakt na de scheiding en eens hij stopte met drinken, van iemand afwezig naar iemand die echt probeert te helpen waar hij kan. Natuurlijk gaat de band nooit zo sterk zijn als bij gezinnen waar ouders en kinderen "altijd" goed overeen kwamen, maar ik waardeer echt wel hoe hij zijn best doet. Musashi en rapilos reageerden hierop 2
Musashi Geplaatst 10 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 10 uur geleden @Mormel vader is sowieso een “lost cause”, die heeft op z’n 70ste nog een nieuw gezin gesticht met een kind dat jonger is dan het mijne. 💁♀️
renaldo61 Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden DAGPACT Musashi Mormel kaatje🌺 renaldo61🐕 Straks naar de geheugenkliniek. Met mijn ouders had ik nooit een gezonde relatie. Mijn vader was een onverbeterbare dronkaard. Met mijn moeder was het nooit een pretje, zeker niet toen ze dement werd. spirit reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden O, gezellig, ouders. DAGPACT Musashi Mormel kaatje🌺 renaldo61🐕 Quinn Musashi reageerde hierop 1
MaryArt Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden DAGPACT Musashi Mormel kaatje🌺 renaldo61🐕 Quinn MaryArt
lady jane Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden goeiemooiemorgen frummers Mooi beeld @Musashi, ik zie dat in het piepklein soms in vensterbanken staan< van metaal en dan kan dat armpje op en neer bewegen. Heeft het een betekenis dat je weet? Musashi reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Armpje op en neer betekent "hallo" 😁 Of misschien ben ik nou te westers 🤪 lady jane reageerde hierop 1
spirit Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Vandaag gelukkig weer een gewone dag. Heb het rijk hier weer alleen. Vriend is weer lekker oude auto's en busjes aan het voorzien van nieuwe distributieriemen. Hij krijgt al de hopeloze gevallen. Zelfs wrakken van de weg kan hij nog netjes maken. Ja, dat zijn klussen voor een hele dag, maar als mensen daar zoveel geld in willen stoppen in zo'n wrak, word dat gewoon gedaan. Kost heel wat aan arbeidsloon en reparatiekosten, maar de klant is koning nietwaar? Vaak zijn het ook wel mensen, die zich dat kunnen permitteren. Ik weet niet of het zinvol is om naar het zwembad te gaan. Het is nu nog wel te doen, maar ik denk dat ik maar met de hond ga lopen. Nog even rustig aan doen met mijn lichaam. Het water in het buitenbad is ook best koud, dus doe mezelf dat nog maar niet aan. Het is nu nog lekker, dus ik ga maar aan de wandel.
Yvonne Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden DAGPACT: Musashi Mormel kaatje🌺 renaldo61🐕 Quinn MaryArt Yvonne
Etty Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goedemorgen, De relatie met mijn moeder zou zijn uitgemond in op zijn hoogst tweejaarlijkse verplichtingen als ze me niet de erkenning had gegeven voor wat ze me niet heeft kunnen geven als kind. Dat is voor mij toch wel de basis voor een relatie waarin je elkaar graag ziet. Het is ook de basis en voorwaarde voor de relatie met mijn eigen volwassen kinderen nu. Achteraf gezien best dapper van mijn moeder. Ze is al 12 jaar dood, zou nu 87 geweest zijn. Overgrootmoeder. God wat zou dat leuk zijn, wat had ze dat leuk gevonden. Ergens leeft ze nog steeds, in het bitterzoete, en bij veel dingen die ik doe zoals zij ze deed. Musashi reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goedemorgen frummers. Het wordt een slopend warme dag vandaag. Voor hen die dat fijn vinden: heel veel plezier... Voor hen die daar niet op zitten te wachten: het gaat voorbij, zeker weten 🤭 Vergeet niet te drinken, veel te drinken.... water en thee.... en een bakje gaat er altijd wel in...
Yvonne Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Lieve @Fonny, vandaag krijg je het overleg over jouw behandelplan.... Quinn reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 19 minuten geleden zei spirit: Vandaag gelukkig weer een gewone dag. Heb het rijk hier weer alleen. Vriend is weer lekker oude auto's en busjes aan het voorzien van nieuwe distributieriemen. Hij krijgt al de hopeloze gevallen. Zelfs wrakken van de weg kan hij nog netjes maken. Ja, dat zijn klussen voor een hele dag, maar als mensen daar zoveel geld in willen stoppen in zo'n wrak, word dat gewoon gedaan. Kost heel wat aan arbeidsloon en reparatiekosten, maar de klant is koning nietwaar? Vaak zijn het ook wel mensen, die zich dat kunnen permitteren. Ik weet niet of het zinvol is om naar het zwembad te gaan. Het is nu nog wel te doen, maar ik denk dat ik maar met de hond ga lopen. Nog even rustig aan doen met mijn lichaam. Het water in het buitenbad is ook best koud, dus doe mezelf dat nog maar niet aan. Het is nu nog lekker, dus ik ga maar aan de wandel. Haha idd @spirit me zus heeft ook zo’n oud busje vermogen gaat erin 😂🤷🏼♀️ongelofelijk. En rustig aan jij vandaag nog spirit reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Mijn relatie met me ouders met me vader heel goed en warm maar helaas die is al 10 jaar dood met me moeder heb er even over moeten nadenken maar omschrijf het als koud . En afstandelijk ze dronk ook altijd veel en was zelf geïrriteerd al is dat de laaste 2 jaar wel iets beter en wat closer geworden. Maar goed ik doe blijkbaar om compenseren en voed me kinderen denk te stikkend op 🥹 met lieve berichten belletjes dingen willen doen alles wat ik gemist heb.
Musashi Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden 1 uur geleden zei lady jane: Mooi beeld @Musashi, ik zie dat in het piepklein soms in vensterbanken staan< van metaal en dan kan dat armpje op en neer bewegen. Heeft het een betekenis dat je weet? Ja het is om geluk (I.e. klanten) aan te trekken. Dat armpje is een uitnodiging om je binnen te lokken. Het staat dus meestal bij restaurants of winkels. 🙏
Musashi Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden Leuk vandaag: theehartje kunnen ophalen. Extra leuk vandaag: extra wandeling georganiseerd die de gids niet kende (maar waarvoor ze excuses zocht dat het te gevaarlijk was owv berengevaar) en zeer in de smaak viel bij iedereen. 😁 Eindelijk een minder druk stukje Japan! 🥰 Quinn en spirit reageerden hierop 2
rapilos Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden goedemorgen allemaal, Een hele andere wereld he @Musashi 😊 @lady jane, weer naar het strand vandaag ? Pfff...voel me wat slaperig. Wel de ochtendgym gedaan het is al weer erg warm Rustig aan doen maar vandaag
Musashi Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden Jazeker @rapilos anders, maar niet perse beter. Soms mooier, vaak ook lelijker. Ik zou hier zeker niet kunnen of willen wonen, tenzij op een berg op het platteland, ver weg van de grote steden en de drukte, dichtbij een warmwaterbron. 😁 rapilos reageerde hierop 1
Musashi Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden @Etty ja zoiets. Ik zou het zo fijn vinden om er allemaal eens echt met mijn moeder over te kunnen praten. Maar dat gaat dus niet. Ze heeft zelf ook enorm trauma opgelopen van de situatie met mijn vader maar kiest ervoor om het te verdringen. En dus uit te werken op anderen (ons).
spirit Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Foei foei foei, het is nu al bloedheet, maar de hond heeft lekker gezwommen. Het water is daar schoon en volgende week mag er pas gevist worden. Er was dus niemand. Het zwembad lonkt wel, maar mijn verstand zegt dat ik dat beter niet kan doen. Heel misschien vanavond met mijn zoon. Geen workingout maar rustig.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden