renaldo61 Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61
MaryArt Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Morgen. Dagpact: renaldo61 Mormel Q MaryArt
stroumfke Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Dagpact: renaldo61 Mormel Q MaryArt stroumfke vandaag ga ik niet drinken gisteren heb ik gedronken als ik een fles wil gaan halen zal ik mij hier melden ik begin toch in te zien dat de opname nodig is
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) @stroumfke Ben je teruggegaan naar de winkel om een fles te halen? 3 uur geleden bewerkt door bumperjim
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Wij hebben hier nu het weer van @Quinn gisteren. Grijs en koud en niks leuks an inderdaad. Stom want ik wou gaan mountainbiken. Wil, niet wou.
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedemorgen frummers, De zon, eindelijk... het begon hier gisteren met dichte mist, daarna zou de zon doorbreken, maar neen, helaas, het bleef de hele dag koud en grijs. Van het werken in de tuin kwam niks dus. Maar vandaag.... de zon, yesssss 🌞 En een bakje natuurlijk. Kaatjemama reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dagpact: renaldo61 Mormel Q MaryArt stroumfke Yvonne
Mariposa Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedemorgen! Dagpact: renaldo61 Mormel Q MaryArt stroumfke Yvonne Mariposa
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dagpact: renaldo61 Mormel Q MaryArt stroumfke Yvonne Mariposa Kaatje goedenmorgen nu lekker aan bakje koffie ☕️ gister de verjaardag wat best. zwaar . iedereen aan de drank 🍹 vond het een moeilijke avond het een gezellige echt zo anders spookt zoveel door me hoofd dan
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Leg het nog even veder uit op de verjaardag was ook me ex-man de vader van me kinderen en me zoon. me Zoon zie ik maar 1 of soms per week en soms niet . hij wil liever bij z’n vader wonen ivm eigen kamer computer en de ligging van de woning. toen ze weer samen wegingen is dat is dat weer soms domper.en is de nog veel moeilijker om niet dat drankje te nemen.
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dagpact: renaldo61 Mormel Q MaryArt stroumfke Yvonne Mariposa Kaatje Reacher
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Hoofd omhoog lieve @Kaatjemama. Je hebt mooi niet gedronken gisteren. Naar dat je zoon niet bij je kan wonen. Het zijn wel allemaal redenen die niets met zijn liefde voor jou te maken hebben. Knuffel. Spirit reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst 41 minuten geleden Rapport Geplaatst 41 minuten geleden Oh dat snap ik helemaal @Kaatjemama situaties met mijn ex waren ook altijd enorme triggers voor mij. Wat ontzettend knap van je dat je toch niet hebt gedronken, daar mag je trots op zijn!!!
Mariposa Geplaatst 4 minuten geleden Rapport Geplaatst 4 minuten geleden Knap hoor @Kaatjemama, petje af voor jou.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden