Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik wens je vooral standvastigheid toe. Voor zowel om te gaan als om te blijven zijn argumenten aan te voeren, alhoewel voor het eerste meer. Maak het geheel overziend een goede afweging, in volle bewustzijn van alle voors en tegens. Anders blijf je op die wipwap.

Geplaatst

Het is makkelijk praten allemaal maar zo lastig te doen/hier uit te komen. Voor nu denk aan je en ben er altijd als je mij nodig zou hebben. Goed dat je je uit.Je staat niet alleen ervoor!😘

Geplaatst
2 uur geleden zei Smaragdie:

Het is makkelijk praten allemaal maar zo lastig te doen/hier uit te komen. Voor nu denk aan je en ben er altijd als je mij nodig zou hebben. Goed dat je je uit.Je staat niet alleen ervoor!😘

Lief van je 🤎

Geplaatst
4 minuten geleden zei spirit:

Yes, al op mijn 1e woning gereageerd. Een 55 plus woning in Ridderkerk. Vlakbij mijn koor!

En sta je beetje gunstig 🙈 bij ons kan je dat zien 

Geplaatst
1 uur geleden zei Kaatjee:

En sta je beetje gunstig 🙈 bij ons kan je dat zien 

Kan je hier ook zien. Zal zo eens kijken. Volgens mij kan je ook op meerdere woningen reageren. Wel triest hoor. Moet ik weer m'n spullen pakken. Weer verhuizen. Na zijn bierontbijt van 6 blikken bier, wordt hij altijd link. Ik maakte een opmerkingen over dit huis. Dat het slechts bijgehouden is en dat het hier stinkt. Begon hij over mijn oude flatje, hoe verwaarloosd dat was. Ik werd woest. Ben de deur uitgelopen met de hond. In mijn flatje had een kettingrookster gewoond. Heb die vuiligheid nooit weg kunnen krijgen. Zo'n gemene opmerking. Nu slaapt hij in de mancave. Lekker met 30 vliegen om hem heen. Even kijken wat IK ga eten. Ik denk gewoon brood met een gebakken ei. 

Geplaatst

Goed van je @spirit Het zal waarschijnlijk nog wel even duren maar wat zou het fijn zijn! Jouw eigen plekje weer. Verdien je echt en in de nabijheid van jouw zoon, schoondochter en kleinkinderen en zelfs dichtbij dat koor. Misschien ook urgentie inzetten. Weet niet of dat nog kan helpen maar zou alles inzetten als ik jou was. 

Geplaatst
15 uur geleden zei Kaatjee:

Kan je geen urgentie krijgen ?  Of bestaat kan dat niet meer 

top hoor dat je nu doorzet 

Bestaat niet meer helaas. Heb sowieso goede kans daar hoor!

Geplaatst

De maat is nu dus helemaal vol. Ik had gisteren nog een klein sprankeltje hoop om een stoptober in te lassen. Afspraak gemaakt dat we deze ochtend alles op zouden ruimen en geen drank meer in huis zouden halen. Wat treft ik net aan? Een flink aangeschoten, naar alcohol stinkende vieze ongeschoren vent. Gisteren zei hij nog dat er geen druppel meer in huis was. Ik dacht: nog 1 kans. Die heeft hij verkeken. Ik ga eens op zoek naar een tijdelijk onderkomen. Hij zal me daarbij niet helpen, want hij wil niet dat ik wegga. Ik ga toch. Dan helpt mijn zoon wel, of anderen. Ik moet weg hier. Weg uit deze negatieve stinkzooi. Ik ga wel even een stuk wandelen met de hond. Even de zinnen verzetten. Eerst maar koffie!

Geplaatst

Voor jouw geluk hoop ik dat je deze keer echt gaat doorpakken @spirit. Tot nu toe valt jouw avontuur (als je het zo wilt noemen) in de categorie perpetuum mobile en kan de dirigent tot in het oneindige blijven herhalen und so weiter, und so weiter,… Ik wens je kracht en doorzettingsvermogen toe (maar zal er niet van opkijken als je binnenkort een bericht post dat ie weer helemaal bijgedraaid is, hij er nu echt van heeft geleerd en jij hem de zoveelste kans geeft). 

Geplaatst (bewerkt)
5 minuten geleden zei Maja:

Voor jouw geluk hoop ik dat je deze keer echt gaat doorpakken @spirit. Tot nu toe valt jouw avontuur (als je het zo wilt noemen) in de categorie perpetuum mobile en kan de dirigent tot in het oneindige blijven herhalen und so weiter, und so weiter,… Ik wens je kracht en doorzettingsvermogen toe (maar zal er niet van opkijken als je binnenkort een bericht post dat ie weer helemaal bijgedraaid is, hij er nu echt van heeft geleerd en jij hem de zoveelste kans geeft). 

Dan heb jij het helemaal verkeerd @Maja. Volgende week trouwens al een uitnodiging voor een bezichtiging. Gaat snel!

bewerkt door spirit
Geplaatst

Voor dit weekend even een time-out voor al het regelwerk. Mijn hoofd loopt even om en hij zit toch in zijn hok tussen volle asbakken, blikken bier en andere rotzooi. Lekker deprimerend. Ooit was dit ons mooie gezellige 2e huisje waar we een allesbrander hadden. Was,echt gezellig. Leuk ingericht. Je kon er echt tot rust komen. Ik ga toch even wat aan de bank hierbinnen doen. Ik ruik smerig opgedroogd bier en dit is wel mijn plekje. Daar wil ik geen stank. Even een bak koffie en de kamer even doen. 

Geplaatst

Voel mezelf best goed vandaag. Heerlijk weer. Even naar de buurtsuper gelopen voor lekkere dingen voor mezelf. Morgen naar de kermis met m'n kleinkids. Gewoon hier in het dorp. Helaas komt het beest weer meer uit zijn hok om te vertellen hoe ziek hij is. Lekker belangrijk. Doet hij toch zelf? Hij is nu weer even 2 dagen droog. Ik geef het een week. Dan gaat hij zich weer wat beter voelen en dan moet er weer drank in. Ik kan werk krijgen (muziek maken en entertainen) in een leuk kroegje. Geen aso kroeg maar een net biljartcafe. Dat wil ik wel graag warm houden dus wil daar wel een praatje gaan maken. Gelukkig kan ik naar een kroegje zonder te drinken. Vroeger toen ik nog in een band zat, dronk ik ook nooit tijdens optredens. Die discipline heb ik gelukkig wel. Wil een gratis tryout gaan doen. Mensen zien je dan en van het een komt het ander. 

Geplaatst
7 uur geleden zei spirit:

...het beest...

Spirit, ik snap dat je er meer dan genoeg van hebt en ik ben blij dat je nu eindelijk voor jezelf lijkt te kiezen (en ik hoop van harte dat je het deze keer echt doorzet), maar dit lijkt me niet nodig.

Het gaat om je toekomstige ex-vriend bij wie je nog niet zo lang geleden bent ingetrokken en van wie je tot voor kort zei te houden. 

Uiteindelijk kampt hij met precies hetzelfde probleem als jij en ik en vele anderen hier, alleen heeft hij (nog?) niet besloten dat het genoeg is. 

Geplaatst
16 uur geleden zei Moeps:

Spirit, ik snap dat je er meer dan genoeg van hebt en ik ben blij dat je nu eindelijk voor jezelf lijkt te kiezen (en ik hoop van harte dat je het deze keer echt doorzet), maar dit lijkt me niet nodig.

Het gaat om je toekomstige ex-vriend bij wie je nog niet zo lang geleden bent ingetrokken en van wie je tot voor kort zei te houden. 

Uiteindelijk kampt hij met precies hetzelfde probleem als jij en ik en vele anderen hier, alleen heeft hij (nog?) niet besloten dat het genoeg is. 

Daar heb je gelijk in.

Geplaatst

Nou, ik snap je ook wel een beetje @spirit. Een bingedrinker is toch een soort dr. Jekyll and mr. Hyde. En als de mr. Hyde-kant het overgenomen heeft, heeft dat ook wel veel weg van een stinkend beest :(.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...