renaldo61 Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61
MaryArt Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Morgen. Dagpact: renaldo61 Mormel Q MaryArt
stroumfke Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Dagpact: renaldo61 Mormel Q MaryArt stroumfke vandaag ga ik niet drinken gisteren heb ik gedronken als ik een fles wil gaan halen zal ik mij hier melden ik begin toch in te zien dat de opname nodig is
bumperjim Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden (bewerkt) @stroumfke Ben je teruggegaan naar de winkel om een fles te halen? 7 uur geleden bewerkt door bumperjim
bumperjim Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Wij hebben hier nu het weer van @Quinn gisteren. Grijs en koud en niks leuks an inderdaad. Stom want ik wou gaan mountainbiken. Wil, niet wou.
Yvonne Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Goedemorgen frummers, De zon, eindelijk... het begon hier gisteren met dichte mist, daarna zou de zon doorbreken, maar neen, helaas, het bleef de hele dag koud en grijs. Van het werken in de tuin kwam niks dus. Maar vandaag.... de zon, yesssss 🌞 En een bakje natuurlijk. Kaatjemama reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Dagpact: renaldo61 Mormel Q MaryArt stroumfke Yvonne
Mariposa Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Goedemorgen! Dagpact: renaldo61 Mormel Q MaryArt stroumfke Yvonne Mariposa
Kaatjemama Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Dagpact: renaldo61 Mormel Q MaryArt stroumfke Yvonne Mariposa Kaatje goedenmorgen nu lekker aan bakje koffie ☕️ gister de verjaardag wat best. zwaar . iedereen aan de drank 🍹 vond het een moeilijke avond het een gezellige echt zo anders spookt zoveel door me hoofd dan
Kaatjemama Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Leg het nog even veder uit op de verjaardag was ook me ex-man de vader van me kinderen en me zoon. me Zoon zie ik maar 1 of soms per week en soms niet . hij wil liever bij z’n vader wonen ivm eigen kamer computer en de ligging van de woning. toen ze weer samen wegingen is dat is dat weer soms domper.en is de nog veel moeilijker om niet dat drankje te nemen.
Reacher Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Dagpact: renaldo61 Mormel Q MaryArt stroumfke Yvonne Mariposa Kaatje Reacher
Reacher Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Hoofd omhoog lieve @Kaatjemama. Je hebt mooi niet gedronken gisteren. Naar dat je zoon niet bij je kan wonen. Het zijn wel allemaal redenen die niets met zijn liefde voor jou te maken hebben. Knuffel. Kaatjemama en Spirit reageerden hierop 1 1
Rosee Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Oh dat snap ik helemaal @Kaatjemama situaties met mijn ex waren ook altijd enorme triggers voor mij. Wat ontzettend knap van je dat je toch niet hebt gedronken, daar mag je trots op zijn!!! Kaatjemama reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Knap hoor @Kaatjemama, petje af voor jou.
Spirit Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ik vind het knap, dat je niet heb gedronken op de verjaardag gisteren @Kaatjemama. Het zal allemaal erg beladen zijn geweest voor. Dan je zoon, die liever bij zijn papa woont, omdat hij daar een eigen kamer heeft. Word hij ook niet extra verwend nog door z n papa? Ga je vandaag nog wat leuks doen? Lekker even met een boek in het zonnetje? Wees maar extra lief voor jezelf ❤️. Het optreden was heel leuk gisteren. Heerlijk even alles van me af kunnen spelen. Krijg ik gisteren een berichtje van het straatbandje, waar ik wel eens heb ingevallen. Of ik 12 april met hun weer tijdens de marathon in Rotterdam kan spelen. Even kijken hoe ik dit logistiek ga doen, maar er zijn al diverse opties. Een schoonzus van mijn vriend woont midden in zuid, dus zou vanaf haar daar naartoe kunnen. De accordeonist was verhinderd. Het is een stelletje ongeregeld en ze heten daarom ook zo. Een man in vrouwenkleren met een gitaar. Een vrouwelijk drummer, met flink wat haar op haar tanden. Een Tuba en een verstrooide bassist. Echt heel leuk om daar aan mee te doen. Voel me daar wel thuis. Vandaag naar mijn huis, hopelijk voor de laatste keer. Het winkelen ben ik nu wel beu daar, hoewel ik wel nog diepvriesbakken moet hebben. Eigenlijk ook wel alvast boodschappen voor de komende dagen. Morgen moet mijn vriend weer werken, dus kan makkelijk even tussendoor. Ben het nu wel zat, die verhuizing. Het uitzoeken is soms wel leuk, maar dat moet echt op m n gemak, als alles over is en alles is al bijna over. Het huis is bijna leeg. Nog 8 verhuisdozen mee en dan alles aanvegen en beetje wat verf bij tippen. Dan kan de deur daar dicht. De sleutels in een enveloppe en door de brievenbus van de woningstichting. Een paasstukje kopen voor mijn zieke buurvrouw. Denk dat ik dit het beste vandaag kan doen, maar weet niet of haar man moet werken. Dat zien we vanzelf wel. Ik geloof niet dat het echt goed met haar gaat, dus een leuk vrolijk paasstukje zal ze wel op prijs stellen. Heb ze ook nog niet gezien. Ook nog even bij mijn andere buurman langs. Die heeft ook nog sleutels. Allemaal wat regel dingetjes. Ik ga weinig sjouwen vandaag. Mijn rug protesteert. Mariposa en Kaatjemama reageerden hierop 2
Mariposa Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Gisteren heb ik alle drank door de gootsteen gegoten. Er stond een vol krat bier, stuk voor stuk leeggegooid, maar ook de (volle) dure flessen whisky van mijn man, stuk voor stuk door de gootsteen gespoeld. Als het er niet is kan ik het ook niet opdrinken, misschien zonde maar dat is dan maar jammer. Ik ben belangrijker dan die dure flessen. Het is genoeg geweest. Ik heb me opgegeven voor het jaarpact, ook ik kan dit. Bijna 23 jaar geleden ben ik gestopt met roken, ook na herhaalde pogingen en ineens weet je dat het gaat lukken. Dat dus. Rosee, Reacher, Mormel en 2 anderen reageerden hierop 5
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dank jullie wel was een leuke maar idd zware avond nu blij fris aan de koffie straks wandelen 😃☀️🌺 @Mariposagoede stap knap Mariposa reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goed gedaan gisteren @Kaatjemama kan op zo'n pijnlijke avond. En @Mariposa wat een stap joh, respect. Mariposa reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 29 minuten geleden zei Mariposa: Gisteren heb ik alle drank door de gootsteen gegoten. Er stond een vol krat bier, stuk voor stuk leeggegooid, maar ook de (volle) dure flessen whisky van mijn man, stuk voor stuk door de gootsteen gespoeld. Als het er niet is kan ik het ook niet opdrinken, misschien zonde maar dat is dan maar jammer. Ik ben belangrijker dan die dure flessen. Het is genoeg geweest. Ik heb me opgegeven voor het jaarpact, ook ik kan dit. Bijna 23 jaar geleden ben ik gestopt met roken, ook na herhaalde pogingen en ineens weet je dat het gaat lukken. Dat dus. Dat gaat jou vast wel lukken. De eerste stap is al gezet. Weggooien al die zooi. Of het nu dure whiskey is of een goedkope Cote du Migraine. Weg ermee!. De gootsteen is geduldig! Mariposa reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Gefeliciteerd met je je stopdag @Mariposa! Mariposa reageerde hierop 1
stroumfke Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 5 uur geleden zei bumperjim: @stroumfke Ben je teruggegaan naar de winkel om een fles te halen? ja
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden