renaldo61 Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden 12 uur geleden zei Kaatjemama: @renaldo61 Wat bedoel je hier mee ? waarom kun je U werk niet meer aan? ik heb een bipolaire ziekte ook bekend als manisch depressief hierdoor ook ooit een trauma opgelopen. heb hier veel problemen mee en jaren geprobeerd hard te werken maar daardoor uitgeput en overprikkeld. daarnaast heb ik reuma Copd en psoriasis deze ziektes geven nu te veel beperking om op dit moment te werken. O dat wist ik niet, sorry. Reuma alleen al kan erg genoeg zijn. Mijn beste chatbuddy uit het verleden heeft jeugdreuma waardoor ze al op jonge leeftijd dikwijls een rolstoel nodig heeft.
Kaatjemama Geplaatst 11 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 11 uur geleden Geeft niet @renaldo61kan je ook niet weten het is balen zeker omdat al 30 jaar soort van work aholic ben geweest is het even omschakelen nu wat naar voor je chat buddy ik heb niet het soort dat ik denk in een rolstoel beland wel constant pijn waardoor het lopen of staan soms niet gaat
spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Hoe is het bij de bedrijfsarts gegaan? Heb weinig kunnen bijlezen op de dagdraad. Viel het mee?
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 5 minuten geleden zei spirit: Hoe is het bij de bedrijfsarts gegaan? Heb weinig kunnen bijlezen op de dagdraad. Viel het mee? Ja viel mee een wia gekregen lief dat je er aan denkt
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden