Marjolijn Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) Even van me af mopperen. Ik fladder van de ene in de andere minder geslaagde dag. En op zijn zachtst gezegd baal ik daarvan. Ik had zo gehoopt, nu ik droog sta, dat ik me ook veel beter zou voelen. Integendeel. Morgen naar de huisarts. Fysio wil toch eerst controle voor ik fysio weer kan doen. Naar de handfysiotherapeut kan al wel weer. Kan ik morgen voor bellen. Ik wil nu eens gedegen werk maken van koolhydraatarm eten volgens een goed schema. ( tot nu toe een beetje " hap snap" gedaan.) Ik was altijd zeer slank, maar door diverse medicatie ben ik best nogal aangekomen. Ook daarvoor eens aan de huisarts vragen. Ik denk dat ook de huidige vele pijnmedicatie daar grotendeels debet aan is. Verder gebeld door acad.ziekenhuis.moet weer voor een dagopname voor een bepaald infuus. En daar word je binnen enkele uren goed ziek van. Dus daar zie ik best tegen op. Maar goed... dag 26... dat dan weer wel. Zooo. Dat waren de klaagliederen ( zou mijn moeder vroeger gezegd hebben😏 %s om %s bewerkt door Marjolijn
Sanity Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 1 minuut geleden zei Marjolijn: Zooo. Dat waren de klaagliederen ( zou mijn moeder vroeger gezegd hebben😏 Mijn moeder zei altijd: kleine kinderen, kleine problemen. Grote kinderen, grote problemen. Een waarheid als een koe! Marjolijn en spirit reageerden hierop 2
renaldo61 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Deze late namiddag gaan kijken om te avondsporten. 3 Avonden per week. Vandaag heb ik al een 20 minuten op een hometrainer gezeten. Ik dacht ook nog wat op een loopband te wandelen, maar die toestellen waren bezet. rapilos reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s En dan stopt mijn oven ook. Eerder al wat gekke signalen van stoppen etc. Nu rooksignalen. balen. Een vrijwel nieuwe inbouwoven. Dus hoop gepruts hier. Nou. Het is nu wel even genoeg.
Reacher Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Het zit niet mee hè @Marjolijn. Ik hoop dat morgen een betere dag voor je is. Marjolijn reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) Nee. Niet echt . Ja dat hoop ik zo... %s om %s bewerkt door Marjolijn
Reacher Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Volgens mij doe je alle goede dingen zoals meditatie etc. om positief te blijven. Dus als jij negatief bent dan is volgens mij heel erg. Ik voel met je mee. Marjolijn reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Nachtpact Reacher Leuke dingen Samen een appel gegeten Twee katten op schoot spirit en Marjolijn reageerden hierop 2
Quinn Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Leuke dingen? Op weg naar buiten. Dat wat Reacher zegt. Tekenfilms aan het kijken. Nachtpact Reacher Quinn
Marjolijn Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) Aaah. Appeltje. Misschien nog effe doen. En katten knuffelen. Ik had 4 katjes en afgelopen 10 jaren een schat van een hondje. Laatste kat en hond waren enorme vriendinnetjes van elkaar. Hond gaf kopjes. Kat gaf pootjes. Ik mis ze nog steeds enorm. !!!!!!!!!! Als het wat beter gaat denk ik zeker aan een katje. En wil op zoek of een poezendame met mij wil samenleven. En sorry. Wil niet negatief zijn. Ben even een beetje mwahhhhh ofzo. Pijn. Ziek bah en kwalitatiefuitermate teleuerstellrnd.......enzo... morgen vast weer fleurig en fruitig. %s om %s bewerkt door Marjolijn
Marjolijn Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) Ik ga me zo direct nog maar es op zo een lange yoga nidra van de app trakteren. Die zijn meestal mooi. ( foutje: altijd mooi. Maar de ene spreekt mij meer aan dan de andere) Bijna eind dag 26 da's ook wel mooi. Zo... nu uitgekletst hoor %s om %s bewerkt door Marjolijn
Marjolijn Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 2 uur geleden zei renaldo61: Deze late namiddag gaan kijken om te avondsporten. 3 Avonden per week. Vandaag heb ik al een 20 minuten op een hometrainer gezeten. Ik dacht ook nog wat op een loopband te wandelen, maar die toestellen waren bezet. Wat gaaf. @renaldo61 dat sporten. En 3 x per week. Ik dor het je niet na. Hou vol. Echt fantastisch.
Marjolijn Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s @Reacher mag ik er 1 lenen. Zouden ze mij ook leuk vinden?
Reacher Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Hier kom ik nog even voor terug. Je mag er zeker eentje lenen. Ze mogen allemaal graag knuffelen. Maar pas op tijdens je meditatie want ze snorren ontzettend hard. Trusten Marjolijn 😘
Marjolijn Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Zojuist zei Reacher: Hier kom ik nog even voor terug. Je mag er zeker eentje lenen. Ze mogen allemaal graag knuffelen. Maar pas op tijdens je meditatie want ze snorren ontzettend hard. Trusten Marjolijn 😘 Dank je wrl @Reacher. Ach... snorren we samen. Kijken wie het het hardste doet. Trusten.
bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Leuks: met de Stier gegeten. Beetje plannen gemaakt. Ze maakt nu weer plannen. Gaat langzaam goed komen, wordt weer een beetje als vroeger. morgen weer mointainbiken. Maar das het leuke van morgen. Nu nog even afblijven. Marjolijn, lady jane, Quinn en 1 andere reageerden hierop 4
Lika Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ik had een dag dat ik me niet okay voelde. Tranen…. Nu had ik gisteren wel alcohol gedronken. Toch het idee dat dat geen goede invloed heeft. Zo. Leuks van vandaag: nieuwe fiets uitgezocht. Moeder was in goede doen.
Marjolijn Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 2 minuten geleden zei Lika: Ik had een dag dat ik me niet okay voelde. Tranen…. Nu had ik gisteren wel alcohol gedronken. Toch het idee dat dat geen goede invloed heeft. Zo. Leuks van vandaag: nieuwe fiets uitgezocht. Moeder was in goede doen. Ach. Joh. Waarom? Is het een idee om samen weer op weg te gaan??? Zullen we samen iets doen?
Lika Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ik ben okay hoor @Marjolijn. Niet geheel alcoholloos momenteel. Wel bewust en binnenkort waarschijnlijk weer geheel zonder. Is uiteindelijk fijner. lady jane en Marjolijn reageerden hierop 1 1
Rosee Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Wat fijn @bumperjimdat jij en de stier weer wat plannen hebben gemaakt. Hoe gaat t met jou eigenlijk qua alcohol, drink je nu zo nu en dan of wisselt het? Ik was vandaag in andere stad op leuk terras en kreeg vanuit het niets trek. Zo'n gevoel van: nu heeft het allemaal wel weer lang genoeg geduurd, eentje kan best. Niet aan toegegeven maar blijft apart hoe dat ineens kan opduiken. @Lika drink je momenteel met mate of toch teveel? Als je er iets over kwijt wil natuurlijk.
IJsvogel Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Nachtpact Reacher Quinn Jane IJsvogel Sinds 1 mei weer helemaal op de 0. Na 4 jaar abstinent vanaf 2017 telkens toch iedere keer weer een poging gedaan om een modus te vinden. Poosje wel drinken, altijd weer te veel en dan weer stoppen. Nu denk ik dat dat ook verslaafd gedrag is, en straks denk ik weer dat het een goed idee is om af en toe iets te drinken. Dus ik meld mij hier weer wat vaker en ga ermee aan het werk. Het houdt niet op, niet vanzelf..... Rosee en lady jane reageerden hierop 2
bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 7 uur geleden zei Rosee: Wat fijn @bumperjimdat jij en de stier weer wat plannen hebben gemaakt. Hoe gaat t met jou eigenlijk qua alcohol, drink je nu zo nu en dan of wisselt het? Een beetje zoals Lika zeg maar 😐 Rosee reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden