Oskar Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden (bewerkt) Mogge Kennismaken met de groep straks. Olé. Het wordt vast hartstikke leuk. Positief blijven, jongen. ‘Je steekt er vast veel van op’. En: ‘je gaat jezelf beter leren kennen’. Oja, kijkesan. Het valt me trouwens op hoeveel mensen me zeggen dat deze stap zo moedig vinden. Ik vind het helemaal niet moedig. Na bijna drie jaar eigenwijs en destructief modderen en mislukken was er domweg geen andere optie meer. Maar goed. Hortsik. Als ik teveel praat mag u het gewoon zeggen. Fijne dag mensen. Aan het eind van de week gaat de zon weer schijnen. 7 uur geleden bewerkt door Oskar MaryArt, spirit, IJsvogel en 1 andere reageerden hierop 4
MaryArt Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Dagpact: MaryArt Goeiemorgen allemaal! Ik ben benieuwd naar je ervaringen @Oskar Je houd ons op de hoogte neem ik aan...fijne dag!
Yvonne Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Goedemorgen frummers, Mijn Grote Rooie (kater) had last van eenzaamheidsgevoelens en heeft me tot 3 keer toe wakker gejankt vanaf het raamkozijn van onze slaapkamer (wij slapen beneden). Eerlijk gezegd maar 1 keer, dat was om vijf uur, de 2 keer daarna was ik al/nog wakker. Ach, geeft niet, hij is gewoon een lieve lobbes, als ik dan eenmaal in de huiskamer ben gaat hij zijn eigen gangetje weer. Tussendoor kwam TruusdeMier (ons kattekopje met dwangmatig gedrag) ook nog naar beneden en heel duidelijk aangeven dat ook zij wel een deur verder wilde. Mooi, het is maandag, een bakje en dan lekker op tijd aan de slag. @Oskar, succes vandaag, sterkte ook wel een beetje natuurlijk. En inderdaad: het gaat je vast meevallen. spirit reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 1 uur geleden zei Oskar: Mogge Kennismaken met de groep straks. Olé. Het wordt vast hartstikke leuk. Positief blijven, jongen. ‘Je steekt er vast veel van op’. En: ‘je gaat jezelf beter leren kennen’. Oja, kijkesan. Het valt me trouwens op hoeveel mensen me zeggen dat deze stap zo moedig vinden. Ik vind het helemaal niet moedig. Na bijna drie jaar eigenwijs en destructief modderen en mislukken was er domweg geen andere optie meer. Maar goed. Hortsik. Als ik teveel praat mag u het gewoon zeggen. Fijne dag mensen. Aan het eind van de week gaat de zon weer schijnen. Moedig is het wanneer je daar straks je grapjesharnas uittrekt 😜
Kaatjemama Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Dagpact: MaryArt Yvonne renaldo61🐕 kaatje 🌺 goedenmorgen
rapilos Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goedemorgen allemaal, Ochtendgym achter de rug. koffie nu Heel veel succes @Oskar
spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Heel veel succes @Oskar. Hier gelukkig weer maandag. Het waren drukke hectische dagen voor ons, waar we eigenlijk allebei niet tegen kunnen. Teveel prikkels en veel onderweg geweest. Het is erg inspannend voor mijn vriend om te rijden. Het was ook steeds erg druk op de weg en slecht weer. Autorijden is nog steeds niet zijn hobby en het is ook niet leuk meer. Het verkeer is intensief geworden en je moet constant op je hoede zijn. Vandaag maar weer het hoognodige in huis doen. Dat is wel nodig.
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Hi. Dagpact: MaryArt Yvonne renaldo61🐕 kaatje 🌺 Quinn Reacher reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dagpact: MaryArt Yvonne renaldo61🐕 kaatje 🌺 Reacher
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Hi. Dagpact: MaryArt Yvonne renaldo61🐕 kaatje 🌺 Quinn Reacher Quinn reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden