Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Okay, ik heb twee minuren voor ik weer terug gesleept wordt de groep in. Heb er net uit weten te krijgen dat in mijn verknipte jeugd mijn vader een groot genoegen in schepte mij te mishandelen. Dus. Dat zei ik hardop. Kut. Small step for mankind. Huge step for Q. Mariposa en bumperjim reageerden hierop 2
mengascini Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ben benieuwd in welk hotel je zit @bumperjim. Ben vrij bekend in Rotterdam
Oskar Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 24 minuten geleden zei Quinn: Okay, ik heb twee minuren voor ik weer terug gesleept wordt de groep in. Heb er net uit weten te krijgen dat in mijn verknipte jeugd mijn vader een groot genoegen in schepte mij te mishandelen. Dus. Dat zei ik hardop. Kut. Small step for mankind. Huge step for Q. Mooi. Ik twijfel momenteel aan elke formulering en woordkeuze en intentie en uitwerking. Maar wat ik dacht is: ik ben blij voor je. Trots haast.
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) @mangachina Dat laat ik graag als oefening aan de lezer 🤣 1 uur geleden bewerkt door bumperjim
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 2 uur geleden zei Oskar: Mogge Gisteren al die groene broek van @bumperjim en nu is @renaldo61 weer aan het dansen. Ik krijg het wel voor mijn kiezen hier. Groots en meeslepend 🥳
Mariposa Geplaatst 35 minuten geleden Rapport Geplaatst 35 minuten geleden 1 uur geleden zei bumperjim: @mangachina Dat laat ik graag als oefening aan de lezer 🤣 Leuke voor de pubquiz
Kaatjemama Geplaatst 21 minuten geleden Rapport Geplaatst 21 minuten geleden 2 uur geleden zei Reacher: Je schreef dat je je leven had aangepast na je psychose @Kaatjemama. Wat heb je allemaal vanaf dat moment anders gedaan? 🌹 Ja ritme ,regelmaat ,medicijnen contra gedrag als ik manische begin te worden. en gelijk bij me behandelaar aan de bel trekken. grote stress situatie ontwijken ben me heel bewust van me ziekte ben ik ook veel mee bezig om in balans te blijven. alleen de depressie heb ik nog zeker niet onder controle lukt me dan niet echt om dingen toe te passen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden