Yvonne Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Och @Yana, wat gun ik jou toch om weer vrijuit te kunnen huppelen in de zon... ik hoop dat je in ieder geval lekker kunt slapen vannacht. En je hébt gegeten in ieder geval @Quinn... wat een strijd toch. Ook jou gun ik een goede nacht... Trouwens, dat gun ik iedereen uiteraard. Ik duik zo mijn bed in na een lange lange dag. Voor iedereen trusten straks.... Nachtpact: Quinn Yana Yvonne Reacher, Kaatjemama en Quinn reageerden hierop 3
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Nachtpact: Quinn Yana kaatje 🌺 Yvonne Ik mis nog iemand eigenlijk.
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Zojuist zei Kaatjemama: 🧐 wie @Quinn @Reacher nog.
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Nachtpact: Quinn Yana kaatje 🌺 Yvonne Reacher. Ik ben er. Leuke dingen: hand in hand op de bank. Kaatjemama reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden O leuke dingen bijna vergeten heerlijk wezen ontbijten met me beste vriendin echt genoten
Lika Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Leuke dingen: ik heb de baan! lady jane, Musashi en Bob reageerden hierop 3
Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Gefeliciteerd 🥳 @Lika das echt heel goed nieuws Lika reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden @Yana lady jane en Lika reageerden hierop 1 1
Rosee Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 1 minuut geleden zei Lika: Leuke dingen: ik heb de baan! Wat fijn Lika! Lika reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden wow Lika, goed gedaan hoor, ze krijgen een goeie aan je. Lika reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Nachtpact: Quinn Yana kaatje 🌺 Yvonne Reacher. Jane
Musashi Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) 7 uur geleden zei Quinn: En @Musashi veilig aangekomen inmiddels? Ja dankjewel. Gisterenavond (vandaag voor jullie) aangekomen en al geslapen inmiddels in de omgekeerde wereld. Mijn (dins)dag is nu begonnen. Dagpact/ nachtpact? Maakt niet uit, we geven er een AV lap op. Drukke dag voor de boeg wel. Zal niet rusten tot 22u vanavond. Poeh. Aan de zieken veel beterschap en wie het lastig heeft, veel sterkte. Ik zal een extra diepe buiging maken bij de Boeddha van het allesdoordringende licht. 42 minuten geleden bewerkt door Musashi
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden