Musashi Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Mijn dag is alvast begonnen. Het allerbegin staat bij maandag omdat we toch nog in de schemerzone zitten. DAGPACT Musashi
Mormel Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden DAGPACT Musashi Mormel @Musashi: spijtig om te lezen over de relatie met je ouders ivm je dochter. Wil je wel meegeven dat de relatie met je ouders ook op iets oudere leeftijd nog kan verbeteren. Hier weer te vroeg wakker, maar daar ik pas afspraken heb in de namiddag kan ik er straks nog even inkruipen en toch fris verschijnen. Musashi reageerde hierop 1
Musashi Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden @Mormel thx voor mental support. Probleem is dan wel dat mn ouders dat ook zelf moeten inzien en dat is helaas (nog) niet het geval…😢
Musashi Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) Speciaal voor @lady jane en voor @Reacher ook wel een beetje maar die was al verwend 😁 3 uur geleden bewerkt door Musashi Kaatjemama en lady jane reageerden hierop 1 1
Mormel Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Zojuist zei Musashi: @Mormel thx voor mental support. Probleem is dan wel dat mn ouders dat ook zelf moeten inzien en dat is helaas (nog) niet het geval…😢 Ik denk dat het in het leeuwendeel van de gevallen bij de ouders ligt om iets te veranderen. Bij mij is het mijn vader die een mentale ommezwaai heeft gemaakt na de scheiding en eens hij stopte met drinken, van iemand afwezig naar iemand die echt probeert te helpen waar hij kan. Natuurlijk gaat de band nooit zo sterk zijn als bij gezinnen waar ouders en kinderen "altijd" goed overeen kwamen, maar ik waardeer echt wel hoe hij zijn best doet. Musashi reageerde hierop 1
Musashi Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden @Mormel vader is sowieso een “lost cause”, die heeft op z’n 70ste nog een nieuw gezin gesticht met een kind dat jonger is dan het mijne. 💁♀️
renaldo61 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden DAGPACT Musashi Mormel kaatje🌺 renaldo61🐕 Straks naar de geheugenkliniek. Met mijn ouders had ik nooit een gezonde relatie. Mijn vader was een onverbeterbare dronkaard. Met mijn moeder was het nooit een pretje, zeker niet toen ze dement werd.
Quinn Geplaatst 8 minuten geleden Rapport Geplaatst 8 minuten geleden O, gezellig, ouders. DAGPACT Musashi Mormel kaatje🌺 renaldo61🐕 Quinn
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden