Musashi Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Het is in elk geval al wel geruststellend dat jullie er blijkbaar niet zo veel last van hebben. Dan is het in eerste instantie dus vooral gewoon vermoeiend voor mezelf.
Lonster1 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik vind het juist wel leuk hoor. Zwiep maar lekker door. Musashi reageerde hierop 1
Musashi Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden ok @Lonster1 enkel en alleen omdat je erom vraagt. 😅 😇 Want ik twijfelde weer maar kan het toch niet laten 🫠. Een tijdje geleden vertelde ik hier dat ik kleuren op nummer had ontdekt. Nu was ik gisteren in Dunaldi (hebben jullie ook wel geloof ik?) en vond beroemde schilderijen om te schilderen op nummer. The Wave van Hokusai was er bij en die heb ik meegenomen (trouw aan mezelf hihi) maar er was ook Monet en Van Gogh en zo. Nu moet ik hele tijd ook denken aan dit nummer. Ik weet niet of jullie in Nederland dit goed begrijpen. Anyway, het is uit de tijd dat ik ook kartonnen wijn in Dunaldi kocht. Blij om daar toch al vanaf te zijn! 😅😅😅 Mormel reageerde hierop 1
spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) MaryArt stroumfke Fonny🌞 renaldo61🐕 Yvonne Quinn Marjolijn ( dag 3) Kaatje Mariposa va🐘 Oskar Spirit 1 uur geleden bewerkt door spirit
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden DAGPACT: MaryArt stroumfke Fonny🌞 renaldo61🐕 Yvonne Quinn Marjolijn ( dag 3) Kaatje Mariposa va🐘 Oskar Spirit
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ach, ik zie dat je net zelf de volgorde al had goed gezet Spirit ☺️
spirit Geplaatst 49 minuten geleden Rapport Geplaatst 49 minuten geleden Heb zojuist het hele dagpact verziekt samen met @Oskar😊. Waar blijft de zon? Ik voel me wat onbestemd vandaag. Gisteren had ik trek en ben zelfs gaan zoeken naar een flesje bier, die ik ooit eens gehad heb, als geschenk. Gelukkig niet gevonden in al die rotzooi. Maar dit heb ik een tijd niet gehad. Wat, als ik het wel had gevonden? Ja, dan had ik hem waarschijnlijk opgedronken. Een zware trippel van 12 procent 😱. Heel lief staat er trekzakske op. Vond iemand leuk om mij dat te geven. Afijn. Nergens te vinden gelukkig. Was ook best een rare avond. Mijn vriend was na het douchen in slaap gevallen. 6 uur thuis, half 7 gegeten. 8 uur ging hij in bad en daarna heb ik hem niet meer terug gezien. Er stond nog best wat op de planning. Voelde me raar en eenzaam. Heel de dag zie ik hem al niet. Vandaag dus maar anders gaan doen. Mis ook wat activiteiten in de avond. Vanavond ga ik zwemmen. Altijd een fijne avond. Morgen laatste werkdag en dan Pasen. Ook gezeur met het opzeggen van mijn bankrekening. Moet ik weer een akte van overlijden aanvragen voor iemand die al 11 jaar geleden is overleden. Geen leuke dingen om te doen en het kost nog tijd, geld en moeite ook. Ben er wat bezig over.
spirit Geplaatst 47 minuten geleden Rapport Geplaatst 47 minuten geleden 18 minuten geleden zei Yvonne: Ach, ik zie dat je net zelf de volgorde al had goed gezet Spirit ☺️ Ja, maar wel met teveel ruimte ertussen. Nu is het weer netjes. Bedankt 💥
Quinn Geplaatst 3 minuten geleden Rapport Geplaatst 3 minuten geleden Sterkte @Oskar En @Musashi gewoon door ratelen, niets mis mee. We kregen hier pannenkoeken, tussen de middag. Het moet niet gekker worden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden