Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Leuke dingen: zoon was er, ik heb mijn favoriete jas terug en iemand anders plette een drempel. Nachtpact Reacher Quinn Reacher en Kaatjemama reageerden hierop 2
Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Nachtpact Reacher Quinn kaatje 🌺 bonus dochter blij gemaakt met pimpen van der Kamer weg met de kinder dingen en mooie beige tinten ervoor in de plaats hele dame wordt ze al 🥰 Reacher en lady jane reageerden hierop 2
Etty Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Leuk vandaag: om half vijf opende ik mijn email en een klant was niet blij, er was van alles misgegaan, hoe kan dat nou enz. Vreselijk, als een standje van de juf. Voel me dan direct heel fout, te stom om dit werk te doen etc. (ebt wel snel weg maar toch) Bleek dat ie zelf een fout had gemaakt en zichzelf onnodig veel werk had bezorgd. Dit telt eigenlijk niet als leuk, opgelucht zijn dat iets niet mijn schuld is, dus ik moet ook nog wat anders bedenken vind ik: mijn linzensoep van gisteren was vandaag nog lekkerder dan gisteren, ik zat in een heerlijke werkflow, mijn partner was een schat vandaag en ik zag een mini hondje in de armen van een grote kerel die het beestje heel teder vasthield. En het regende maar tussendoor steeds de zon, en omdat ik thuis werk kan ik dan steeds even buiten gaan zitten voor een mini pauze. Dit is best leuk, even stilstaan bij wat leuk is. Rosee en Reacher reageerden hierop 2
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Nachtpact Reacher Quinn kaatje 🌺 Yvonne 'Leuk' vandaag: Goed bericht voor Kees in het ziekenhuis vandaag. Voor de rest vond ik het maar een 'zozo-dag', heel vreemd: ik kan eigenlijk niets bedenken waar ik blij van werd verder... Behalve dan dat ik nu lekker naar bed ga, kattekopjes nog even wat lekkers geven en dan slaaaaapen.
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Nachtpact Reacher Quinn kaatje 🌺 Yvonne Jane beetje leuk dat ik een groot deel van mn todolijst aardig heb kunnen afvinken iets leuker dat ik mezelf met film beloonde (two prosecutors; ook nu nog actueel helaas) nog iets leuker, ondanks veel regen in Rome, spannende tennis halve finales aan het kijken allerleukst; ik bewaar Even tot hier voor morgen 2 uur geleden bewerkt door lady jane
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden