Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Nachtpact Reacher💡 A. ✨ Jane Kaatje 🌺 Yvonne♥️ Artax reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 25 minuten geleden zei Yvonne: Nachtpact Reacher💡 A. ✨ Jane Kaatje 🌺 Yvonne♥️ Rosee Artax reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Nachtpact Reacher💡 A. ✨ Jane Kaatje 🌺 Yvonne♥️ Rosee Mormel
renaldo61 Geplaatst 21 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 21 uur geleden 7 uur geleden zei Kaatjemama: En nu hoe gaat het nu ? Met mij gaat alles nu goed, alchohol is al een hele tijd geen probleem meer en ik ga het gevecht met mijn gewicht aan. Senna34 reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden Fijn voor je dat dat geen probleem meer is. Hoeveel kilo wil je kwijt ? ik hoef niet niet zoveel maar vindt het wel lastig
bolletje Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Op 19-3-2026 om 08:27 zei lady jane: ik droom ook meer en anders, ik denk bijwerking van de medicijnen. eergisteren dat ik een kies moest laten trekken en er zat een man en vrouw extra bij de tandarts voor de extractie moest ik een factuur tekenen en het eindbedrag was exact mijn spaarbanksaldo. Dat deed ik natuurlijk niet, en ik zag ook een giga injectiespuit, dat was echt niet voor een kies. Beide mensen hielden mij vast en ik raakte in paniek, rukte me los en werd wakker. Misschien moet je je meer uiten. lady jane reageerde hierop 1
Senna34 Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden (bewerkt) 2 uur geleden zei Kaatjemama: Fijn voor je dat dat geen probleem meer is. Hoeveel kilo wil je kwijt ? ik hoef niet niet zoveel maar vindt het wel lastig Ik kwam niks bij in mijn drank periode goddank! Alleen het gezicht, ik had echt een bolle toet. En mijn ogen in de ochtend, die waren echt dik, einde dag trok dat pas bij. En juist op dat moment begon ik weer met drinken. @Renaldo ik dronk precies die drankjes die jij ook altijd dronk 15 uur geleden bewerkt door Senna34
renaldo61 Geplaatst 15 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 15 uur geleden 2 uur geleden zei Kaatjemama: Fijn voor je dat dat geen probleem meer is. Hoeveel kilo wil je kwijt ? ik hoef niet niet zoveel maar vindt het wel lastig Ik had van midden december vorig jaar gehoopt op 5 kilo per jaar. Ik was goed gestart maar na een paar weken doken oude problemen weer op en begon ik weer teveel te eten. Waar ik uiteindelijk wil uitkomen weet ik nog niet, maar ik hoop in totaal een 40kg te vermageren.
renaldo61 Geplaatst 15 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 15 uur geleden 7 minuten geleden zei Senna34: Ik kwam niks bij in mijn drank periode goddank! Alleen het gezicht, ik had echt een bolle toet. En mijn ogen in de ochtend, die waren echt dik, einde dag trok dat pas bij. En juist op dat moment begon ik weer met drinken. @Renaldo ik dronk precies die drankjes die jij ook altijd dronk Ik dronk ieder wakker moment.
Quinn Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Op 19-3-2026 om 06:55 zei Oskar: Ik droomde zojuist dat de Martinitoren was ingestort. Omdat ik ernaast zat te eten was ik snel ter plekke. Huilend stond ik naar de puinhopen te kijken. Op zoek naar een steen als herinnering kwam ik Jean Pierre Rawie tegen die mij een joint aanbood. Maar ik wilde niet. Kom dit net stomtoevallig tegen. Heiligschennis! Reacher reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Die toren is genoemd naar een vreselijk fout drankje 🫤
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden @bumperjim andersom. En dat houd ik vol tot m'n dood. Verdedig de toren, behoud de Stad.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden