Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Okay, ik heb twee minuren voor ik weer terug gesleept wordt de groep in. Heb er net uit weten te krijgen dat in mijn verknipte jeugd mijn vader een groot genoegen in schepte mij te mishandelen. Dus. Dat zei ik hardop. Kut.

Small step for mankind. Huge step for Q.

Geplaatst
24 minuten geleden zei Quinn:

Okay, ik heb twee minuren voor ik weer terug gesleept wordt de groep in. Heb er net uit weten te krijgen dat in mijn verknipte jeugd mijn vader een groot genoegen in schepte mij te mishandelen. Dus. Dat zei ik hardop. Kut.

Small step for mankind. Huge step for Q.

Mooi. Ik twijfel momenteel aan elke formulering en woordkeuze en intentie en uitwerking. Maar wat ik dacht is: ik ben blij voor je. Trots haast.

Geplaatst
2 uur geleden zei Reacher:

Je schreef dat je je leven had aangepast na je psychose @Kaatjemama. Wat heb je allemaal vanaf dat moment anders gedaan? 🌹

Ja ritme ,regelmaat ,medicijnen 

contra gedrag als ik manische begin te worden.

en gelijk bij me behandelaar aan de bel trekken.

grote stress situatie ontwijken 

ben me heel bewust van me ziekte ben ik ook veel mee bezig om in balans te blijven.

alleen de depressie heb ik nog zeker niet onder controle lukt me dan niet echt om dingen toe te passen.

Geplaatst

Ja in balans blijven, dat is de grote uitdaging. Ik ben me er steeds erg van bewust dat ik voornamelijk in mijn hoofd woon. Vanmorgen mindfulness-achtige oefeningen gedaan en dat werkt erg goed en snel.

Ademen, voelen. Dat blijft op de een of andere manier toch lastig. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...