Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

(Misschien dat dit werkt)
Zie het als een tegendraadje alvorens sommige beginnen denken dat ik een depressieve pessimist ben. 

Post hier de dingen waar je die dag gewoon vrolijk of blij van wordt en geef anderen hart onder de riem. 

Geplaatst

Net een klein toertje gaan fietsen en ik werd er vrolijk van dat deze gemeente een aantal jaren geleden de straatverlichting vervangen heeft door ledlampen. 
Deze stralen niet langer naar de lucht en tussen middernacht en vijf uur 's ochtends worden ze gedimd tot 30% van hun kracht. 
Iets simpel, maar ik word er blij van. 

Geplaatst

Ik werd gisteren twee keer zomaar blij, zonder aanleiding.  Daar werd ik blij van. Daarna ging ik analyseren waardoor ik blij was geworden, en dan ga ik alles langs in mijn leven waar ik niet persé blij van word.  Sja, als je iets om zeep wilt helpen moet je het zo doen.  

Geplaatst

Wakker worden met het geluid van de zingende vogeltjes buiten. Vervolgens op blote voeten in het gras genieten van de zonnestralen die zachtjes je huid strelen en een gevoel van rust en geluk brengen (daarna gauw naar binnen en sokken aan want die ijspootjes zijn toch iets minder fijn dan gedacht 😉

Geplaatst
4 uur geleden zei Etty:

Ik werd gisteren twee keer zomaar blij, zonder aanleiding.  Daar werd ik blij van. Daarna ging ik analyseren waardoor ik blij was geworden, en dan ga ik alles langs in mijn leven waar ik niet persé blij van word.  Sja, als je iets om zeep wilt helpen moet je het zo doen.  

Haha ja TE gelukkig mag niet, gauw weer aan iets vervelends denken 🤣 hoop dat je kan lachen om je eigen gedachten

Geplaatst (bewerkt)

Als ik de deur van de koelkast opentrek en dan kan kiezen uit allerlei lekkers (nee bedoel geen bier).
Of de airfryer vullen met de meest ongezonde snacks.....

'Wat hebben we het toch slecht hier in ons kikkerlandje'😇

bewerkt door Sanity
Geplaatst
1 uur geleden zei renaldo61:

IMG-1490.jpg

Voor een opdracht van het CGG moesten we foto's maken van dingen die ons blij maakten. Een foto van mij van een eend op de grote rivier die door de stad stroomt. 😀

Mooie foto maar probeer de uitsnede wat spannender te maken, dan wordt ie nog mooier. Wees niet bang flink te knippen in foto’s. 

Geplaatst

Ik gebruik het zgn 6 minuten dagboek. Deels vergelijkbaar met een dankbaarheidsboekje.( is meer dan dat). Maakt me bewust van positieve dingen. Ook als je die soms even niet zo ziet. 

Geplaatst

Heel blij dat ons weekend weg is afgelopen en goed verliep.
De problemen van eerder gaan dinsdag worden besproken
dus we hebben ons als volwassenen gedragen en mijn stress
en hoofdpijn is nu zakkende. En blij om straks in mijn eigen bed te liggen weer.
Blij ei dus.

Geplaatst
9 uur geleden zei bumperjim:

Haha ja TE gelukkig mag niet, gauw weer aan iets vervelends denken 🤣 hoop dat je kan lachen om je eigen gedachten

Zeker

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...