Senna34 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 1 uur geleden zei Oskar: Het heeft bij mij jaren geduurd voordat ik in de gaten had dat deze smiley een kadootje voorstelde. Ik zag er altijd twee pullen bier in, de ene half verscholen achter de andere. Ik vond het altijd zo raar dat die smiley hier zoveel werd gebruikt. Nu zie ik het ook 🫣
Spirit Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 1 uur geleden zei Oskar: Het heeft bij mij jaren geduurd voordat ik in de gaten had dat deze smiley een kadootje voorstelde. Ik zag er altijd twee pullen bier in, de ene half verscholen achter de andere. Ik vond het altijd zo raar dat die smiley hier zoveel werd gebruikt. Datzelfde had ik ook. Vond het al zo raar voor een alcoholforum
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ik heb er ook jaren en jaren bierpullen in gezien.
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Maar goed, vandaag weer thuis aan het werk. Vandaar mijn ongeoorloofde bezoek hier.
Yana Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dank voor de goudvink @Oskar, die zag ik 23 jaar geleden voor het eerst en het laatst bij mij in de tuin. Ik heb ook die app, heel handig want ik ben een vogelaar van niks. Gisteravond lag ik weer te twijfelen, hoor ik nou een uil of een duif??? Een uil is dan leuker, wat gek is want het geluid blijft hetzelfde.
Rosee Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden @Oskarik zag er eerder ook bierpullen in haha. En op je vraag antwoord te geven, ik kan me ook druk maken om andere industrien die mensen de vernieling in helpen. Het is meer dat me de schellen van de ogen vielen toen ik me in de tabaksindustrie verdiepte en hoe ze te werk gaan om kinderen verslaafd te maken. Zeker omdat ik zelf kinderen heb en inmiddels ook mensen van mijn leeftijd zie overlijden door het roken.
renaldo61 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik vrees dat hier de verkeerde personen antipsychotica slikken en allerlei beestjes zien rondvliegen 😇 Spirit reageerde hierop 1
Marij Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Jemig, weer lunch in de zon! Over uurtje de auto in, richting Den Haag.
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 15 minuten geleden zei Marij: Jemig, weer lunch in de zon! Over uurtje de auto in, richting Den Haag. Ik ga net Den Haag uit 😊
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Lang weekend in Aix en Provence met holenbeer. Dit is eigenljjk wel de ideaalste stad. Niet te groot niet te klein, oud centrum vol leuke winkeltjes en restaurantjes waar je onmiddellijk verdwaalt. En altijd vakantieweer. Nooit gaan wonen want dan zie je t niet meer...
Spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ga me niet teveel uitsloven vandaag. Wel met de honden lopen weer. Lekker op het laantje. Ik weet nu precies over welke boomstronk ik m'n nek brak, nouja m'n voet dus. Ik merkte het gisteren. Ik struikelde erover. Het is een boomwortel die boven de grond uitsteekt met een soort holte, waar dan precies je voet achter blijft hangen. Gebeurt me niet meer natuurlijk. Ben geen ezel. Vanavond ga ik zwemmen. Morgen druk aan de slag in mijn oude huis.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden