Kaatjemama Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goedenmorgen hoop dat de rust hier gauw terug keert 🤗 de echte verjaardag van onze jongste spruit (bonusdochter) achter de rug. Was gezellig Nu nog morgen het grote feest bij der moeder. Blij als het straks maandag is alles achter de rug is.
Musashi Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 1 uur geleden zei Oskar: Ja Leuk zo’n ja-dag, wil ik ook wel graag eens doen maar durf niet goed want dochter zegt dan alles kopen wat ik wil en dat kan mijn portefeuille niet aan.
Fonny Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 57 minuten geleden zei Kaatjemama: Dagpact: Mormel MaryArt kaatje 🌺 Fonny🌞
lady jane Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 3 minuten geleden zei Musashi: Leuk zo’n ja-dag, wil ik ook wel graag eens doen maar durf niet goed want dochter zegt dan alles kopen wat ik wil en dat kan mijn portefeuille niet aan. Dat kan wel eens reuze meevallen @Musashi kinderen zijn vaak blijer met aandacht, spelletjes, bewegen enzo dan voor de heb vragen. Ooit in een workshop zo'n oefening gedaan met partner, geweldige dagdelen bij de meeste deelnemers. Later met kinderen op hun verjaardag gedaan, en ook dat was hilarisch, er kwam wel wat extra snoepen bij kijken, maar de kinderen waren er creatiever in dan wij volwassenen. Mormel, Musashi en spirit reageerden hierop 3
Kaatjemama Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Een ja dag lijkt me geweldig een keer dan moet me portemonnee het ook toe laten. nu had ze een iPad. Van de moeder gehad en van ons klein. Kadootje bij ons is ze een van de 3 en daar enigste kind en is het bijna altijd ja dag.
lady jane Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Tuurlijk is dat verleidelijk voor kinderen, maar de echte waarde zit toch in liefde en ook dat weten ze hoor. En daar heb je zat van te geven, toch?
Mormel Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden 1 uur geleden zei lady jane: Dat kan wel eens reuze meevallen @Musashi kinderen zijn vaak blijer met aandacht, spelletjes, bewegen enzo dan voor de heb vragen. Ooit in een workshop zo'n oefening gedaan met partner, geweldige dagdelen bij de meeste deelnemers. Later met kinderen op hun verjaardag gedaan, en ook dat was hilarisch, er kwam wel wat extra snoepen bij kijken, maar de kinderen waren er creatiever in dan wij volwassenen. Mijn beperkte ervaring is hetzelfde. Zo onder de pubertijd vinden kinderen het vaak heel leuk om samen met een volwassene iets te doen; of dit nu een gezelschapsspel is, gamen, creatief, buiten ... hangt af van het kind, maar die aandacht vinden ze geweldig.
Kaatjemama Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Zeker waar 😊en dat geven we genoeg we doen wat we kunnen. Maar blijven pubers ze zij vatbaar voor dit soort dingen.vandaag gaan ik d’r kamer pimpen met spullen van de action ook leuk 🥰
renaldo61 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Dagpact: Mormel MaryArt kaatje 🌺 Fonny🌞 renaldo61🐕
Yvonne Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goedemorgen frummers. Kees mocht al vroeg in het ziekenhuis komen opdraven voor controle, alles oké en we zijn weer lekker thuis. Dus de hoogste tijd voor een bakje. spirit reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden @renaldo61: bij een ander zou ik zeggen "Slaapkop, nu pas uit je nest?" Bij jou vraag ik gewoon of je deze nacht goed geslapen hebt opdat je zo laat je aanmeldt. Enfin, Yvonne was ook laat, dus net op tijd voor koffie.
renaldo61 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden @Mormel . Echt goed geslapen heb ik niet. Maar ik stel nu wel prioriteiten.
Oskar Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) 3 uur geleden zei Oskar: Ja Grappig. Ik zie dat mijn ongeïnspireerde éénwoordige bijdrage heeft geleid tot een gesprekje over een ja-dag voor kinderen, over het gedrag van kinderen. Ik kijk altijd vol bewondering naar mijn jongste zoon. Hoe makkelijk die zich weet te vermaken. In alles geïnteresseerd, hij slurpt het leven op, en als iets een beetje saai is maakt hij er wel weer een spel van. Die ontvankelijkheid, die verwondering. Dat is iets dat ik ook zelf probeer te behouden of terug te veroveren op mijn jeugd. Maar als je hem een tablet geeft, dan wil hij alleen nog maar gamen en sluit hij zich volledig af voor al het andere om hem heen. En reageert hij boos als hij ermee moet stoppen. Zo haarscherp zijn daarin de patronen van verslaafd gedrag waar te nemen. Bij mezelf ervaar ik het ook. Als ik mij weet te ontworstelen van de dwangmatigheden van drank of sigaret word ik veel ontvankelijker voor allerlei andere vormen van schoonheid, van vertier. Maar ja, wij mensen zijn korte-termijn-sukkels, op zoek naar directe roes, quick fix, snelle suikers. En dan is het zo verleidelijk maar weer een fles open te schroeven, een sigaret op te steken of maar weer eens doelloos op de telefoon te gaan scrollen. 2 uur geleden bewerkt door Oskar Mariposa, Bob, lady jane en 1 andere reageerden hierop 4
Oskar Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Nog altijd vind ik de telefoon de meest zorgwekkende verslaving. lady jane, Von en Mariposa reageerden hierop 3
spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Oef, ik ben ook laat, maar we hebben nog vrij. Tegenwoordig kan ik weer uitslapen. Dat heb ik een tijd niet gekund. Hele slechte slaapperiode gehad. Zat ik hier om 6 uur al beneden. Nu moet ik de wekker zetten om me niet te verslapen. Het gaat een druk weekend worden. Vandaag nog de kans om verder op te ruimen, boodschappen te doen, naar de markt voor nootjes en eventueel kaas (die kaasboer staat er niet altijd) of komt gewoon veel te laat. Vorige keer was hij er om 13.00 nog niet. Tsja, dan is het pech. Nu de voorraadkast uitruimen, waar niets van is gekomen gisteren. Kortom, een doe dag. Ruimt lekker op allemaal. Een opgeruimd huis voelt toch wel prettig. Daar is mijn vriend ook wel achter gekomen. Veel plezier met je bonusdochter @Kaatjemama. Ik ga verder nu. Koffie al op.
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden @spiritLekker hè zo’n opgeruimd huis en succes met je drukke weekend hier ook zo’n druk weekend pff dank je wel zijn al naar de action geweest en grote mand volgeladen voor de kamer te pimpen 😨🥰 zo blij dat ze was ze is nu aan de slag er mee en we mogen pas kijken als ze klaar is.ik was echt heel sacherijnig maar zo verdwijnt het wel weer als je ziet hoe blij ze hier van wordt. spirit en Mariposa reageerden hierop 2
spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Tsja, kinderen moeten bezig gehouden worden. Als mijn kleindochter is geweest ben ik ook altijd best moe. De kinderboerderij is hier vlakbij en die verkopen ook snoep en er is een speeltuin. Deze Oma houdt ook van schommelen en gek doen, dus heeft ze mazzel met zo'n Oma. Niet alle Oma's doen dat, omdat ze zich niet kunnen verplaatsen in een kind. Ik vind het heerlijk om te schommelen. Hoe hoger, hoe beter. Ben dan wel weer blij, dat ik een kleindochter heb. Dan staat het minder raar, als je op een schommel zit 😂 1 uur geleden bewerkt door spirit Mariposa reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden