Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedemorgen frummers. Buiten is het nat en bewolkt en koud. Binnen staat inmiddels een bakje klaar. Buiten het feit dat ik er elke nacht een paar keer uit mag om naar kamer 100 te gaan vindt de Grote Rooie het de laatste tijd ook heel leuk mij wakker te janken onder het slaapkamerraam met de mededeling dat hij zo graag naar binnen wil. Nee niet door het kattenluik, dat is zo ongezellig, gewoon door de voordeur, je bent tenslotte een kat van stand. De eerste keer was half vijf, de tweede keer kwart voor vijf, de derde en laatste keer vijf uur, toen heb ik de deur naar de bijkeuken dicht gedaan zodat hij niet meer naar buiten kon. Om kwart over vijf kwam Truus de Mier naar beneden en wilde ook graag naar buiten.... Daarna werd het rustig gelukkig. Bakje nu eerst maar even. bolletje reageerde hierop 1
hub02 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 2 minuten geleden zei Yvonne: DAGPACT: Yvonne hub
MaryArt Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) DAGPACT: Yvonne hub MaryArt 2 uur geleden bewerkt door MaryArt
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dit gaat lekker zo, hahahaha, we blijven elkaar in de wielen rijden geloof ik Maar ook een goedemorgen Hub MaryArt reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden En jij ook een goedemorgen MaryArt MaryArt reageerde hierop 1
MaryArt Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goeiemorgen allemaal, Ik ben maar bij degene gaan staan die eerder was en dat was @Yvonne
renaldo61 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden DAGPACT: Yvonne Hub MaryArt renaldo61🐕
hub02 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 minuut geleden zei Yvonne: Dit gaat lekker zo, hahahaha, we blijven elkaar in de wielen rijden geloof ik Maar ook een goedemorgen Hub Ja, had er een half uur op gewerkt totdat ik dat voor elkaar had. Was helemaal zonder fouten, lukt me geen tweede keer. In het vervolg wacht ik maar even totdat iemand van jullie eindelijk wakker is. Jij ook een goede morgen en MaryArtt ook. En de rest die nog komt ook alvast. Als die wakker zijn is de morgen sowieso al om. MaryArt reageerde hierop 1
Oskar Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Mogge mensen @Yvonne: ik vind het leuk dat jij tegenwoordige op een gezellige fabeltjeskrantachtige manier vertelt over je huiselijkheden🙂Kamer 100 kende ik nog niet als uitdrukking. Hoewel het ook kan dat je gewoon een heel groot huis hebt. @Luz: is het goed afgelopen? @Musashi: hoe is het in Japan? Ik heb warempel weer zin om er een mooie dag van te maken. De levenslust is weer terug. bumperjim reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ooooh, arme @hub02. Maar je had het hartstikke mooi gedaan uiteindelijk Voor jou een extra lekker bakje dan. Wel even zelf kiezen, want ik weet niet of jij 's morgens een koffie- of een theeklant bent.
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen @Oskar, kamer 100 .... ik kom van oorsprong uit de randstad, grootste gedeelte van mijn jeugd opgegroeid in de bollenstreek, daar was kamer 100 een veelgebruikte uitdrukking in mijn omgeving Fijn dat je zin in de dag hebt Oskar, geniet ervan...
hub02 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 minuut geleden zei Yvonne: Ooooh, arme @hub02. Maar je had het hartstikke mooi gedaan uiteindelijk Voor jou een extra lekker bakje dan. Wel even zelf kiezen, want ik weet niet of jij 's morgens een koffie- of een theeklant bent. Ja, vond het wel goed van mezelf. Het leven is al hard genoeg voor mij, ik wil de boel niet overdrijven om ook nog thee te gaan drinken. Bijna net zo erg als brinta.
Lika Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen DAGPACT: Yvonne Hub MaryArt renaldo61🐕 Lika
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden DAGPACT: Yvonne Hub MaryArt renaldo61🐕 Lika kaatje 🌺 goedenmorgen
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen Lika, Kaatje en Bolletje... Hahahaha, Hub, ik zal je noooooit meer thee aanbieden, beloofd! hub02 en Kaatjemama reageerden hierop 2
Yana Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) 9 uur geleden zei lady jane: beetje de kluts kwijt hiero Gaat het wel met je, lieve Lady? 1 uur geleden bewerkt door Yana
Yana Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 6 uur geslapen en de kiespijn is minder geworden (zonder ui). Dank voor je belangstelling @Kaatjemama. bumperjim reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Fijn @Yana hopelijk zakt het helemaal weg... Yana reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 20 minuten geleden Rapport Geplaatst 20 minuten geleden @Yanagelukkig is het minder maar hopen dat veder afneemt idd ik drinkt nu bijna 4,5 maand niet . En vanmorgen viel me op dat ik elke ochtend geniet van me ochtend ritueel wandeling met me hond, konijnen eten geven ect . Koffie even op formulier lezen .👀 kijken welk kind er als eerste de deur uitgaat. Vroeg me af is ditnog de bekende roze wolk of is dit voor altijd.🤷🏼♀️ lady jane en rapilos reageerden hierop 2
Quinn Geplaatst 17 minuten geleden Rapport Geplaatst 17 minuten geleden Morgen. Weer een nacht overleefd. Brinta op, groepsgesprek. O the fun we're having. DAGPACT: Yvonne Hub MaryArt renaldo61🐕 Lika kaatje 🌺 Quinn
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden