MaryArt Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden DAGPACT: MaryArt Goeiemorgen allemaal!
Marjolijn Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden DAGPACT: MaryArt Marjolijn Goedemorgen en fijne zondag!
Fonny Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden 1 uur geleden zei Marjolijn: DAGPACT: MaryArt Marjolijn Fonny🌞 Goedemorgen en fijne zondag!
Kaatjemama Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden DAGPACT: MaryArt Marjolijn Fonny🌞 kaatje 🌺 goedemorgen ☀️ hier proberen nog te genieten van weekend weg.
Yana Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Die frustratie-intolerantie zal voor jou dan ook aanleiding zijn om aan de alcohol te gaan @bumperjim? Even naar bed is dan allicht een betere strategie. Ik hoop dat je je weer wat relaxter voelt nu, 't is zondag, ga maar wat leuks doen 🍀
Yana Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Goed bezig @Kaatjemama, knap om je zo staande te houden tussen de drinkers. Hopelijk kun je nu genieten van je frisse hoofd terwijl de rest zich voortsleept met een kater in het lijf. Kaatjemama reageerde hierop 1
Maja Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Goedemorgen allemaal! Een dag vol praktische dingen. Geen zin in, maar de lijst groeit maar door. Dus actie! DAGPACT: MaryArt Marjolijn Fonny🌞 kaatje 🌺 Maja
lady jane Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden zus had 2 kaartjes gewonnen voor de musical Willem van Oranje maar had geen zin ervoor te reizen. Dus gaan zoon en ik samen. 1 x eerder naar een musical, Mama Mia. Zoon nog nooit. Benieuwd dus. In elk geval na afloop samen eten in Delft, eens wat anders dan Den Haag. En valt het tegen dan kunnen we er vast wel eerder uit. spirit, Kaatjemama en Lika reageerden hierop 3
Yana Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Ben je de nacht nog redelijk doorgekomen @Marjolijn of was het erg zwaar?
Marjolijn Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden @Kaatjemama.je doet het hartstikke goed. Nu vooral op jezelf focussen, hoor. En ik hoop dat je toch ook kunt genieten. En jij hoeft nu gelukkig niet met een kater te dealen! Hou vol. KMW. @lady jane veel plezier samen met je zoon. Heerlijk zo samen op weg @Yana. Lief dat je vraagt. Veel wakker gelegen, maar ik lag op een gegeven moment ook wel een soort van prettig en kon daarvan ook wel wat genieten.En zowaar tegen de ochtend nog een paar uurtjes geslapen. Erg fijn. Dan ziet de wereld er toch al wat fijner uit. @bumperjim. Hopelijk vandaag een wat relaxter dag?!! lady jane reageerde hierop 1
Prana Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Goedemorgen allemaal, hier nog steeds alcoholvrij gelukkig. Ik probeer er weinig aandacht aan te geven, dus ik ben hier niet vaak. Verschillende aanpak, hopelijk een verschillend resultaat. De winter was lang en vol met problemen, maar toch ging het goed qua niet drinken. Ik ben wat bezorgder nu dat het mooi weer is en de vino en aperitivi me toch weer zeer aantrekkelijk lijken. En vrijdag, na jaren, weer terug naar Milaan, de stad waar ik meer dan 20 jaar heb gewoond en waar ik volgens mij nog nooit een lange nuchtere periode heb gehad 😅 Maar ik ben natuurlijk wel ouder nu. Wijzer? Dat gaan we snel zien. Oppassen nu en vantevoren maar even vertellen dat ik niet meer drink (en zeker ook geen andere rotzooi gebruik). Deze trip wordt best een confrontatie om verschillende redenen, maar nuchter lukt dat vast - hopelijk - beter. Heb geprobeerd om wat bij te lezen, maar wat een heftige dingen. Oef. Heel veel sterkte voor iedereen die worstelt met het verleden, trauma's, gezondheid en natuurlijk de drank 🙏🏻🌸 lady jane, Lonster1 en rapilos reageerden hierop 3
rapilos Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Goedemorgen allemaal, Al om half zeven op vanochtend en dus nu weer moe 🤔 Hond begon om die tijd te piepen en rare geluidjes te maken. Zucht..., normaal blijft ze vaak liggen tot half negen. Hond dus uitgelaten (3 keer gepoept, gras gegeten en gespuugd ) Dus ja, ze moest er blijkbaar toch echt uit. Alles ingepakt voor een paar daagjes weg. Pffff...ik kan daar onbedoeld toch weer zo stresserig over zijn. vogel al naar logeeradres gebracht, hondentas ingepakt Bench moet ook mee voor de nacht Wat een volksverhuizing voor die paar dagen..😄
Lika Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden 1 uur geleden zei Yana: Die frustratie-intolerantie zal voor jou dan ook aanleiding zijn om aan de alcohol te gaan @bumperjim? Even naar bed is dan allicht een betere strategie. Ik hoop dat je je weer wat relaxter voelt nu, 't is zondag, ga maar wat leuks doen 🍀 En ik merk dat het ook andersom werkt. De dag na het nuttigen van alcohol ben ik minder stabiel.
rapilos Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Veel plezier vandaag @lady jane lady jane reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Lieve @rapilosik kan daar ook zo gestresst van raken. ( je hond misschien ook? Die voelt dat he?)
Lika Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden DAGPACT: MaryArt Marjolijn Fonny🌞 kaatje 🌺 Maja Lika
Lika Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Fijne dag Jane! lady jane reageerde hierop 1
rapilos Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden 3 minuten geleden zei Lika: Lieve @rapilosik kan daar ook zo gestresst van raken. ( je hond misschien ook? Die voelt dat he?) Ja, dat denk ik ook wel @Lika Ze loopt inderdaad wat onrustig heen en weer te drentelen lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden ik heb die onrust zelfs van een dagje weg Raps. Heb net maar wat stofnesten weg gepluneaud. nog even de vaat en dan is het vanavond voldaan thuiskomen weer. Voor meerdere dagen heb ik dat ook, niks vergeten? Te vroeg klaar staan om te vertrekken. Uit je ritme. Hoe ouder ik word hoe erger dat wordt. rapilos reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden (bewerkt) 3 uur geleden zei Yana: Die frustratie-intolerantie zal voor jou dan ook aanleiding zijn om aan de alcohol te gaan @bumperjim? Even naar bed is dan allicht een betere strategie. Ik hoop dat je je weer wat relaxter voelt nu, 't is zondag, ga maar wat leuks doen 🍀 Het is niet de sterkste trigger voor mij. Het is ook veel minder effektief dan naar bed gaan. "Wat leuks doen" is een lastig onderwerp voor mij. Ik zou zo graag wat leuks gaan doen met de Stier maar die ligt driekwart van de tijd uitgeteld voor netflix. Heeeel soms doen we wat leuks. Eens per kwartaal of zo. Als zij daar zin in heeft en energie voor heeft dan laat ik alles uit mn klauwen vallen. De rest vd tijd heb ik een hond en een mountainbike en een drumstel 😢 en een kurkentrekker maar dat was vroeger. 7 uur geleden bewerkt door bumperjim
spirit Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Veel plezier @lady jane. Delft is een leuk stadje met veel gezellige eettentjes. Die stress is zo herkenbaar @rapilos. Het zijn maar een paar dagen, maar alles moet mee. Hoop dat je kunt genieten, als je er eenmaal bent. Ook zo herkenbaar @bumperjim. Hier kreeg ik al de kriebels bij het opstaan. Ik las dat er ergens een havenfeest was, hier vlakbij, bij een jachthaven. Eerste instantie had ik er wel zin in, maar voor mijn vriend zitten daar allemaal kroegen waar hij ooit is geweest vroeger. Gaan we dus lekker niet doen. We gaan dingen doen die opschieten. 2 volle zakken statiegeld wegbrengen en ons nieuwe tuinset neerzetten die we gisteren hebben gekocht. Gisterenavond is mijn vriend na het eten in slaap gevallen. Ook niet echt gezellig, maar hij zal het wel nodig gehad hebben. Hoppa, wij zijn weg nu. Geld verdienen 😄 rapilos reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Binnen. De plannen voor vanavond: een paar happen eten, liefdesbrief schrijven. Dat zou moeten lukken. En beter laat dan helemaal niet. DAGPACT: MaryArt Marjolijn Fonny🌞 kaatje 🌺 Maja Lika Quinn spirit en Marjolijn reageerden hierop 2
Marjolijn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Mooi @Quinn. Ik hoopdan vooral dat die paar happen dan extra lekker zijn. Hier een vreselijk rottige klus geklaard die heel veel emoties kostten. En waar ik ruim 6 jaar mee gewacht heb.( na overlijden van mijn moeder kreeg ik een doos met kapot gemaakte albums via mijn zoon .het familielid was zelf de dader en vooral te laf dat zelf te brengen. Ik hoop vooral dat zoon dat nooit goed beseft heeft toen hij in opdrachtdie doos bracht) . Is eindelijk gelukt. ( was een "zitklus" hoor). En ben enorm opgelucht.( Iets met door iemand bewust kapot gemaakte albums, doorgescheurde foto's van mij.....etc door een direct " familielid".). Wat er nog mooi was heb ik nuq uitgezocht. Rest weggegooid. Ben trots dat het mij nu lukte.en vooral dankbaar dat mijn man en mijn ouders dat niet meer hebben meegemaakt. Mijn moeder maakte die albums met enorm veel zorg en liefde en fotografeerde prachtig. Haar hobby. ( Ze was sowieso heel creatief). Ik ga nog kijken wat ik met de geredde rest ga doen. Bekaf.maar opgelucht dat dit eindelijk lukte. en zo direct het ovengerechtje afmaken wat ik eerder deze week wilde maken. Staat inmiddels in de oven.... En vanavond.....even niks...... 33 minuten geleden bewerkt door Marjolijn Aanvulling
spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Net tussen de buien door de hond uitgelaten. Mijn vriend was droevige muziek aan het spelen op zijn orgel. Kreeg het ervan op m'n heupen. Onderweg kwam er een huilbui op. Ik vind mijn vriend ook even wat wiebelig overkomen. Heb een lekkere pan ouderwetse macaroni ham, tomaten en kaas gemaakt. Als er eenmaal eten inzit, zal de trek wel overgaan. Ach, daarna valt hij waarschijnlijk weer in slaap. Beter dat, dan dat hij aan de drank gaat. Hij weet dat ik het enigzins in de gaten houden. Morgen is gewoon een werkdag voor hem. Dinsdag is hij vrij. Ja, de zaak is dicht, dus houd het op. Verplichte vrije dag dus.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden