Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Nachtpact Reacher💡 A. ✨ Jane Kaatje 🌺 Yvonne♥️ Artax reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 25 minuten geleden zei Yvonne: Nachtpact Reacher💡 A. ✨ Jane Kaatje 🌺 Yvonne♥️ Rosee Artax reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Nachtpact Reacher💡 A. ✨ Jane Kaatje 🌺 Yvonne♥️ Rosee Mormel
renaldo61 Geplaatst gisteren om 03:09 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 03:09 7 uur geleden zei Kaatjemama: En nu hoe gaat het nu ? Met mij gaat alles nu goed, alchohol is al een hele tijd geen probleem meer en ik ga het gevecht met mijn gewicht aan. Senna34 reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst gisteren om 06:57 Rapport Geplaatst gisteren om 06:57 Fijn voor je dat dat geen probleem meer is. Hoeveel kilo wil je kwijt ? ik hoef niet niet zoveel maar vindt het wel lastig
bolletje Geplaatst gisteren om 08:01 Rapport Geplaatst gisteren om 08:01 Op 19-3-2026 om 08:27 zei lady jane: ik droom ook meer en anders, ik denk bijwerking van de medicijnen. eergisteren dat ik een kies moest laten trekken en er zat een man en vrouw extra bij de tandarts voor de extractie moest ik een factuur tekenen en het eindbedrag was exact mijn spaarbanksaldo. Dat deed ik natuurlijk niet, en ik zag ook een giga injectiespuit, dat was echt niet voor een kies. Beide mensen hielden mij vast en ik raakte in paniek, rukte me los en werd wakker. Misschien moet je je meer uiten. lady jane reageerde hierop 1
Senna34 Geplaatst gisteren om 08:59 Rapport Geplaatst gisteren om 08:59 (bewerkt) 2 uur geleden zei Kaatjemama: Fijn voor je dat dat geen probleem meer is. Hoeveel kilo wil je kwijt ? ik hoef niet niet zoveel maar vindt het wel lastig Ik kwam niks bij in mijn drank periode goddank! Alleen het gezicht, ik had echt een bolle toet. En mijn ogen in de ochtend, die waren echt dik, einde dag trok dat pas bij. En juist op dat moment begon ik weer met drinken. @Renaldo ik dronk precies die drankjes die jij ook altijd dronk gisteren om 09:01 bewerkt door Senna34
renaldo61 Geplaatst gisteren om 09:06 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 09:06 2 uur geleden zei Kaatjemama: Fijn voor je dat dat geen probleem meer is. Hoeveel kilo wil je kwijt ? ik hoef niet niet zoveel maar vindt het wel lastig Ik had van midden december vorig jaar gehoopt op 5 kilo per jaar. Ik was goed gestart maar na een paar weken doken oude problemen weer op en begon ik weer teveel te eten. Waar ik uiteindelijk wil uitkomen weet ik nog niet, maar ik hoop in totaal een 40kg te vermageren.
renaldo61 Geplaatst gisteren om 09:07 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 09:07 7 minuten geleden zei Senna34: Ik kwam niks bij in mijn drank periode goddank! Alleen het gezicht, ik had echt een bolle toet. En mijn ogen in de ochtend, die waren echt dik, einde dag trok dat pas bij. En juist op dat moment begon ik weer met drinken. @Renaldo ik dronk precies die drankjes die jij ook altijd dronk Ik dronk ieder wakker moment.
Quinn Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Op 19-3-2026 om 06:55 zei Oskar: Ik droomde zojuist dat de Martinitoren was ingestort. Omdat ik ernaast zat te eten was ik snel ter plekke. Huilend stond ik naar de puinhopen te kijken. Op zoek naar een steen als herinnering kwam ik Jean Pierre Rawie tegen die mij een joint aanbood. Maar ik wilde niet. Kom dit net stomtoevallig tegen. Heiligschennis! Reacher reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Die toren is genoemd naar een vreselijk fout drankje 🫤
Quinn Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden @bumperjim andersom. En dat houd ik vol tot m'n dood. Verdedig de toren, behoud de Stad.
Oskar Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 6 uur geleden zei lady jane: naar St Maarten, toch? Jawel. De patroonheilige van Groningen. Net als van Utrecht trouwens. Maar die hadden aanvankelijk hun toren in de 14e eeuw naar de verkeerde heilige vernoemd. De bisschop was zo razend over deze onnozelheid dat hij als straf de naam veranderde in Domtoren. En inwoners van Utrecht hebben sindsdien de bijnaam ‘domkoppen’. Quinn reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden kijk, zo wordt geschiedenis in eens leuk kan ik mn dochter eens n domkop noemen
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 14 minuten geleden zei lady jane: kijk, zo wordt geschiedenis in eens leuk kan ik mn dochter eens n domkop noemen Lieve naïeve @lady jane, ik zou eerst even googlen voordat onze @Oskar een familie ruzie veroorzaakt. 😁
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) oei Reacher, ik vertrouw Oskar dusdanig dat ik de tekst al heb verstuurd en net zo impulsief verwijderd t kan nogal gevoelig liggen momenteel gelukkig is ze ergens waar het nu pas 8 uur is en slaapt ze misschien nog 1 uur geleden bewerkt door lady jane Reacher reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Gewoon de kosten van de mediator die je nu moet inhuren om het weer goed met je dochter te maken verhalen op @Oskar lady jane reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden I have got your back girl. lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden wel typisch @Reacher, ik noem mezelf al tientallen jaren lief naief als mensen me weer eens uitlachen omdat ik overal intrap. maar als een ander het zegt klinkt het ineens als zijnde de domkop zelf haha
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Het is nooit dom om andere mensen te geloven Lady. Dat is juist zo mooi aan jou. En ik loop gewoon achter je aan als fact checker. Samen komen we er wel. lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden dat troost enigszins en benadrukt ook mijn staat van zijn online mantelzorg thnx maar mn internet knalt er weer steeds uit dus tijd om naar de markt te gaan zolas een bejaarde op zaterdagmorgen betaamt ik kan jullie toch niet bijhouden al geniet ik enorm van de snelheid van de humor hier maar je snapt wel waarom ik niet meedoe aan spelletjes he mooie dag mensen Reacher reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden En mensen die jou uitlachen zijn sowieso dom. Zo!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden