Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
53 minuten geleden zei Kaatjemama:

En soep vindt ik geen avond eten 🙈nu bevindt ik me op glad ijs denk 😅

Een verwende gedachte. 

Geplaatst
1 uur geleden zei Mormel:

Een verwende gedachte. 

Het ligt eraan wat voor soep. Een dun soepje is een voorgerecht maar maaltijdsoep dat kan je gewoon als avondeten beschouwen.

Geplaatst

Ik had uiensoep met croutons als lunch. 
Nu zitter er verse frieten in de airfryer en
als ik straks denk dat ik nog iets gezonds moet
dan grill ik er wat puntparika's in. Maar uien zijn
ook groenten.;)

Geplaatst
5 minuten geleden zei Marjolijn:

Hier even een poosje op voor ik de nacht inga. Even wat afleiding van de tv enzo.  En ik ga volgende week richting 1 hele maand. Dat is fijn! 

Lekker gevoel een maand 👏👏👏🥰

Geplaatst

De Stier had een hyperactieve dag in de badkamer dus ik heb vanavond gekookt. Linke soep want ik kan helemaal niet goed koken 😁

Rijst uit de rijstkoker, daar kan weinig aan fout (nou ja, 2 dingen: of te veel water erbij, of te weinig). Dan chinese kool met ui roerbakken met wat maggi en een bult gefrituurde knoflook uit een potje. En dan de visfilet die houdbaar was tot vandaag (niet dat wij ons iets van zo'n datum aantrekken zolang hij niet overduidelijk stinkt), in stukjes in een plastic zakje met bloem en aromaatje en dille, goed schudden dat alle stukjes vis helemaal toppie zijn en dan in de pan. Serveren met vissaus en tobasco.

"De vis beter aanbakken de volgende keer" zei de Stier ogenblikkelijk want die geeft nooit zomaar 10 punten voor de moeite. OK Stier en de rest? De rest kan ermee door. Yayy! 🤪

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...