Spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Vind jij dat je geen serieus drankprobleem hebt @bumperjim? Leg dat eens uit?
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Als ik het vergelijk met de meeste anderen hier dan mag ik in mn handjes knijpen. Beetje lullig om het zo te zeggen maar zo voelt het geef ik toe. Maar goed ik kan vanmiddag nog kanker krijgen als ik pech heb dus ik realiseer me hoe relatief het is 1 uur geleden bewerkt door bumperjim
Spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 7 minuten geleden zei bumperjim: Als ik het vergelijk met de meeste anderen hier dan mag ik in mn handjes knijpen. Beetje lullig om het zo te zeggen maar zo voelt het geef ik toe. Maar goed ik kan vanmiddag nog kanker krijgen als ik pech heb dus ik realiseer me hoe relatief het is Waar slaat dit nou weer op?
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik ga ff verder niet op al je grillen in, spirit, ik zit op mn werk nu
Spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 7 minuten geleden zei bumperjim: Ik ga ff verder niet op al je grillen in, spirit, ik zit op mn werk nu Hahaha. Mijn grillen. Zie je wel wat je schreef . Je denkt nogal vrij luchtig over kanker. Dat bevalt me niet zo. Je zult het maar hebben. Ik moet dan nog steeds aan ikkanhet denken. Vast geen dierbare verloren aan kanker?
Moeps Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @bumperjim De bekende 3 maanden 'wall'? Lees anders even het Dry January draadje nog weer door om je eigen enthousiasme terug te vinden, je schreef over laag energie niveau, slechte nachtrust, moeilijk opstaan en zelfs een rode pafkop, onder andere... Of misschien ligt die St Estephe toch wel degelijk naar je te lonken?? Ik sluit me aan bij Rosee, je staat op het jaarpact, einde discussie 😌
Bob Geplaatst 29 minuten geleden Rapport Geplaatst 29 minuten geleden Bovendien ... geen alcohol drinken is natuurlijk aantoonbaar makkelijker dan wel alcohol drinken, wat je innerlijke stemmetjes je ook proberen wijs te maken.
Reacher Geplaatst 24 minuten geleden Rapport Geplaatst 24 minuten geleden Hou vol Bumperjim. Ik herken wat Moeps zegt, de drie maanden grens. Doe rustig aan, loop een extra rondje met de hond. Even het hoofd leeg. 🥨
Reacher Geplaatst 23 minuten geleden Rapport Geplaatst 23 minuten geleden En waarom ik er een krakeling bij plaats weet ik eigenlijk niet 😐 maar je mag hem hebben.
bumperjim Geplaatst 9 minuten geleden Rapport Geplaatst 9 minuten geleden 1 uur geleden zei Spirit: Hahaha. Mijn grillen. Zie je wel wat je schreef . Je denkt nogal vrij luchtig over kanker. Dat bevalt me niet zo. Je zult het maar hebben. Ik moet dan nog steeds aan ikkanhet denken. Vast geen dierbare verloren aan kanker? Ik heb het zelf gehad, einstein
bumperjim Geplaatst 7 minuten geleden Rapport Geplaatst 7 minuten geleden 15 minuten geleden zei Reacher: En waarom ik er een krakeling bij plaats weet ik eigenlijk niet 😐 maar je mag hem hebben. Nou dat vind ik top 🤗
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden