renaldo61 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ik heb eindelijk nog eens fatsoenlijk geslapen Bob, Kaatjemama, spirit en 1 andere reageerden hierop 4
Marjolijn Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 16 minuten geleden zei renaldo61: Ik heb eindelijk nog eens fatsoenlijk geslapen Wat superfijn @renaldo61!!!!
renaldo61 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Dagpact: MaryArt Marjolijn renaldo61🐕 De hoofdpijn en het ziek gevoel in mijn hoofd is helaas nog niet weg. Ik ben dan ook verkouden momenteel.
Kaatjemama Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedenmorgen Dagpact: MaryArt Marjolijn renaldo61🐕 kaatje🌺
bolletje Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goeie morgen. Ik slaap de laatste tijd hartstikke goed. Komt doordat ik op een ander laken slaap, geen katoenen meer, dus niet zo benauwd. Deze lakens ademen door waardoor de warmte erdoor kan. Gekocht bij Zeeman voor e7.--. Misschien iets voor mensen die ook slecht slapen. ik slaap voor het eerst van m'n leven heeeeeerlijk. Verder nog iets. Als je in je afwasmachine een paar propjes aluminium gooit, wordt alles veel schonen. Fijne dag iedereen. spirit, Fonny en Mariposa reageerden hierop 3
Quinn Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Morgen. Dagpact: MaryArt Marjolijn renaldo61🐕 kaatje🌺 Quinn
rapilos Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen allemaal, Weer terug van de mini vakantie. ben er moe van 🤔 nou ja, eigen schuld, want op vakantie gaan altijd alle remmen los pizza, stroopwafels (met de nadruk op de S), patat, appeltaart met slagroom, chips... Voeding doet altijd heel veel met een mens he Dus...vandaag weer gewoon matig en gezond eten (Hetzelfde als met drank vroeger : alles of niets) Wel veel gelopen daar met de hond en de omgeving is daar prachtig lady jane en spirit reageerden hierop 1 1
Fonny Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 1 uur geleden zei Quinn: Morgen. Dagpact: MaryArt Marjolijn renaldo61🐕 kaatje🌺 Quinn Fonny🌞
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 5 minuten geleden zei rapilos: (met de nadruk op de S), heb ik 5 mei ook gehad Raps, een hele doos cornetto's caramel/zout gekocht en 2 x 3 achter elkaar, dezelfde dag. In gedachten gaf ik gewoon jou de schuld, want las dat ooit van jou. Ze waren echt lekker, maar de eerste het meest. spirit reageerde hierop 1
rapilos Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ha,ha @lady jane Ja klopt, dat kan ik dus ook doen. erg he ! 🙈 spirit en lady jane reageerden hierop 2
Kaatjemama Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Thuis van de bedrijfsarts 😅 de rit viel uiteindelijk wel mee alleen klein stukje zat ik tussen allemaal vrachtwagens in paniek. Het gesprek ging ook goed gelukkig was duidelijker en rustiger als normaal. Blij dat ik weer terug ben. lady jane reageerde hierop 1
spirit Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 42 minuten geleden zei Kaatjemama: Thuis van de bedrijfsarts 😅 de rit viel uiteindelijk wel mee alleen klein stukje zat ik tussen allemaal vrachtwagens in paniek. Het gesprek ging ook goed gelukkig was duidelijker en rustiger als normaal. Blij dat ik weer terug ben. Rij jij zelf? Ik rij zelf niet maar vind tussen vrachtwagens rijden ook altijd doodeng. Gelukkig hebben wij een busje en geen personenauto. Met een personenauto ook doodsangsten uitgestaan vroeger. Kreeg echt paniekaanvallen dan onderweg. Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad met je bedrijfsarts.
Marjolijn Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Helaas weer lappenmand hier. Morgen huisarts.
Kaatjemama Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 39 minuten geleden zei spirit: Rij jij zelf? Ik rij zelf niet maar vind tussen vrachtwagens rijden ook altijd doodeng. Gelukkig hebben wij een busje en geen personenauto. Met een personenauto ook doodsangsten uitgestaan vroeger. Kreeg echt paniekaanvallen dan onderweg. Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad met je bedrijfsarts. Ja rij zelf in de omgeving rij ik zelf grote stukken rij ik alleen met me man of zus of ex mee 🥹
Kaatjemama Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 11 minuten geleden zei Marjolijn: Helaas weer lappenmand hier. Morgen huisarts. O nee bah beterschap ❤️🩹 Marjolijn reageerde hierop 1
spirit Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 3 uur geleden zei Marjolijn: Helaas weer lappenmand hier. Morgen huisarts. Sterkte en beterschap Marjolijn 🤎 Marjolijn reageerde hierop 1
spirit Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Hier een rustig kabbelend dagje. Wasje gedraaid en opgehangen. Naar de plaatselijke supermarkt geweest met de hond. Hond weer even vast. Ze gedraagd zich prima. Helemaal niet geblaft, maar netjes gewacht tot het vrouwtje klaar was met boodschappen doen. Niet al te zware dingen meegenomen. Beetje rommelen in huis. Voor alsnog een heerlijk dagje.
Quinn Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Zes cornetto's @lady jane? Dat doe ik je zelfs niet na. lady jane en spirit reageerden hierop 2
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s nou Rapilos gaf het goede voorbeeld en ik ben een snelle leerling dus er is nog hoop voor je Quinn
bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) Getver, nee, 6 cornetto's alleen als het 60 graden is Een zak borrelnootjes ineens naar binnen schuiven, dat dan weer wel. De Stier had een zak borrelnootjes gehaald met sriracha maar dan gemengd met chocola dingetjes, zout/zoet. Te ingewikkeld voor mij om gedachtenloos weg te werken, het was geen succes. Kwam zeker van de action 🙄 %s om %s bewerkt door bumperjim Kaatjemama en spirit reageerden hierop 2
Kaatjemama Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Hier ook een cornetto op maar dan wel 1 🤣 vanavond weer 1 denk😜 bananenbrood vanmiddag ook al op lijnen gaat helemaal niet oké 🤨maar goed we drinken en roken niet.
Sanity Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 46 minuten geleden zei bumperjim: De Stier had een zak borrelnootjes gehaald met sriracha maar dan gemengd met chocola dingetjes, zout/zoet. Te ingewikkeld voor mij om gedachtenloos weg te werken, het was geen succes. Je/ze had ook de versie met tabasco moeten hebben😁
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden